Znika Blue Media. Autopay marką parasolową dla całej grupy

29.08.2023
Udostępnij:

Spółka Blue Media SA, jeden z liderów polskiego rynku płatniczego, z końcem sierpnia zmienia nazwę na Autopay SA. Tym samym kończy kilkuetapowy proces rebrandingu marki.


Od 28 sierpnia sopocka spółka Blue Media formalnie zmienia nazwę na Autopay. Wpis do KRS jest ostatnim, formalnym etapem procesu rebrandingu firmy, który rozpoczął się w maju 2023. Zmianie uległy wszystkie obszary komunikacji marki, począwszy od logotypu, poprzez identyfikację wizualną, po misję nowej marki parasolowej Autopay.

- Zależało nam na tym, aby w tym czasie przyzwyczaić zarówno biznes, jak i klientów indywidualnych do zmiany - stąd tak kompleksowe podejście - wyjaśnia Andrzej Antoń, CEO Autopay SA, współzałożyciel firmy. - Rebranding stał się naturalnym krokiem w obliczu przyjętych kierunków rozwoju biznesu. Jako Autopay, od lat koncentrujemy się na inteligentnych rozwiązaniach technologicznych w obszarze płatności. Wiele z nich wprowadziliśmy jako pierwsi. Stawiamy na wygodę, intuicyjność i automatykę. Stosowane przez nas technologie usuwają bariery, które mogłyby ograniczać klientów na drodze do realizacji ich celów - nowy wizerunek firmy zdecydowanie bardziej podkreśla przyjęte założenia.

Zmiany w firmie objęły nie tylko część wizualną, ale także wpłynęły na nową organizację. Uporządkowane zostały struktury wewnętrzne, które trafniej odzwierciedlają strategię biznesową spółki. Firma wyłoniła pięć Business Unitów: Mobility, który odpowiada za rozwój płatności i pozostałych usług dla kierowców, Finance - odpowiedzialny za usługi finansowe online, Bills&Topup, który skupia się na produktach i usługach związanych z płatnościami online za rachunki i usługi przedpłacone, Additional Income - odpowiedzialny za rozwój narzędzi i usług dla MŚP z sektora e-commerce oraz E-commerce, który zajmuje się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań stworzonych dla potrzeb stale rozwijającego się rynku e-commerce, nieustannie wspierając e-sklepy w osiąganiu sukcesu online.


O Autopay:

Autopay (wcześniej Blue Media) to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Misją marki parasolowej Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji. Miesięcznie z usług firmy korzysta 10 milionów klientów i klientek, rozwiązania i produkty Autopay wybrało już 35 tysięcy firm w Polsce.
W ciągu niemal 25 lat działalności spółka stała się jedną z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce. Tworzy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych spraw, takich jak: płacenie rachunków, doładowania telefonów, wykonywanie ekspresowych przelewów, zakupy przez internet, czy automatyczne płatności za autostrady.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej