Blue Media Najlepszym Pracodawcą

#nagroda dla blue media #AON Hewitt #Najlepsi Pracodawcy

21.10.2015
Udostępnij:

Firma Blue Media znalazła się w gronie 11 Najlepszych Pracodawców programu prowadzonego przez firmę doradczą Aon Hewitt. Spółka została wyróżniona w kategorii małych i średnich przedsiębiorstw.

To trzecie w historii wyróżnienie w prestiżowym rankingu dla sopockiej firmy, specjalizującej się w tworzeniu innowacyjnych usług w obszarze płatności elektronicznych. W tegorocznym konkursie uczestniczyło 99 przedsiębiorstw z całej Polski, z czego w gronie finalistów we wszystkich kategoriach znalazło się 11 firm.

Nie koniecznie korporacje

- Wyniki badania i sama nagroda są dla nas szczególnie cenne, ponieważ analiza Aon Hewitt opiera się na ocenie firmy przez pracowników. Nasz wysoki wynik potwierdza, że dobrej pracy w branży nowych technologii niekoniecznie trzeba szukać w wielkich korporacjach. Blue Media jest w stanie zaoferować równie atrakcyjne warunki finansowe, a do tego dokłada przyjazną atmosferę, równowagę między pracą a życiem prywatnym oraz partnerskie stosunki w pracy – mówi Andrzej Jędrzejczak, rzecznik firmy Blue Media.

Badanie, jakie przeprowadza Aon Hewitt, mierzy zaangażowanie pracowników, przejawiające się w pozytywnych wypowiedziach na temat firmy, wiązaniu z nią przyszłości zawodowej oraz w motywacji do podejmowania działań wychodzących poza służbowe obowiązki.

- Blue Media zasłynęła niestandardowymi świadczeniami dla pracowników – tłumaczy Dominika Kotuła-Gibas, HR manager w Blue Media – M.in. płacimy za dojazd rowerem do pracy i sponsorujemy własną drużynę triathlonową. Jednak to, co najważniejsze, to atmosfera i relacje w pracy – poczucie bycia członkiem zespołu, posiadania wpływu na podejmowane decyzje, współpraca. W tych obszarach w badaniu Aon Hewitt wypadliśmy szczególnie dobrze.

Walka o programistów

Rynek pracy w branży technologicznej, w szczególności w przypadku programistów, jest dla pracodawców niezwykle wymagający. Pojęcie bezrobocia w tym segmencie w Polsce praktycznie nie istnieje, a absolwenci kierunków informatycznych natychmiast znajdują zatrudnienie. Firmy prześcigają się w tworzeniu przyjaznych warunków pracy i  benefitach, jakie otrzymują pracownicy. Oprócz standardowych kart sportowych i pakietów medycznych Blue Media zapewnia pracownikom nieograniczony wstęp do prywatnego klubu sportu i rekreacji, organizuje szkolenia żeglarskie, oraz płaci złotówkę za każdy kilometr przejechany na rowerze do pracy lub z pracy do domu.

Programiści wybierają Blue Media również ze względu na możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań finansowych, z których korzystają miliony ludzi w Polsce - płacąc rachunki, robiąc przelewy, doładowując telefon, kupując ubezpieczenie czy płacąc w sklepie internetowym.

W efekcie aż 97% pracowników Blue Media deklaruje, że jest dumnych z bycia częścią firmy. Już niedługo przybędzie im jeszcze jeden powód do dumy. Nowoczesne biuro w sopockim Domu Zdrojowym, z widokiem na morze i czterystumetrowym tarasem.

Przeczytaj także:

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej