Monitoring sklepu internetowego

Usługa monitoringu sklepu internetowego zapewnia ciągłe śledzenie dostępności Twojego sklepu online

Dodaj adres sklepu do monitoringu Dowiedz się więcej

Jak działa monitoring sklepu internetowego?

Nasze narzędzie monitoruje Twój sklep internetowy 24/7, automatycznie wykrywając awarie, niedostępności oraz długie czasy odpowiedzi serwera.

  • Monitoring 24/7

    Nasze narzędzie działa non-stop, aby zapewnić, że Twój sklep internetowy jest zawsze dostępny dla klientów.

    Na tej podstawie przygotowany jest raport dostępności, który otrzymasz raz w tygodniu.

  • Bez instalacji i konfiguracji

    Usługa nie wymaga instalacji skryptów ani konfiguracji.

    Po prostu zarejestruj się i zacznij korzystać z naszego monitoringu, oszczędzając czas i wysiłek.

Dlaczego warto mieć monitoring sklepu internetowego pod kątem niedostępności i awarii?

Posiadanie monitoringu sklepu internetowego jest kluczowe dla utrzymania ciągłości działalności i satysfakcji klientów. Regularne raporty pomogą Ci zrozumieć i poprawić dostępność Twojej strony.

Dzięki całodobowemu monitorowaniu unikniesz potencjalnych strat finansowych spowodowanych przez awarie i przestoje. Co więcej, usługa w wersji podstawowej dostępna jest bezpłatnie dla partnerów Autopay S.A, co umożliwia przetestowanie usługi bez ryzyka nakładów finansowych.

Dodaj adres sklepu do monitoringu awarii i niedostępności

Uruchomienie monitoringu sklepu internetowego nastąpi po potwierdzeniu przez dział sprzedaży

Możesz nam zaufać

Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego. Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich. W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

Artykuł

Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego

Polskie środowisko biznesowe i eksperckie postanowiło wzmocnić obecność naszego kraju w Davos inicjując Leaders Forum powered by Poland.

11.12.2025 Czytaj artykuł

Artykuł

Wyniki Black Friday porównywalne z zeszłym rokiem [komentarz eksperta]

Rozpoczynający czas świątecznych wyprzedaży Black Friday i towarzyszący mu Cyber Monday od lat jest jednym z najgorętszych momentów w ecommerce. Tegoroczne wyniki nie są spektakularne, ale potwierdzają, że wiele osób wstrzymało się z zakupami do momentu pojawienia się większych promocji.

02.12.2025 Czytaj artykuł

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj artykuł

Zastanawiasz się, jak możemy pomóc Twojej firmie?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

Pobierz aplikację

Zeskanuj kod QR aparatem telefonu, żeby pobrać aplikację Autopay i płacić automatycznie za przejazdy autostradami, winiety i wiele więcej.

Dostępna na urządzenia z systemem iOS i Android.

Pobierz aplikację
Google Play
App Store
Google Play App Store