Blue Media i Autopay obsługują miesięcznie już ponad 10 mln klientów

06.04.2022
Udostępnij:

Od początku 2022 r. z rozwiązań płatniczych i weryfikacyjnych Blue Media oraz systemu Autopay korzysta rekordowa liczba 10 milionów klientów miesięcznie. To dla sopockiej spółki kolejny krok w kierunku uzyskania statusu kluczowego gracza na europejskim rynku płatniczym.

Blue Media jest pionierem na rynku płatności w Polsce. Za pośrednictwem marek Blue Media i Autopay oferuje szereg usług związanych z płatnościami zarówno dla firm, jak i konsumentów. W marcu liczba użytkowników aplikacji Autopay przekroczyła 1,2 mln. W efekcie systemy płatnicze Blue Media i Autopay obsługują już każdego miesiąca ponad 10 mln klientów.

- Liczba klientów korzystających na co dzień z naszych rozwiązań płatniczych rośnie dynamicznie od dłuższego czasu. Jesteśmy na dobrej drodze, by stać się kluczowym europejskim graczem na rynku płatności online. Jestem dumny z całego zespołu, że w tak niesprzyjających okolicznościach zewnętrznych udaje nam się osiągać biznesowe cele - mówi Andrzej Antoń, współzałożyciel i prezes Blue Media.

Blue Media tworzy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, takich jak: płacenie rachunków, doładowanie telefonu, wykonanie ekspresowego przelewu, zrobienie zakupów przez internet. Spółka świadczy także usługi związane z weryfikacją klientów w oparciu o dane bankowe, zdalne potwierdzenie tożsamości czy autoryzacje transakcji. Z kolei system Autopay jest najbardziej kompleksowym rozwiązaniem umożliwiającym automatyczne płatności za przejazd autostradami i innymi drogami szybkiego ruchu w Polsce. Za pomocą Autopay można także automatycznie opłacić postój na wybranych parkingach oraz usługę mycia auta na kilkuset myjniach w Polsce.

Pod koniec 2021 r. Blue Media nawiązała strategiczne partnerstwo z Pollen Street Capital, londyńskim inwestorem działającym w sektorze usług finansowych i biznesowych, aby przyspieszyć realizację swoich planów ekspansji w sektorze płatności w Europie.

Przeczytaj także:

Artykuł

Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego

Polskie środowisko biznesowe i eksperckie postanowiło wzmocnić obecność naszego kraju w Davos inicjując Leaders Forum powered by Poland.

11.12.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Wyniki Black Friday porównywalne z zeszłym rokiem [komentarz eksperta]

Rozpoczynający czas świątecznych wyprzedaży Black Friday i towarzyszący mu Cyber Monday od lat jest jednym z najgorętszych momentów w ecommerce. Tegoroczne wyniki nie są spektakularne, ale potwierdzają, że wiele osób wstrzymało się z zakupami do momentu pojawienia się większych promocji.

02.12.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej