Blue Media partnerem ósmej edycji TEDxWarsawWomen

#tedxwarsawwomen

08.12.2022
Udostępnij:

Już w najbliższy piątek, 9 grudnia, odbędzie się TEDxWarsawWomen - wydarzenie skupione wokół inspirujących, nowoczesnych i prospołecznych idei, ważnych dla współczesnych kobiet. Blue Media jest jednym z partnerów konferencji.

TEDxWarsawWomen to organizowane od 2010 r. spotkania z wyjątkowymi osobowościami, które podejmują dialog na temat nowej roli kobiet w kreowaniu rzeczywistości i zmienianiu świata. Tegoroczne wydarzenie odbywa się pod hasłem "Redefinicje", czym niewątpliwie nawiązuje do tempa zmian społecznych, które dotykają nas w ostatnich latach. Pandemia, niepewność jutra i kryzysy objęły niemal każdą sferę naszego życia. Celem najbliższej edycji TEDxWarsawWomen jest pokazanie, jak w obliczu tych zmian odnaleźć się w nowej rzeczywistości i na nowo zdefiniować swoje cele. Podczas wydarzenia usłyszymy przemówienia, które zainspirują kobiety do tego, aby żyć twórczo, kreatywnie i odważnie definiować swoją przyszłość.


Idee, które stoją za TEDxWarsawWomen korespondują z wartościami spółki Blue Media, która, jako twórca innowacji technologicznych w obszarze płatności wspiera rolę kobiet w biznesie. W czerwcu 2021 r. Blue Media, jako jedna z pierwszych 13 firm w Polsce, przystąpiła do kampanii 30% Club, która ma na celu zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach spółek.


Blue Media od lat jest częścią projektów, których celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach i radach nadzorczych. Współorganizujemy i organizujemy liczne wydarzenia z tym związane. Jesteśmy jednymi z członków założycieli 30% Club Poland, dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok TEDxWarsawWomen. Wierzymy, że takie akcje mają pozytywny wpływ na sytuację kobiet na polskim rynku pracy - mówi Ewa Woroszył FCCA, Członkini Zarządu Blue Media.


TEDxWarsawWomen to wydarzenie, które podejmuje tematy ważne i aktualne dla nas wszystkich. Choć w nazwie mamy “Women” to kierujemy przekaz do wszystkich, niezależnie od płci, wieku, czy ludzkich ograniczeń. Zależy nam na tym, by skorzystało z tego jak najwięcej uczestników, w tym także osoby niesłyszące lub niedosłyszące. Po raz pierwszy podczas naszego wydarzenia wszystkie mowy będą tłumaczone na język migowy. Bardzo mnie cieszy, że dzięki współpracy z tegorocznymi partnerami, każdy będzie mógł czerpać inspiracje z idei, które są warte rozpowszechniania - mówi Ewa Turek, kuratorka TEDxWarsawWomen 2022.



Blue Media to wiodący w Polsce dostawca bezpiecznych ekosystemów płatności, rozwiązań odpowiedzialnych za weryfikację tożsamości i innych usług związanych z finansami. To twórca innowacji technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają realizację codziennych płatności online. Z usług firmy korzystają codziennie dziesiątki tysięcy sklepów internetowych i miliony klientów.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej