Blue Media bardzo wysoko w Fast500

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 500

03.12.2006
Udostępnij:

13 miejsce spółki w zestawieniu EMEA W 2006 roku jest niezaprzeczalnie wielkim osiągnięciem.

1 pozycja w Fast50 pozwoliła na znalezienie się na samym szczycie 500 najbardziej dynamicznie rozwijanych się firm z sektora technologicznego i telekomunikacyjnego z 21 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Podczas ceremonii rozdania nagród przedstawiciele Deloitte dużo mówili o sukcesie regionalnych konkursów Fast i rosnącego prestiżu imprezy na świecie.

Serge Tchuruk – gość specjalny Gali – dodał, że z doświadczeń i osiągnięć małych i średnich firm oraz z ich dynamicznego rozwoju korzystają wielkie światowe koncerny, które bacznie śledzą powstające tam unikalne koncepcje i innowacyjne rozwiązania. Mniejsze podmioty są bardziej elastyczne i dzięki temu wygrywają na światowym rynku, zwłaszcza w obszarze nowoczesnych technologii.

Natomiast Dyrektor Deloitte na Europę, Afrykę i Bliski Wschód dr Wolfgange Grewe pogratulował Blue Media zajęcia pierwszego miejsca w Fast50 i zaznaczył rosnącą rolę Polski i regionu dla Deloitte.

Po części oficjalnej zaproszeni goście mieli okazję do wymiany cennych doświadczeń i podzielenia się osiągnięciami własnych firm.

Zestawienie Fast500- pierwsza 30-tka

Przeczytaj także:

Artykuł

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów.

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów

25.07.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

22.07.2024 Czytaj więcej

Raport

Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]

Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.

15.07.2024 Czytaj więcej