Blue Media ponownie liderem polskiego rynku IT

#nagroda dla Blue Media #ranking #TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny

29.06.2010
Udostępnij:

Blue Media kolejny raz została największą firmą świadczącą usługi outsourcingu w Polsce i 18. największą firmą informatyczną w kraju.

W najnowszym raporcie magazynu Computerworld "TOP 200" sopocka firma Blue Media S.A. zajęła 1. miejsce w rankingu "firmy świadczące usługi outsourcingu" i została największą firmą w tej kategorii w Polsce. Blue Media uplasowała się też na 18. pozycji w rankingu głównym "największe firmy IT" poprawiając swój wynik za rok 2008 o 7 pozycji.

Doroczny raport "TOP 200" jest podsumowaniem branży IT w Polsce. Blue Media zajęła tak wysokie pozycje m.in. dzięki osiągniętemu w 2009 roku przychodowi w wysokości prawie pół miliarda zł.

- Nasz sukces to nie tylko wypracowany wynik finansowy - mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. - W ubiegłym roku poszerzyliśmy ofertę o nowatorskie systemy i rozwiązania, które są doskonałą propozycją dla branży bankowej oraz ubezpieczeniowej. Cieszy nas szczególnie, że sektor ubezpieczeniowy zwrócił uwagę na nowoczesne rozwiązania IT i inwestuje w wymianę systemów.

Sopocka spółka zajęła również 4. miejsce w rankingu "firmy świadczące usługi", 12. miejsce w rankingu "firmy sprzedające oprogramowanie własne", 2. miejsce w rankingu "firmy osiągające przychód z obsługi sektora - bankowość", 2. miejsce w rankingu "firmy osiągające przychód z obsługi sektora - MSP" oraz 8. miejsce w rankingu "firmy o najwyższej produktywności pracowników". Jako grupa kapitałowa Blue Media zajęła 8. miejsce w kraju pod względem ilości przychodów.

Blue Media S.A. należy do największych podmiotów działających w polskim Internecie. W roku 2010 znalazła się na listach 500 największych i najcenniejszych Polskich firm według Rzeczpospolitej i Tygodnika Polityka.

Więcej informacji o raporcie na stronie: www.computerworld.pl/top200

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej