Blue Media członkiem PIIT

#Blue Media #PIIT #Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

Udostępnij:

12 marca 2007 roku podczas posiedzenia Rady Izby Blue Media dołączyła do grona członków Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Przynależność do Izby jest podyktowana profilem prowadzonych przez firmę działań oraz chęcią uczestniczenia w pracach Izby na rzecz podmiotów gospodarczych prowadzących działalność gospodarczą w sektorze teleinformatyki (telekomunikacji i informatyki).

Działalność ta służy przede wszystkim usprawnianiu procesów zachodzących w obszarze gospodarczo-prawnym mających bezpośrednie przełożenie na jakość prowadzonej aktywności przez polskie firmy.
Obecnie do Izby należy ponad 180 firm, reprezentowanych w Izbie poprzez swoich przedstawicieli.

*

Blue Media specjalizuje się w budowie i implementacji systemów wsparcia sprzedaży w Internecie, wdrażaniem rozwiązań e-commerce oraz dostarczaniem rozwiązań korporacyjnych.

Począwszy od roku 1999 rozwija się bardzo dynamicznie. Potwierdzeniem tej tendencji są ostatnie osiągnięcia - zdobycie 1 miejsca w rankingu Technology Fast50 2006 oraz uplasowanie się w czołówce kilku kluczowych zestawień branżowych za rok 2006.
Jest to wynik zarówno konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, jak i posiadania zespołu wysokiej klasy specjalistów.

Głównymi odbiorcami usług Blue Media są banki i instytucje z sektora finansowego. Grono dotychczasowych Partnerów firmy stanowi kilkanaście największych banków w Polsce, operatorzy GSM oraz inne instytucje finansowe. Ostatnio spółka rozpoczęła ekspansję działań na rynkach wschodnich.

*

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT) istnieje od stycznia 1993 roku.
Dorobek Izby jest znaczący. W kręgach administracyjnych Izba zyskała opinię rzetelnego i konstruktywnego partnera w dyskusjach i negocjacjach. Pozycję tę stale umacnia i poszerza.

Konsekwentnie działa na rzecz równoprawnego prowadzenia działalności gospodarczej przez wszystkie podmioty w warunkach jednoznacznej interpretacji przepisów ustaw.

Obecnie poprzez organizację EICTA zwiększa swoje zaangażowanie w prace Komisji Europejskiej w sprawach dotyczących rynku teleinformatycznego.

Przeczytaj także:

Artykuł

Czym jest Account Based Marketing i czy warto z niego korzystać?

Dowiedz się na czym poleca strategia marketingowa ABM, w jaki sposób można ją wprowdzić w firmie i jakie można dzięki niej osiągnąć korzyści.

22.09.2023 Czytaj więcej

Artykuł

Ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne już dostępne w Autopay

Korzystający z aplikacji Autopay mogą teraz w prosty sposób nabyć polisę ubezpieczeniową, a także skorzystać z pomocy w sytuacjach awaryjnych podczas podróży.

18.09.2023 Czytaj więcej

Raport

Polacy coraz częściej odkładają pieniądze na realizację marzeń [RAPORT AUTOPAY]

Prawie 70 proc. Polek i Polaków deklaruje oszczędzanie pieniędzy, z czego ponad połowa z myślą o zabezpieczeniu przyszłości. Prawie jedna czwarta inwestuje.

12.09.2023 Czytaj więcej