Blue Media bardzo wysoko w Fast500

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 500

03.12.2006
Udostępnij:

13 miejsce spółki w zestawieniu EMEA W 2006 roku jest niezaprzeczalnie wielkim osiągnięciem.

1 pozycja w Fast50 pozwoliła na znalezienie się na samym szczycie 500 najbardziej dynamicznie rozwijanych się firm z sektora technologicznego i telekomunikacyjnego z 21 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Podczas ceremonii rozdania nagród przedstawiciele Deloitte dużo mówili o sukcesie regionalnych konkursów Fast i rosnącego prestiżu imprezy na świecie.

Serge Tchuruk – gość specjalny Gali – dodał, że z doświadczeń i osiągnięć małych i średnich firm oraz z ich dynamicznego rozwoju korzystają wielkie światowe koncerny, które bacznie śledzą powstające tam unikalne koncepcje i innowacyjne rozwiązania. Mniejsze podmioty są bardziej elastyczne i dzięki temu wygrywają na światowym rynku, zwłaszcza w obszarze nowoczesnych technologii.

Natomiast Dyrektor Deloitte na Europę, Afrykę i Bliski Wschód dr Wolfgange Grewe pogratulował Blue Media zajęcia pierwszego miejsca w Fast50 i zaznaczył rosnącą rolę Polski i regionu dla Deloitte.

Po części oficjalnej zaproszeni goście mieli okazję do wymiany cennych doświadczeń i podzielenia się osiągnięciami własnych firm.

Zestawienie Fast500- pierwsza 30-tka

Przeczytaj także:

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego

Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay

31.07.2025 Czytaj więcej