Blue Media ułatwia doładowanie gier i serwisów streamingowych w aplikacji Banku Millennium

12.05.2022
Udostępnij:

Bank Millennium wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości mobilnej mogą w szybki i wygodny sposób doładować swoje konta na PlayStation, Spotify, Tidal czy Xbox. Rozwiązanie wprowadzone przez Blue Media jest równie intuicyjne, jak doładowanie telefonu na kartę.

Usługa doładowań Blue Media umożliwia wygodne i bezpieczne pobieranie kodów za dostęp do gier online, odnawianie abonamentów w wybranych serwisach streamingowych oraz zakup programów. Klienci Banku Millennium mogą realizować interesujące ich doładowania bezpośrednio z poziomu swojej bankowości mobilnej.

Obecnie w ramach usługi dostępne są doładowania do platform z kategorii gry, multimedia i rozrywka. Są to m.in. Google Play Store, PlayStation, XBOX, Nintendo, Spotify, Tidal, CDA Premium, Player VOD, EmpikGO, Allegro.

- Wiedzieliśmy, że klienci często kupują kody doładowujące, dlatego zaproponowaliśmy im nowe rozwiązanie, aby mogli to robić wygodnie i bezpiecznie. Teraz nasz klient może wybierać kody z oferty różnych firm w aplikacji, którą dobrze zna i ma do niej zaufanie. Nie musi korzystać z różnych platform i form płatności czy szukać w skrzynce e-mail wiadomości z kodami, ale ma je wszystkie w jednym miejscu - mówi Halina Karpińska dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Jak działa usługa?

Proces doładowania jest bardzo prosty i przypomina doładowanie telefonu komórkowego na kartę. Po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej Banku Millennium, należy wybrać opcję doładowania gier, a dalej konkretny produkt oraz jego wartość.

Po zaakceptowaniu wymaganych zgód i sfinalizowaniu transakcji klient otrzymuje unikalny kod do wprowadzenia w konsoli, wybranej aplikacji czy serwisie internetowym.

- Smartfon stanowi dziś bramę do naszego cyfrowego świata. Korzystamy na co dzień z coraz większej liczby usług dostępnych w naszym telefonie. Rozwiązanie Blue Media w zakresie szybkich doładowań jest bardzo proste, bo klient kupuje kod w swoim banku, czyli już sprawdzonym miejscu. Co istotne, kod może wykorzystać w dowolnej chwili, a także przekazać go innej osobie, np. swojemu dziecku czy w ramach prezentu - mówi Michał Stoltman z Blue Media.

Przeczytaj także:

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay ułatwi podróżowanie autostradą A2

Od 15 stycznia 2025 roku kierowcy będą mogli korzystać z automatycznych płatności za przejazd odcinkiem A2 między Poznaniem i Koninem.

08.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay pierwszym partnerem Polski Bezgotówkowej w programie dla e-commerce

Autopay, lider polskiego rynku płatniczego, został pierwszym partnerem Fundacji Polska Bezgotówkowa w programie skierowanym do branży e-commerce.

19.12.2024 Czytaj więcej