Blue Media ponownie liderem polskiego rynku IT

#nagroda dla Blue Media #ranking #TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny

29.06.2010
Udostępnij:

Blue Media kolejny raz została największą firmą świadczącą usługi outsourcingu w Polsce i 18. największą firmą informatyczną w kraju.

W najnowszym raporcie magazynu Computerworld "TOP 200" sopocka firma Blue Media S.A. zajęła 1. miejsce w rankingu "firmy świadczące usługi outsourcingu" i została największą firmą w tej kategorii w Polsce. Blue Media uplasowała się też na 18. pozycji w rankingu głównym "największe firmy IT" poprawiając swój wynik za rok 2008 o 7 pozycji.

Doroczny raport "TOP 200" jest podsumowaniem branży IT w Polsce. Blue Media zajęła tak wysokie pozycje m.in. dzięki osiągniętemu w 2009 roku przychodowi w wysokości prawie pół miliarda zł.

- Nasz sukces to nie tylko wypracowany wynik finansowy - mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. - W ubiegłym roku poszerzyliśmy ofertę o nowatorskie systemy i rozwiązania, które są doskonałą propozycją dla branży bankowej oraz ubezpieczeniowej. Cieszy nas szczególnie, że sektor ubezpieczeniowy zwrócił uwagę na nowoczesne rozwiązania IT i inwestuje w wymianę systemów.

Sopocka spółka zajęła również 4. miejsce w rankingu "firmy świadczące usługi", 12. miejsce w rankingu "firmy sprzedające oprogramowanie własne", 2. miejsce w rankingu "firmy osiągające przychód z obsługi sektora - bankowość", 2. miejsce w rankingu "firmy osiągające przychód z obsługi sektora - MSP" oraz 8. miejsce w rankingu "firmy o najwyższej produktywności pracowników". Jako grupa kapitałowa Blue Media zajęła 8. miejsce w kraju pod względem ilości przychodów.

Blue Media S.A. należy do największych podmiotów działających w polskim Internecie. W roku 2010 znalazła się na listach 500 największych i najcenniejszych Polskich firm według Rzeczpospolitej i Tygodnika Polityka.

Więcej informacji o raporcie na stronie: www.computerworld.pl/top200

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej