Blue Media inwestuje w Rachuneo

#Polskie Aplikacje Transakcyjne #Rachuneo #umowy przez internet

21.04.2020
Udostępnij:

Blue Media zainwestowała w spółkę Polskie Aplikacje Transakcyjne, operatora serwisu Rachuneo, umożliwiającego porównywanie ofert i zawarcie umowy o usługi energetyczne i telekomunikacyjne w pełni przez internet. Sopocka spółka przejęła 18 proc. udziałów.

Rachuneo, oprócz porównywania ofert, analizuje rachunki, sprawdza czy zmiana dostawcy jest dla klienta opłacalna i pomaga przeprowadzić klienta przez wszelkie formalności. Cały proces odbywa się przez internet. Rachuneo ułatwia zarządzanie długoterminowymi umowami z dostawcami usług i mediów, umożliwiając klientom m.in. stały monitoring najlepszych i dopasowanych do ich oczekiwań ofert.

W tym momencie z Rachuneo korzystają klienci indywidualni. Wkrótce zostaną uruchomione usługi dla małych i średnich firm.

- Jako Blue Media chcemy wspomóc dalszy rozwój Rachuneo, dzieląc się naszym doświadczeniem i know how pozyskanym przy okazji budowy serwisu bm.pl i rozwijaniu usług płatności automatycznych za rachunki. Do inwestycji przekonał nas przede wszystkim zespół Rachuneo, z którym mieliśmy już okazję współpracować przy okazji innych projektów - wyjaśnia Sebastian Ptak, prezes Blue Media.

- Cieszymy się na współpracę z Blue Media z wielu powodów. Chodzi nie tylko o potencjał kapitałowy i biznesowy spółki, ale również doświadczenie na rynku finansowym oraz rozbudowaną sieć kontaktów w branży telekomunikacyjnej i energetycznej. Chcemy jako Rachuneo stać się dla klientów indywidualnych i biznesowych centrum świadomego zarządzania swoimi usługami - energetycznymi, telekomunikacyjnymi, związanymi z dostępem do treści cyfrowych. Razem z Blue Media będzie nam łatwiej takie możliwości zaproponować wszystkim Polakom oraz rozszerzyć portfel współpracujących dostawców - mówi Miłosz Brakoniecki, założyciel Rachuneo.

Dzięki wąskiej specjalizacji, Rachuneo ma obecnie dostęp do wszystkich aktualnych ofert i promocji. Współpracuje wyłącznie ze sprawdzonymi dostawcami usług o ugruntowanej pozycji na rynku, w tym z PGE Centrum, spółką należącą do Polskiej Grupy Energetycznej czy Po Prostu Energia SA.

Serwis rachuneo.pl miesięcznie odwiedza około 50 tys. unikalnych użytkowników. Korzystanie z serwisu jest dla klientów bezpłatne.

Przeczytaj także:

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej