Po raz kolejny działania Blue Media trafiły do corocznego zestawienia dobrych praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Po raz kolejny działania Blue Media z obszaru CSR trafiły do corocznego zestawienia dobrych praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Najnowszy raport FOB opisuje m.in. program „Złotówka za kilometr”, dzięki któremu pracownicy Blue Media „oszczędzili” środowisku naturalnemu aż 10 ton dwutlenku węgla.
Program „Złotówka za kilometr” polega na zachęcaniu pracowników, by do pracy przyjeżdżali rowerami. Za każdy kilometr przejechany na rowerze z domu do pracy i z pracy do domu Blue Media wypłaca premię w wysokości 1 PLN. Łącznie w 2014 roku 34 pracowników przejechało rowerami 46 tys. km. Szacunkowo, zgodnie z kalkulatorem emisji CO2, „oszczędzili” w ten sposób środowisku aż 10 ton dwutlenku węgla, jaki zostałby wyemitowany do atmosfery, gdyby poruszali się samochodami.
Akademia Zdrowia, drugi wymieniony w Raporcie program Blue Media, to program prozdrowotny. Polega m.in. na spotkaniach ze specjalistami z obszaru profilaktyki zdrowia, promocji aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia. W ramach programu pracownicy firmy częstowani są codziennie jabłkami. Spotykali się z fizjoterapeutą, trenerem biegowym czy specjalistą od medytacji i rozładowania stresu. Blue Media wspiera również własną drużynę biegową, m.in. poprzez sponsorowanie udziału jej członków w zawodach.
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce, dobre praktyki” to coroczna publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu podsumowująca miniony rok w CSR. Stanowi kompendium wiedzy, opisuje najnowsze trendy, przede wszystkim jednak przedstawia najlepsze praktyki z obszaru odpowiedzialnego biznesu w Polsce.