Wykorzystaj potencjał danych o decyzjach i intencjach zakupowych
Poznaj insighty i predykcje zakupowe z realnych transakcji i planuj kampanie oparte na danych o realnych decyzjach konsumenckich, zamiast na deklaracjach.
Dane pokazujące, co naprawdę działa
Insighty wskazują, jak użytkownicy faktycznie kupują — bez opierania się na deklaracjach. To fundament skutecznych decyzji mediowych.
Segmenty określające realne intencje
Grupy odbiorców tworzone na podstawie historii zakupowej umożliwiają precyzyjne targetowanie i większą efektywność kampanii.
Predykcje wspierające planowanie kampanii
Analiza wzorców płatności i modele wspierane AI pozwalają przewidywać intencje zakupowe i lepiej planować działania w skali.
Raporty ułatwiające decyzje i briefy
Analizy, benchmarki i rekomendacje wspierają optymalizację, przygotowanie strategii, prezentacji oraz codzienną pracę z klientem.
Docieraj, angażuj i konwertuj odbiorców o wysokim potencjale
15,6 mln
użytkowników rocznie>60 tys.
partnerów B2B100%
jakości danych historycznychBEHAVIORAL DATA INSIGHTS
Unikalne segmenty do kampanii
Predefiniowane segmenty zakupowe, gotowe do użycia w kampaniach reklamowych. Sprawdź przykładowe grupy, dla których tworzymy profile zachowań zakupowych.
Segmenty B2B
Grupy reprezentujące niszowe lub trudnodostępne branże, które rzadko pojawiają się w standardowych systemach targetowania.
Klienci affluent i affluent+
Segmenty osób o ponadprzeciętnej sile nabywczej, wyodrębnione na podstawie poziomu wydatków i kategorii zakupów.
Gospodarstwa domowe
Grupy tworzone na podstawie wzorców zakupowych całych gospodarstw — m.in. częstotliwości zakupów, typu koszyka, kanału zakupowego i lokalizacji.
INSIGHTS COMPOSER
Precyzyjne segmenty tworzone w minutę
CASE STUDIES
Dane, które pracują dla Twojego biznesu
E-COMMERCE
Budowanie świadomości nowej marki odzieżowej
3,5 mln
odsłon (PV)
42 tys.
kliknięć
1,23%
CTR
UBEZPIECZENIA
Identyfikacja klientów przed odnowieniem OC/AC
ponad
50%
wyższa skuteczność w porównaniu do grupy porównawczej
FINANSOWANIE PRZEDSIĘBIORSTW
Pozyskanie firm poszukujących dofinansowania
30+
transakcji miesięcznie
2-4%
współczynnika konwersji (CR)
MOTORYZACJA
Wspieranie celów sprzedażowych marki motoryzacyjnej
15 tys.
kliknięć w kampanii przy utrzymaniu założonego minimalnego wskaźnika konwersji
NIERUCHOMOŚCI
Kampanie leadowe zorientowane na klientów inwestycyjnych
ponad
50
leadów dla każdej inwestycji miesięcznie
TRANSACTIONAL-DATA PREDICTIONS
Maksymalizacja efektywności kampanii dzięki segmentom predykcyjnym
Zaawansowane możliwości predykcyjne, oparte o AI, stosowane do tworzenia najbardziej trafnych segmentów użytkowników — z uwzględnieniem przyszłych potrzeb. Podejmuj decyzje w oparciu o realne prawdopodobieństwo zakupu, nie przypuszczenia.
AUTOPAY PLATFORM
Od danych transakcyjnych do skutecznych kampanii
RAPORTY
Raporty wspierające planowanie i decyzje mediowe
Zestaw analiz opartych na danych płatniczych, umożliwiających identyfikację grup o najwyższym potencjale zakupowym, bardziej precyzyjne planowanie kampanii i optymalizację alokacji budżetu.
Autopay Benchmark
Porównanie pozycji marki na tle konkurencji
Raport przedstawia kluczowe wskaźniki efektywności (RFM, udział off wallet) w odniesieniu do innych marek w tej samej kategorii. Umożliwia obserwację, kiedy konkurencyjne brandy prowadzą działania marketingowe lub sprzedażowe oraz jak zmienia się ich intensywność w czasie.
Autopay Digital Identity (ADI)
Zrozumienie wskaźników w kontekście wykorzystania danych
Raport pokazujący zależności pomiędzy wskaźnikami a danymi transakcyjnymi. Przedstawia analizę m.in. koszyków zakupowych, prawdopodobieństwa zakupu, częstotliwości, struktury wydatków i kanałów transakcji. Wskazuje potencjalne kierunki użycia danych Autopay w działaniach marketingowych.
Post-buy
Wnioski z kampanii i wskazanie kierunków optymalizacji
Raport podsumowujący kampanię na bazie rzeczywistych zachowań zakupowych. Zawiera statystycznie istotne predyktory konwersji (np. “kto kliknął”), porównanie grup odbiorców i inne istotne wskaźniki. Wspiera uzasadnienie zakupu kampanii i precyzyjne planowanie kolejnych działań.
REACH
Docieraj do właściwych użytkowników w każdym punkcie ścieżki zakupowej
Planuj kampanie z wykorzystaniem danych o rzeczywistych zachowaniach konsumenckich. Docieraj do odbiorców gotowych do zakupu, zwiększając skuteczność działań mediowych i efektywność kosztową kampanii.
Jak wygląda współpraca z nami?
Zobacz, kto realnie kupuje — w Twoim segmencie
Porozmawiajmy o tym, jak Autopay może wspierać realizację kampanii — dzięki danym z milionów transakcji i predykcjom zachowań zakupowych.