Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

25.08.2025
Udostępnij:

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych.

Artur Turemka będzie odpowiedzialny za rozwój Autopay na rynkach zagranicznych - między innymi w regionalnych hubach firmy w Brazylii, Singapurze i Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz na rynkach europejskich. Ponadto, będzie koordynował komercjalizację rozwiązań i dopasowanie oferty produktowej na rynkach docelowych. Zajmie się również rozszerzaniem i zarządzaniem globalną siecią sprzedaży.

Nowy Chief Global Growth Officer Autopay jest związany z branżą fintech od ponad 15 lat. Przez ten czas pełnił regionalne i globalne role w strukturach Mastercard, między innymi w obszarach sprzedaży, zarządzania rynkami, a także w segmencie rozwoju produktów konsumenckich. Jako SVP Head of Mastercard Prepaid Management Services zarządzał programem kart przedpłaconych i wielowalutowych, nadzorował globalną realizację strategii i rozwój produktów prepaid, dokonując transformacji i dywersyfikacji tej linii biznesowej. Jako SVP Global Commercial Lead, Prepaid - odpowiadał za rozwój rozwiązań prepaid i ich komercjalizację. Wcześniej, jako dyrektor generalny w Europie Południowo-Wschodniej, odpowiadał za operacje i rozwój biznesu Mastercard na Bałkanach. Przed dołączeniem do Mastercard związany między innymi z Raiffeisen Bank Polska SA.

Artur Turemka ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Studiował także na Uniwersytecie Karl-Franzens w austriackim Grazu oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Rozwój globalnej marki


Jednym ze strategicznych celów marki Autopay jest zbudowanie globalnej firmy z siedzibą w Polsce. Od wielu miesięcy spółka prowadzi działania mające na celu wprowadzenie swoich produktów na kilku kontynentach. Autopay otwiera biura w Brazylii, Singapurze oraz na Bliskim Wschodzie. Wcześniej firma rozwinęła swoją działalność w Europie. Spółka działa między innymi w Niemczech, Szwajcarii, Słowacji, ale także w Hiszpanii i we Włoszech.

- Niezwykle wszechstronne doświadczenie Artura w rozwijaniu i komercjalizacji globalnych projektów wesprze realizację naszych planów zagranicznej ekspansji, która jest ważnym elementem strategii rozwoju Autopay. Istotna będzie także jego umiejętność budowania i doskonalenia międzynarodowych zespołów realizujących działania na najwyższym, światowym poziomie - mówi Andrzej Antoń, CEO Autopay.

Zdjęcie do pobrania:

zdjęcie - Artur Turemka, Chief Global Growth Officer, Autopay


O Autopay:

Autopay to czołowa polska spółka technologiczno-finansowa tworząca ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Autopay zapewnia szereg narzędzi - z obszaru płatności, weryfikacji online, AI i marketingu - umożliwiających skalowanie biznesu od lokalnych operacji po globalną ekspansję. Z rozwiązań spółki korzysta ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online oraz ponad 12 mln osób miesięcznie.

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej