10 miejsce spółki Blue Media w Fast50

#fintech #Blue Media #Technology Fast 50

19.10.2005
Udostępnij:

Blue Media znalazła się w czołówce rankingu Technology Fast 50 klasyfikującego najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Środkowej.

Tak wysokie miejsce zajęte przez spółkę jest wynikiem realizacji przyjętej strategii działania koncentrującej się na oferowaniu innowacyjnych rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami płynącymi z rynku.

Sukces jaki odniosła firma jest też udziałem jej Klientów, którzy docenili nowoczesne technologie informatyczne i uwzględnili je w swoich planach rozwojowych. Systemy, których dostawcą jest Blue Media nie tylko pozwalają na rozbudowanie oferty Odbiorcy o innowacyjne produkty, ale przyczyniają się także w dużym stopniu do wzrostu jego konkurencyjności.

Blue Media od początku swojego istnienia nastawiona jest na realizację projektów pionierskich, biorąc pod uwagę ich zastosowanie. Do najważniejszych rozwiązań oferowanych przez spółkę możemy zaliczyć:

  • Doładowania kont pre-paid w oparciu o płatności elektroniczne (Platforma Top up)
  • Rozwiązania korporacyjne oparte na rozbudowanej platformie CMS (Portale finansowe, Intranet, Extranet, Workflow)
  • Rozwiązania mobilne (mobilny banking, bramka płatnicza).

Spółka z zaangażowaniem podchodzi do wyznaczonych zadań, maksymalnie koncentrując się na oczekiwaniach stawianych przez Zleceniodawcę. Głównie obsługuje podmioty z branży bankowo-finansowej i telekomunikacyjnej.

Począwszy od roku 1999 rozwija się bardzo dynamicznie, zatrudniając najwyższej klasy specjalistów. Odzwierciedleniem tego jest zajęcie wymienionego powyżej miejsca w zestawieniu Fast 50, zakwalifikowanie się do rankingu Fast 500, a także zajęcie czołowych miejsc w klasyfikacjach przygotowanych przez Top 200, Teleinfo 500 oraz Home&Market.

Grono dotychczasowych klientów firmy stanowi kilkanaście największych banków w Polsce, wszyscy operatorzy GSM oraz inne instytucje finansowe. Najbliższe plany Blue Media związane są z pozyskiwaniem polskich i zagranicznych klientów korporacyjnych.

Przeczytaj także:

Artykuł

Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego

Polskie środowisko biznesowe i eksperckie postanowiło wzmocnić obecność naszego kraju w Davos inicjując Leaders Forum powered by Poland.

11.12.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Wyniki Black Friday porównywalne z zeszłym rokiem [komentarz eksperta]

Rozpoczynający czas świątecznych wyprzedaży Black Friday i towarzyszący mu Cyber Monday od lat jest jednym z najgorętszych momentów w ecommerce. Tegoroczne wyniki nie są spektakularne, ale potwierdzają, że wiele osób wstrzymało się z zakupami do momentu pojawienia się większych promocji.

02.12.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej