Blue Media coraz wyżej w rankingu Rzeczpospolitej

#nagroda dla Blue Media #Rzeczpospolita #Lista 2000

27.10.2010
Udostępnij:

Blue Media poprawiła swój ubiegłoroczny wynik w rankingu "Lista 2000". Grupa zajęła 560. pozycję z dynamiką wzrostu przychodów wynoszącą 22 %. Spółka z każdym rokiem osiąga coraz wyższą pozycję w rankingu Rzeczpospolitej.

Lista 2000 to ranking Rzeczpospolitej, który daje szeroki obraz polskiej gospodarki. W tegorocznym zestawieniu 2000 największych polskich firm Blue Media zajęła pozycję 560, czym poprawiła swój ubiegłoroczny wynik o 153 pozycje. Pozwolił na to wzrost przychodu w stosunku do roku 2008 o ponad 21 % sięgający prawie pół miliarda zł. 

W rankingu pojawiła się także spółka zależna od Blue Media - BluePay, która uplasowała się na miejscu 1323 z dynamiką wzrostu przychodów wynoszącą ponad 20 %.

Mimo tego, że wiele spółek z zestawienia odnotowało w 2009 r. spadki przychodów, eksperci oceniają, że firmy w Polsce dobrze poradziły sobie z kryzysem. Czarne wizje niektórych analityków nie spełniły się nawet mimo zmniejszenia eksportu i wyhamowania inwestycji.

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej