Blue Media członkiem PIIT

#Blue Media #PIIT #Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

18.03.2007
Udostępnij:

12 marca 2007 roku podczas posiedzenia Rady Izby Blue Media dołączyła do grona członków Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Przynależność do Izby jest podyktowana profilem prowadzonych przez firmę działań oraz chęcią uczestniczenia w pracach Izby na rzecz podmiotów gospodarczych prowadzących działalność gospodarczą w sektorze teleinformatyki (telekomunikacji i informatyki).

Działalność ta służy przede wszystkim usprawnianiu procesów zachodzących w obszarze gospodarczo-prawnym mających bezpośrednie przełożenie na jakość prowadzonej aktywności przez polskie firmy.
Obecnie do Izby należy ponad 180 firm, reprezentowanych w Izbie poprzez swoich przedstawicieli.

*

Blue Media specjalizuje się w budowie i implementacji systemów wsparcia sprzedaży w Internecie, wdrażaniem rozwiązań e-commerce oraz dostarczaniem rozwiązań korporacyjnych.

Począwszy od roku 1999 rozwija się bardzo dynamicznie. Potwierdzeniem tej tendencji są ostatnie osiągnięcia - zdobycie 1 miejsca w rankingu Technology Fast50 2006 oraz uplasowanie się w czołówce kilku kluczowych zestawień branżowych za rok 2006.
Jest to wynik zarówno konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, jak i posiadania zespołu wysokiej klasy specjalistów.

Głównymi odbiorcami usług Blue Media są banki i instytucje z sektora finansowego. Grono dotychczasowych Partnerów firmy stanowi kilkanaście największych banków w Polsce, operatorzy GSM oraz inne instytucje finansowe. Ostatnio spółka rozpoczęła ekspansję działań na rynkach wschodnich.

*

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT) istnieje od stycznia 1993 roku.
Dorobek Izby jest znaczący. W kręgach administracyjnych Izba zyskała opinię rzetelnego i konstruktywnego partnera w dyskusjach i negocjacjach. Pozycję tę stale umacnia i poszerza.

Konsekwentnie działa na rzecz równoprawnego prowadzenia działalności gospodarczej przez wszystkie podmioty w warunkach jednoznacznej interpretacji przepisów ustaw.

Obecnie poprzez organizację EICTA zwiększa swoje zaangażowanie w prace Komisji Europejskiej w sprawach dotyczących rynku teleinformatycznego.

Przeczytaj także:

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay ułatwi podróżowanie autostradą A2

Od 15 stycznia 2025 roku kierowcy będą mogli korzystać z automatycznych płatności za przejazd odcinkiem A2 między Poznaniem i Koninem.

08.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay pierwszym partnerem Polski Bezgotówkowej w programie dla e-commerce

Autopay, lider polskiego rynku płatniczego, został pierwszym partnerem Fundacji Polska Bezgotówkowa w programie skierowanym do branży e-commerce.

19.12.2024 Czytaj więcej