10 miejsce spółki Blue Media w Fast50

#fintech #Blue Media #Technology Fast 50

19.10.2005
Udostępnij:

Blue Media znalazła się w czołówce rankingu Technology Fast 50 klasyfikującego najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Środkowej.

Tak wysokie miejsce zajęte przez spółkę jest wynikiem realizacji przyjętej strategii działania koncentrującej się na oferowaniu innowacyjnych rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami płynącymi z rynku.

Sukces jaki odniosła firma jest też udziałem jej Klientów, którzy docenili nowoczesne technologie informatyczne i uwzględnili je w swoich planach rozwojowych. Systemy, których dostawcą jest Blue Media nie tylko pozwalają na rozbudowanie oferty Odbiorcy o innowacyjne produkty, ale przyczyniają się także w dużym stopniu do wzrostu jego konkurencyjności.

Blue Media od początku swojego istnienia nastawiona jest na realizację projektów pionierskich, biorąc pod uwagę ich zastosowanie. Do najważniejszych rozwiązań oferowanych przez spółkę możemy zaliczyć:

  • Doładowania kont pre-paid w oparciu o płatności elektroniczne (Platforma Top up)
  • Rozwiązania korporacyjne oparte na rozbudowanej platformie CMS (Portale finansowe, Intranet, Extranet, Workflow)
  • Rozwiązania mobilne (mobilny banking, bramka płatnicza).

Spółka z zaangażowaniem podchodzi do wyznaczonych zadań, maksymalnie koncentrując się na oczekiwaniach stawianych przez Zleceniodawcę. Głównie obsługuje podmioty z branży bankowo-finansowej i telekomunikacyjnej.

Począwszy od roku 1999 rozwija się bardzo dynamicznie, zatrudniając najwyższej klasy specjalistów. Odzwierciedleniem tego jest zajęcie wymienionego powyżej miejsca w zestawieniu Fast 50, zakwalifikowanie się do rankingu Fast 500, a także zajęcie czołowych miejsc w klasyfikacjach przygotowanych przez Top 200, Teleinfo 500 oraz Home&Market.

Grono dotychczasowych klientów firmy stanowi kilkanaście największych banków w Polsce, wszyscy operatorzy GSM oraz inne instytucje finansowe. Najbliższe plany Blue Media związane są z pozyskiwaniem polskich i zagranicznych klientów korporacyjnych.

Przeczytaj także:

Artykuł

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów.

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów

25.07.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

22.07.2024 Czytaj więcej

Raport

Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]

Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.

15.07.2024 Czytaj więcej