Blue Media ułatwia doładowanie gier i serwisów streamingowych w aplikacji Banku Millennium

12.05.2022
Udostępnij:

Bank Millennium wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości mobilnej mogą w szybki i wygodny sposób doładować swoje konta na PlayStation, Spotify, Tidal czy Xbox. Rozwiązanie wprowadzone przez Blue Media jest równie intuicyjne, jak doładowanie telefonu na kartę.

Usługa doładowań Blue Media umożliwia wygodne i bezpieczne pobieranie kodów za dostęp do gier online, odnawianie abonamentów w wybranych serwisach streamingowych oraz zakup programów. Klienci Banku Millennium mogą realizować interesujące ich doładowania bezpośrednio z poziomu swojej bankowości mobilnej.

Obecnie w ramach usługi dostępne są doładowania do platform z kategorii gry, multimedia i rozrywka. Są to m.in. Google Play Store, PlayStation, XBOX, Nintendo, Spotify, Tidal, CDA Premium, Player VOD, EmpikGO, Allegro.

- Wiedzieliśmy, że klienci często kupują kody doładowujące, dlatego zaproponowaliśmy im nowe rozwiązanie, aby mogli to robić wygodnie i bezpiecznie. Teraz nasz klient może wybierać kody z oferty różnych firm w aplikacji, którą dobrze zna i ma do niej zaufanie. Nie musi korzystać z różnych platform i form płatności czy szukać w skrzynce e-mail wiadomości z kodami, ale ma je wszystkie w jednym miejscu - mówi Halina Karpińska dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Jak działa usługa?

Proces doładowania jest bardzo prosty i przypomina doładowanie telefonu komórkowego na kartę. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej Banku Millennium, należy wybrać opcję doładowania gier, a dalej konkretny produkt oraz jego wartość.

Po zaakceptowaniu wymaganych zgód i sfinalizowaniu transakcji klient otrzymuje unikalny kod do wprowadzenia w konsoli, wybranej aplikacji czy serwisie internetowym.

- Smartfon stanowi dziś bramę do naszego cyfrowego świata. Korzystamy na co dzień z coraz większej liczby usług dostępnych w naszym telefonie. Rozwiązanie Blue Media w zakresie szybkich doładowań jest bardzo proste, bo klient kupuje kod w swoim banku, czyli już sprawdzonym miejscu. Co istotne, kod może wykorzystać w dowolnej chwili, a także przekazać go innej osobie, np. swojemu dziecku czy w ramach prezentu - mówi Michał Stoltman z Blue Media.

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej