Ambasador Gospodarki Elektronicznej dla Sebastiana Ptak z Blue Media SA

#Sebastian Ptak #Ambasador Gospodarki Elektronicznej #IV Kongresu Gospodarki Elektronicznej

23.06.2009
Udostępnij:

Wyróżnienie przyznane zostało podczas obrad IV Kongresu Gospodarki Elektronicznej zorganizowanego przez ZBP.

Nagrody i wyróżnienia zostały przyznane w trzech kategoriach -  Partner roku, Projekt roku i Dziennikarz Roku. Głównym celem inicjatywy jest wyróżnienie osób, firm oraz instytucji zaangażowanych w budowę i rozwój gospodarki elektronicznej w Polsce.
Obecna edycja konkursu doceniła prace prowadzone w 2008 roku.

Sebastian Ptak w ramach przynależności do Forum Technologii Bankowych przy ZBP aktywnie działa w obszarze zagadnień związanych z obrotem bezgotówkowym oraz EBPP (Electronic Bill Presentments and Payment).
Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem efektywności i skuteczności realizowanych zadań, które bezpośrednio przekładają się na rozwój polskiej gospodarki i ogromne oszczędności wynikające z wyeliminowania papieru z procesu fakturowania. Faktura elektroniczna jest wygodnym i bezpiecznym dokumentem dla wszystkich stron związanym obowiązkiem prowadzenia wzajemnych rozliczeń.

- Wyróżnienie w kategorii ambasador gospodarki elektronicznej to wielki zaszczyt dla mnie i dla
Blue Media. Obecnie naszym celem jest tworzenie rozwiązań, które dotrą do całej rzeszy osób, o których mówi się, że są wykluczeni finansowo i technologicznie. W moim odczuciu należy z całą mocą walczyć z tym stereotypem – nie ma osób wykluczonych, trzeba po prostu stworzyć usługi i produkty, które zachęcą tę grupę do korzystania z elektronicznych usług finansowych. To wielkie wyzwanie dla całego sektora finansowego i firm informatycznych, dlatego Blue Media zamierza dalej aktywnie działać w kierunku propagowania rozwiązań użytecznych społecznie – mówi Sebastian Ptak.

*

Blue Media od wielu lat należy do wiodących podmiotów obsługujących systemy transakcyjne. Strategia Spółki opiera się na łączeniu usług oferowanych przez firmy telekomunikacyjne z nowoczesnymi usługami finansowymi.
Blue Media aktywnie uczestniczy w pracach Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich oraz w Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji.

Przeczytaj także:

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej