Blue Media i Autopay obsługują miesięcznie już ponad 10 mln klientów

Udostępnij:

Od początku 2022 r. z rozwiązań płatniczych i weryfikacyjnych Blue Media oraz systemu Autopay korzysta rekordowa liczba 10 milionów klientów miesięcznie. To dla sopockiej spółki kolejny krok w kierunku uzyskania statusu kluczowego gracza na europejskim rynku płatniczym.

Blue Media jest pionierem na rynku płatności w Polsce. Za pośrednictwem marek Blue Media i Autopay oferuje szereg usług związanych z płatnościami zarówno dla firm, jak i konsumentów. W marcu liczba użytkowników aplikacji Autopay przekroczyła 1,2 mln. W efekcie systemy płatnicze Blue Media i Autopay obsługują już każdego miesiąca ponad 10 mln klientów.

- Liczba klientów korzystających na co dzień z naszych rozwiązań płatniczych rośnie dynamicznie od dłuższego czasu. Jesteśmy na dobrej drodze, by stać się kluczowym europejskim graczem na rynku płatności online. Jestem dumny z całego zespołu, że w tak niesprzyjających okolicznościach zewnętrznych udaje nam się osiągać biznesowe cele - mówi Andrzej Antoń, współzałożyciel i prezes Blue Media.

Blue Media tworzy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, takich jak: płacenie rachunków, doładowanie telefonu, wykonanie ekspresowego przelewu, zrobienie zakupów przez internet. Spółka świadczy także usługi związane z weryfikacją klientów w oparciu o dane bankowe, zdalne potwierdzenie tożsamości czy autoryzacje transakcji. Z kolei system Autopay jest najbardziej kompleksowym rozwiązaniem umożliwiającym automatyczne płatności za przejazd autostradami i innymi drogami szybkiego ruchu w Polsce. Za pomocą Autopay można także automatycznie opłacić postój na wybranych parkingach oraz usługę mycia auta na kilkuset myjniach w Polsce.

Pod koniec 2021 r. Blue Media nawiązała strategiczne partnerstwo z Pollen Street Capital, londyńskim inwestorem działającym w sektorze usług finansowych i biznesowych, aby przyspieszyć realizację swoich planów ekspansji w sektorze płatności w Europie.

Przeczytaj także:

Artykuł

Czym jest Account Based Marketing i czy warto z niego korzystać?

Dowiedz się na czym poleca strategia marketingowa ABM, w jaki sposób można ją wprowdzić w firmie i jakie można dzięki niej osiągnąć korzyści.

22.09.2023 Czytaj więcej

Artykuł

Ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne już dostępne w Autopay

Korzystający z aplikacji Autopay mogą teraz w prosty sposób nabyć polisę ubezpieczeniową, a także skorzystać z pomocy w sytuacjach awaryjnych podczas podróży.

18.09.2023 Czytaj więcej

Raport

Polacy coraz częściej odkładają pieniądze na realizację marzeń [RAPORT AUTOPAY]

Prawie 70 proc. Polek i Polaków deklaruje oszczędzanie pieniędzy, z czego ponad połowa z myślą o zabezpieczeniu przyszłości. Prawie jedna czwarta inwestuje.

12.09.2023 Czytaj więcej