Blue Media i Autopay obsługują miesięcznie już ponad 10 mln klientów

06.04.2022
Udostępnij:

Od początku 2022 r. z rozwiązań płatniczych i weryfikacyjnych Blue Media oraz systemu Autopay korzysta rekordowa liczba 10 milionów klientów miesięcznie. To dla sopockiej spółki kolejny krok w kierunku uzyskania statusu kluczowego gracza na europejskim rynku płatniczym.

Blue Media jest pionierem na rynku płatności w Polsce. Za pośrednictwem marek Blue Media i Autopay oferuje szereg usług związanych z płatnościami zarówno dla firm, jak i konsumentów. W marcu liczba użytkowników aplikacji Autopay przekroczyła 1,2 mln. W efekcie systemy płatnicze Blue Media i Autopay obsługują już każdego miesiąca ponad 10 mln klientów.

- Liczba klientów korzystających na co dzień z naszych rozwiązań płatniczych rośnie dynamicznie od dłuższego czasu. Jesteśmy na dobrej drodze, by stać się kluczowym europejskim graczem na rynku płatności online. Jestem dumny z całego zespołu, że w tak niesprzyjających okolicznościach zewnętrznych udaje nam się osiągać biznesowe cele - mówi Andrzej Antoń, współzałożyciel i prezes Blue Media.

Blue Media tworzy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, takich jak: płacenie rachunków, doładowanie telefonu, wykonanie ekspresowego przelewu, zrobienie zakupów przez internet. Spółka świadczy także usługi związane z weryfikacją klientów w oparciu o dane bankowe, zdalne potwierdzenie tożsamości czy autoryzacje transakcji. Z kolei system Autopay jest najbardziej kompleksowym rozwiązaniem umożliwiającym automatyczne płatności za przejazd autostradami i innymi drogami szybkiego ruchu w Polsce. Za pomocą Autopay można także automatycznie opłacić postój na wybranych parkingach oraz usługę mycia auta na kilkuset myjniach w Polsce.

Pod koniec 2021 r. Blue Media nawiązała strategiczne partnerstwo z Pollen Street Capital, londyńskim inwestorem działającym w sektorze usług finansowych i biznesowych, aby przyspieszyć realizację swoich planów ekspansji w sektorze płatności w Europie.

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej