Ambasador Gospodarki Elektronicznej dla Sebastiana Ptak z Blue Media SA

#Sebastian Ptak #Ambasador Gospodarki Elektronicznej #IV Kongresu Gospodarki Elektronicznej

23.06.2009
Udostępnij:

Wyróżnienie przyznane zostało podczas obrad IV Kongresu Gospodarki Elektronicznej zorganizowanego przez ZBP.

Nagrody i wyróżnienia zostały przyznane w trzech kategoriach -  Partner roku, Projekt roku i Dziennikarz Roku. Głównym celem inicjatywy jest wyróżnienie osób, firm oraz instytucji zaangażowanych w budowę i rozwój gospodarki elektronicznej w Polsce.
Obecna edycja konkursu doceniła prace prowadzone w 2008 roku.

Sebastian Ptak w ramach przynależności do Forum Technologii Bankowych przy ZBP aktywnie działa w obszarze zagadnień związanych z obrotem bezgotówkowym oraz EBPP (Electronic Bill Presentments and Payment).
Przyznane wyróżnienie jest potwierdzeniem efektywności i skuteczności realizowanych zadań, które bezpośrednio przekładają się na rozwój polskiej gospodarki i ogromne oszczędności wynikające z wyeliminowania papieru z procesu fakturowania. Faktura elektroniczna jest wygodnym i bezpiecznym dokumentem dla wszystkich stron związanym obowiązkiem prowadzenia wzajemnych rozliczeń.

- Wyróżnienie w kategorii ambasador gospodarki elektronicznej to wielki zaszczyt dla mnie i dla
Blue Media. Obecnie naszym celem jest tworzenie rozwiązań, które dotrą do całej rzeszy osób, o których mówi się, że są wykluczeni finansowo i technologicznie. W moim odczuciu należy z całą mocą walczyć z tym stereotypem – nie ma osób wykluczonych, trzeba po prostu stworzyć usługi i produkty, które zachęcą tę grupę do korzystania z elektronicznych usług finansowych. To wielkie wyzwanie dla całego sektora finansowego i firm informatycznych, dlatego Blue Media zamierza dalej aktywnie działać w kierunku propagowania rozwiązań użytecznych społecznie – mówi Sebastian Ptak.

*

Blue Media od wielu lat należy do wiodących podmiotów obsługujących systemy transakcyjne. Strategia Spółki opiera się na łączeniu usług oferowanych przez firmy telekomunikacyjne z nowoczesnymi usługami finansowymi.
Blue Media aktywnie uczestniczy w pracach Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich oraz w Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji.

Przeczytaj także:

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej