Blue Media i Autopay obsługują miesięcznie już ponad 10 mln klientów

06.04.2022
Udostępnij:

Od początku 2022 r. z rozwiązań płatniczych i weryfikacyjnych Blue Media oraz systemu Autopay korzysta rekordowa liczba 10 milionów klientów miesięcznie. To dla sopockiej spółki kolejny krok w kierunku uzyskania statusu kluczowego gracza na europejskim rynku płatniczym.

Blue Media jest pionierem na rynku płatności w Polsce. Za pośrednictwem marek Blue Media i Autopay oferuje szereg usług związanych z płatnościami zarówno dla firm, jak i konsumentów. W marcu liczba użytkowników aplikacji Autopay przekroczyła 1,2 mln. W efekcie systemy płatnicze Blue Media i Autopay obsługują już każdego miesiąca ponad 10 mln klientów.

- Liczba klientów korzystających na co dzień z naszych rozwiązań płatniczych rośnie dynamicznie od dłuższego czasu. Jesteśmy na dobrej drodze, by stać się kluczowym europejskim graczem na rynku płatności online. Jestem dumny z całego zespołu, że w tak niesprzyjających okolicznościach zewnętrznych udaje nam się osiągać biznesowe cele - mówi Andrzej Antoń, współzałożyciel i prezes Blue Media.

Blue Media tworzy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, takich jak: płacenie rachunków, doładowanie telefonu, wykonanie ekspresowego przelewu, zrobienie zakupów przez internet. Spółka świadczy także usługi związane z weryfikacją klientów w oparciu o dane bankowe, zdalne potwierdzenie tożsamości czy autoryzacje transakcji. Z kolei system Autopay jest najbardziej kompleksowym rozwiązaniem umożliwiającym automatyczne płatności za przejazd autostradami i innymi drogami szybkiego ruchu w Polsce. Za pomocą Autopay można także automatycznie opłacić postój na wybranych parkingach oraz usługę mycia auta na kilkuset myjniach w Polsce.

Pod koniec 2021 r. Blue Media nawiązała strategiczne partnerstwo z Pollen Street Capital, londyńskim inwestorem działającym w sektorze usług finansowych i biznesowych, aby przyspieszyć realizację swoich planów ekspansji w sektorze płatności w Europie.

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej