Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

25.08.2025
Udostępnij:

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych.

Artur Turemka będzie odpowiedzialny za rozwój Autopay na rynkach zagranicznych - między innymi w regionalnych hubach firmy w Brazylii, Singapurze i Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz na rynkach europejskich. Ponadto, będzie koordynował komercjalizację rozwiązań i dopasowanie oferty produktowej na rynkach docelowych. Zajmie się również rozszerzaniem i zarządzaniem globalną siecią sprzedaży.

Nowy Chief Global Growth Officer Autopay jest związany z branżą fintech od ponad 15 lat. Przez ten czas pełnił regionalne i globalne role w strukturach Mastercard, między innymi w obszarach sprzedaży, zarządzania rynkami, a także w segmencie rozwoju produktów konsumenckich. Jako SVP Head of Mastercard Prepaid Management Services zarządzał programem kart przedpłaconych i wielowalutowych, nadzorował globalną realizację strategii i rozwój produktów prepaid, dokonując transformacji i dywersyfikacji tej linii biznesowej. Jako SVP Global Commercial Lead, Prepaid - odpowiadał za rozwój rozwiązań prepaid i ich komercjalizację. Wcześniej, jako dyrektor generalny w Europie Południowo-Wschodniej, odpowiadał za operacje i rozwój biznesu Mastercard na Bałkanach. Przed dołączeniem do Mastercard związany między innymi z Raiffeisen Bank Polska SA.

Artur Turemka ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Studiował także na Uniwersytecie Karl-Franzens w austriackim Grazu oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Rozwój globalnej marki


Jednym ze strategicznych celów marki Autopay jest zbudowanie globalnej firmy z siedzibą w Polsce. Od wielu miesięcy spółka prowadzi działania mające na celu wprowadzenie swoich produktów na kilku kontynentach. Autopay otwiera biura w Brazylii, Singapurze oraz na Bliskim Wschodzie. Wcześniej firma rozwinęła swoją działalność w Europie. Spółka działa między innymi w Niemczech, Szwajcarii, Słowacji, ale także w Hiszpanii i we Włoszech.

- Niezwykle wszechstronne doświadczenie Artura w rozwijaniu i komercjalizacji globalnych projektów wesprze realizację naszych planów zagranicznej ekspansji, która jest ważnym elementem strategii rozwoju Autopay. Istotna będzie także jego umiejętność budowania i doskonalenia międzynarodowych zespołów realizujących działania na najwyższym, światowym poziomie - mówi Andrzej Antoń, CEO Autopay.

Zdjęcie do pobrania:

zdjęcie - Artur Turemka, Chief Global Growth Officer, Autopay


O Autopay:

Autopay to czołowa polska spółka technologiczno-finansowa tworząca ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Autopay zapewnia szereg narzędzi - z obszaru płatności, weryfikacji online, AI i marketingu - umożliwiających skalowanie biznesu od lokalnych operacji po globalną ekspansję. Z rozwiązań spółki korzysta ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online oraz ponad 12 mln osób miesięcznie.

Przeczytaj także:

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej