Blue Media i Autopay obsługują miesięcznie już ponad 10 mln klientów

06.04.2022
Udostępnij:

Od początku 2022 r. z rozwiązań płatniczych i weryfikacyjnych Blue Media oraz systemu Autopay korzysta rekordowa liczba 10 milionów klientów miesięcznie. To dla sopockiej spółki kolejny krok w kierunku uzyskania statusu kluczowego gracza na europejskim rynku płatniczym.

Blue Media jest pionierem na rynku płatności w Polsce. Za pośrednictwem marek Blue Media i Autopay oferuje szereg usług związanych z płatnościami zarówno dla firm, jak i konsumentów. W marcu liczba użytkowników aplikacji Autopay przekroczyła 1,2 mln. W efekcie systemy płatnicze Blue Media i Autopay obsługują już każdego miesiąca ponad 10 mln klientów.

- Liczba klientów korzystających na co dzień z naszych rozwiązań płatniczych rośnie dynamicznie od dłuższego czasu. Jesteśmy na dobrej drodze, by stać się kluczowym europejskim graczem na rynku płatności online. Jestem dumny z całego zespołu, że w tak niesprzyjających okolicznościach zewnętrznych udaje nam się osiągać biznesowe cele - mówi Andrzej Antoń, współzałożyciel i prezes Blue Media.

Blue Media tworzy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, takich jak: płacenie rachunków, doładowanie telefonu, wykonanie ekspresowego przelewu, zrobienie zakupów przez internet. Spółka świadczy także usługi związane z weryfikacją klientów w oparciu o dane bankowe, zdalne potwierdzenie tożsamości czy autoryzacje transakcji. Z kolei system Autopay jest najbardziej kompleksowym rozwiązaniem umożliwiającym automatyczne płatności za przejazd autostradami i innymi drogami szybkiego ruchu w Polsce. Za pomocą Autopay można także automatycznie opłacić postój na wybranych parkingach oraz usługę mycia auta na kilkuset myjniach w Polsce.

Pod koniec 2021 r. Blue Media nawiązała strategiczne partnerstwo z Pollen Street Capital, londyńskim inwestorem działającym w sektorze usług finansowych i biznesowych, aby przyspieszyć realizację swoich planów ekspansji w sektorze płatności w Europie.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności powtarzalne BLIK w swojej aplikacji

Od teraz użytkownicy Autopay mogą płacić automatycznie za przejazdy autostradami i kupować winiety cyfrowe bez konieczności dodawania danych swojej karty płatniczej.

12.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

HandGo by Autopay – pierwsze w Polsce zakupy dłonią

Autopay rozpoczyna pilotaż HandGo – innowacyjnego systemu do zakupów biometrycznych przy użyciu dłoni.

02.06.2025 Czytaj więcej