10 miejsce spółki Blue Media w Fast50

#fintech #Blue Media #Technology Fast 50

Udostępnij:

Blue Media znalazła się w czołówce rankingu Technology Fast 50 klasyfikującego najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Środkowej.

Tak wysokie miejsce zajęte przez spółkę jest wynikiem realizacji przyjętej strategii działania koncentrującej się na oferowaniu innowacyjnych rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami płynącymi z rynku.

Sukces jaki odniosła firma jest też udziałem jej Klientów, którzy docenili nowoczesne technologie informatyczne i uwzględnili je w swoich planach rozwojowych. Systemy, których dostawcą jest Blue Media nie tylko pozwalają na rozbudowanie oferty Odbiorcy o innowacyjne produkty, ale przyczyniają się także w dużym stopniu do wzrostu jego konkurencyjności.

Blue Media od początku swojego istnienia nastawiona jest na realizację projektów pionierskich, biorąc pod uwagę ich zastosowanie. Do najważniejszych rozwiązań oferowanych przez spółkę możemy zaliczyć:

  • Doładowania kont pre-paid w oparciu o płatności elektroniczne (Platforma Top up)
  • Rozwiązania korporacyjne oparte na rozbudowanej platformie CMS (Portale finansowe, Intranet, Extranet, Workflow)
  • Rozwiązania mobilne (mobilny banking, bramka płatnicza).

Spółka z zaangażowaniem podchodzi do wyznaczonych zadań, maksymalnie koncentrując się na oczekiwaniach stawianych przez Zleceniodawcę. Głównie obsługuje podmioty z branży bankowo-finansowej i telekomunikacyjnej.

Począwszy od roku 1999 rozwija się bardzo dynamicznie, zatrudniając najwyższej klasy specjalistów. Odzwierciedleniem tego jest zajęcie wymienionego powyżej miejsca w zestawieniu Fast 50, zakwalifikowanie się do rankingu Fast 500, a także zajęcie czołowych miejsc w klasyfikacjach przygotowanych przez Top 200, Teleinfo 500 oraz Home&Market.

Grono dotychczasowych klientów firmy stanowi kilkanaście największych banków w Polsce, wszyscy operatorzy GSM oraz inne instytucje finansowe. Najbliższe plany Blue Media związane są z pozyskiwaniem polskich i zagranicznych klientów korporacyjnych.

Przeczytaj także:

Artykuł

Czym jest Account Based Marketing i czy warto z niego korzystać?

Dowiedz się na czym poleca strategia marketingowa ABM, w jaki sposób można ją wprowdzić w firmie i jakie można dzięki niej osiągnąć korzyści.

22.09.2023 Czytaj więcej

Artykuł

Ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne już dostępne w Autopay

Korzystający z aplikacji Autopay mogą teraz w prosty sposób nabyć polisę ubezpieczeniową, a także skorzystać z pomocy w sytuacjach awaryjnych podczas podróży.

18.09.2023 Czytaj więcej

Raport

Polacy coraz częściej odkładają pieniądze na realizację marzeń [RAPORT AUTOPAY]

Prawie 70 proc. Polek i Polaków deklaruje oszczędzanie pieniędzy, z czego ponad połowa z myślą o zabezpieczeniu przyszłości. Prawie jedna czwarta inwestuje.

12.09.2023 Czytaj więcej