Autopay z nagrodą Złotego Bankiera 2020

#Autopay #Złoty Bankier #nagroda dla blue media

23.06.2020
Udostępnij:

Autopay otrzymał nagrodę specjalną Złoty Bankier 2020 w kategorii Innowacja fintech. Kapituła nagrodziła ex aequo Bank Millennium za wdrożenie rozwiązania Autopay w swojej aplikacji bankowej.

W tegorocznej edycji konkursu Złoty Bankier po raz drugi przyznano nagrodę za najlepszą innowację technologiczną wdrożoną w szeroko pojętym sektorze finansowym (FinTech) w okresie luty 2019 - luty 2020. Kapituła złożona z ekspertów Bankier.pl, PRNews.pl, Pulsu Biznesu, Obserwatorium.biz i autorytetów rynkowych oceniała projekty pod kątem ich innowacyjności, impaktu rynkowego i potencjału rozwojowego.

W tym roku nagroda Złoty Bankier 2020 powędrowała do Autopay, systemu do szybkich i automatycznych płatności, stworzonego przez sopocką spółkę technologiczno-finansową Blue Media.

Rozwiązanie Autopay umożliwia przejechanie płatnymi odcinkami autostrad A1 i A4 praktycznie bez zatrzymywania się przy punktach poboru opłat. Wystarczy na stronie autopay.pl lub w aplikacji Autopay założyć swoje konto, dodać swój pojazd (markę i nr rejestracyjny) oraz źródło płatności (karta debetowa lub kredytowa, karta Revolut, numer telefonu w sieci Play), z której środki za przejazd zostaną pobrane automatycznie. Podczas podróży nie trzeba uruchamiać aplikacji, ani nawet mieć przy sobie telefonu, na który została pobrana aplikacja. Zainstalowane na bramkach urządzenia odczytują tablicę rejestracyjną i automatycznie podnoszą szlaban (tzw. videotolling). Opłata za przejazd pobierana jest po zakończonym przejeździe.

Rozwiązanie mobilne Autopay jest na tyle uniwersalne, że zostało wdrożone latem 2019 r. w Banku Millennium jako integralna część aplikacji mobilnej tego banku.

- Cieszymy się, że nasze rozwiązanie automatycznych płatności za autostrady spotkało się nie tylko z pozytywnym odbiorem ponad 300 tysięcy użytkowników, na co dzień korzystających z Autopay, ale też zostało docenione przez ekspertów branży finansowej. Podwójnie się cieszymy, bo Kapituła doceniła nie tylko Autopay, ale także wdrożenie naszego rozwiązania w aplikacji mobilnej Banku Millennium. To, co można kupić czy załatwić z poziomu bankowości elektronicznej i mobilnej, wykracza poza produkty finansowe i komunikację z administracją publiczną. Jako Blue Media od lat umożliwiamy bankom udostępnianie dodatkowych usług klientom na poziomie bankowości elektronicznej. Wierzymy, że jest jeszcze wiele usług, które ekosystem “banki+fintechy” może stworzyć i dostarczyć na rynek. Chcemy mieć w tym procesie znaczący udział - mówi Miłosz Kurzawski, CEO Autopay.

- Jesteśmy  dumni z wygranej. Nasza bankowość mobilna ma ułatwiać codzienne życie  klientów, a usługa Autopay świetnie się w te założenia wpisuje. Została  bardzo dobrze przyjęta przez użytkowników naszej aplikacji. Mamy  nadzieję, że wraz z kolejnym sezonem, grono zwolenników tej wygodnej i  bezpiecznej formy płatności za autostrady będzie rosło. Życzymy szerokiej drogi! - mówi Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej