2008 − to był dobry rok dla Blue Media

#nagroda dla Blue Media #Blue Media #podsumowanie roku

11.01.2009
Udostępnij:

Najważniejsze osiągnięcia spółki to niemal 400 milionów przychodu, nawiązanie współpracy z nowymi klientami, m.in. TP i Hestią oraz uruchomienie własnych projektów Kokos.pl, Inseco.pl, Gameon.pl, BlueCash i Buddyway.pl.

Ostatni rok był wyjątkowy z wielu względów. Klika sekularnych wdrożeń w obszarze innowacyjnych rozwiązań umocniło pozycję firmy w segmencie zaawansowanych technologii.

Najciekawsze wdrożone projekty to płatność za eFaktury udostepnione m.in klientom Lukas Banku, mbanku, Nordea Banku i Baku Śląskiego ING.
Nowe strony internetowe dla Hestii, Banku Nordea, HDI, Marvipolu, Land-roveru.
Implementacja porównywarki ubezpieczeniowej z opcją zakupu polisy przez Internet w Banku Millennium, portalu Bankier.pl oraz jako własny projekt Inseco.pl.

Rok 2008 to również szereg innego rodzaju wdrożeń zrealizowanych u stałych i nowych Partnerów spółki. Wyszukiwarka Google dla Banku Nordea i BZWBK, programy partnerskie, strony internetowe (CMS plus projekty graficzne), czy platforma służąca do realizacji doładowań kart pre-paid to tylko wybrane realizacje.

Wdrożenie kilku własnych projektów znacząco wpłynęło na pozycję firmy na rynku. A były to m.in.:
Kokos.pl – pożyczki i inwestycje online
BlueCash.pl – szybkie przelewy międzybankowe
Gameon.pl – zakup gier online
Inseco.pl – porównywarka ubezpieczeniowa
Buddyway.pl – aplikacja do tworzenia elektronicznego pamiętnika.

Blue Media zgromadziła również w ubiegłym roku znaczącą pulę nagród i wyróżnień. Na podkreślenie zasługują najciekawsze: po raz trzeci z rzędu spółka zajęła 1 miejsce w rankingu Deloitte - Fastt50 i 6 w Fast500. Otrzymała tytuł Pracodawcy Roku 2008 przygotowywany w ramach konkursu przez firmę Hewitt. Spółka została także 1 Gazelą Biznesu w pomorskim oraz 3 w Polsce. CW w ramach zestawienia TOP200 – sklasyfikował BM jako największą firmę informatyczną na Pomorzu.

Od końca 2008 roku Blue Media jest Spółką Akcyjną. Związane jest to ze strategią rozwoju i zaplanowanymi działaniami operacyjnymi na najbliższe lata.

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej