Blue Media ułatwia doładowanie gier i serwisów streamingowych w aplikacji Banku Millennium

12.05.2022
Udostępnij:

Bank Millennium wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości mobilnej mogą w szybki i wygodny sposób doładować swoje konta na PlayStation, Spotify, Tidal czy Xbox. Rozwiązanie wprowadzone przez Blue Media jest równie intuicyjne, jak doładowanie telefonu na kartę.

Usługa doładowań Blue Media umożliwia wygodne i bezpieczne pobieranie kodów za dostęp do gier online, odnawianie abonamentów w wybranych serwisach streamingowych oraz zakup programów. Klienci Banku Millennium mogą realizować interesujące ich doładowania bezpośrednio z poziomu swojej bankowości mobilnej.

Obecnie w ramach usługi dostępne są doładowania do platform z kategorii gry, multimedia i rozrywka. Są to m.in. Google Play Store, PlayStation, XBOX, Nintendo, Spotify, Tidal, CDA Premium, Player VOD, EmpikGO, Allegro.

- Wiedzieliśmy, że klienci często kupują kody doładowujące, dlatego zaproponowaliśmy im nowe rozwiązanie, aby mogli to robić wygodnie i bezpiecznie. Teraz nasz klient może wybierać kody z oferty różnych firm w aplikacji, którą dobrze zna i ma do niej zaufanie. Nie musi korzystać z różnych platform i form płatności czy szukać w skrzynce e-mail wiadomości z kodami, ale ma je wszystkie w jednym miejscu - mówi Halina Karpińska dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Jak działa usługa?

Proces doładowania jest bardzo prosty i przypomina doładowanie telefonu komórkowego na kartę. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej Banku Millennium, należy wybrać opcję doładowania gier, a dalej konkretny produkt oraz jego wartość.

Po zaakceptowaniu wymaganych zgód i sfinalizowaniu transakcji klient otrzymuje unikalny kod do wprowadzenia w konsoli, wybranej aplikacji czy serwisie internetowym.

- Smartfon stanowi dziś bramę do naszego cyfrowego świata. Korzystamy na co dzień z coraz większej liczby usług dostępnych w naszym telefonie. Rozwiązanie Blue Media w zakresie szybkich doładowań jest bardzo proste, bo klient kupuje kod w swoim banku, czyli już sprawdzonym miejscu. Co istotne, kod może wykorzystać w dowolnej chwili, a także przekazać go innej osobie, np. swojemu dziecku czy w ramach prezentu - mówi Michał Stoltman z Blue Media.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej