Blue Media coraz wyżej w rankingu Rzeczpospolitej

#nagroda dla Blue Media #Rzeczpospolita #Lista 2000

27.10.2010
Udostępnij:

Blue Media poprawiła swój ubiegłoroczny wynik w rankingu "Lista 2000". Grupa zajęła 560. pozycję z dynamiką wzrostu przychodów wynoszącą 22 %. Spółka z każdym rokiem osiąga coraz wyższą pozycję w rankingu Rzeczpospolitej.

Lista 2000 to ranking Rzeczpospolitej, który daje szeroki obraz polskiej gospodarki. W tegorocznym zestawieniu 2000 największych polskich firm Blue Media zajęła pozycję 560, czym poprawiła swój ubiegłoroczny wynik o 153 pozycje. Pozwolił na to wzrost przychodu w stosunku do roku 2008 o ponad 21 % sięgający prawie pół miliarda zł. 

W rankingu pojawiła się także spółka zależna od Blue Media - BluePay, która uplasowała się na miejscu 1323 z dynamiką wzrostu przychodów wynoszącą ponad 20 %.

Mimo tego, że wiele spółek z zestawienia odnotowało w 2009 r. spadki przychodów, eksperci oceniają, że firmy w Polsce dobrze poradziły sobie z kryzysem. Czarne wizje niektórych analityków nie spełniły się nawet mimo zmniejszenia eksportu i wyhamowania inwestycji.

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej