12 marca 2007 roku podczas posiedzenia Rady Izby Blue Media dołączyła do grona członków Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.
Przynależność do Izby jest podyktowana profilem prowadzonych przez firmę działań oraz chęcią uczestniczenia w pracach Izby na rzecz podmiotów gospodarczych prowadzących działalność gospodarczą w sektorze teleinformatyki (telekomunikacji i informatyki).
Działalność ta służy przede wszystkim usprawnianiu procesów zachodzących w obszarze gospodarczo-prawnym mających bezpośrednie przełożenie na jakość prowadzonej aktywności przez polskie firmy.
Obecnie do Izby należy ponad 180 firm, reprezentowanych w Izbie poprzez swoich przedstawicieli.
*
Blue Media specjalizuje się w budowie i implementacji systemów wsparcia sprzedaży w Internecie, wdrażaniem rozwiązań e-commerce oraz dostarczaniem rozwiązań korporacyjnych.
Począwszy od roku 1999 rozwija się bardzo dynamicznie. Potwierdzeniem tej tendencji są ostatnie osiągnięcia - zdobycie 1 miejsca w rankingu Technology Fast50 2006 oraz uplasowanie się w czołówce kilku kluczowych zestawień branżowych za rok 2006.
Jest to wynik zarówno konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, jak i posiadania zespołu wysokiej klasy specjalistów.
Głównymi odbiorcami usług Blue Media są banki i instytucje z sektora finansowego. Grono dotychczasowych Partnerów firmy stanowi kilkanaście największych banków w Polsce, operatorzy GSM oraz inne instytucje finansowe. Ostatnio spółka rozpoczęła ekspansję działań na rynkach wschodnich.
*
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT) istnieje od stycznia 1993 roku.
Dorobek Izby jest znaczący. W kręgach administracyjnych Izba zyskała opinię rzetelnego i konstruktywnego partnera w dyskusjach i negocjacjach. Pozycję tę stale umacnia i poszerza.
Konsekwentnie działa na rzecz równoprawnego prowadzenia działalności gospodarczej przez wszystkie podmioty w warunkach jednoznacznej interpretacji przepisów ustaw.
Obecnie poprzez organizację EICTA zwiększa swoje zaangażowanie w prace Komisji Europejskiej w sprawach dotyczących rynku teleinformatycznego.