Blue Media rozpoczyna współpracę z Linker Cloud

#ecommerce #logistyka #Linker Cloud

09.01.2023
Udostępnij:

Apetyt na zakupy online nie słabnie. Aktywności przedsiębiorców sprzyja zarówno europejskie ustawodawstwo ułatwiające sprzedaż cross-border, a także dostawcy rozwiązań e-commerce, którzy tworzą odpowiednie środowisko biznesowe. Partnerstwo dostawcy nowoczesnych płatności Blue Media z firmą Linker Cloud, twórcą rozwiązania do zarządzania procesami logistycznymi, jest tego przykładem.

Sprzedaż online odbywa się na dwóch płaszczyznach. Cyfrowej – związanej z zakupem produktu, wyborem metody dostawy i płatności oraz fizycznej – w której opłacony artykuł musi zostać szybko przygotowany do wysyłki i dostarczony do klienta. Zapewnienie sprawnego przebiegu procesu na każdym etapie bywa wyzwaniem dla przedsiębiorców. Tym większym, gdy w grę wchodzi sprzedaż transgraniczna. Dostęp do sprawdzonych narzędzi pozwala bezpiecznie rozwijać biznes.


– Sukces w e-commerce to zawsze wypadkowa kilku czynników. Jednak to nowoczesne płatności i profesjonalne rozwiązania w obszarze logistyki stanowią, naszym zdaniem, fundament powodzenia – mówi Adam Jastrowicz, Partnership Manager w Blue Media. – Staramy się tak dobierać partnerów biznesowych, by zapewnić naszym klientom kompleksowe ekosystemy technologiczne, dzięki którym będą mogli bezpiecznie i szybko rozwijać swój biznes o nowe rynki.


Według danych Eurostatu, aktualnie ponad 5 proc. polskich firm prowadzi sprzedaż transgraniczną. Wskaźnik jest niższy od średniej dla Unii Europejskiej (7 proc.). Potencjał w tym obszarze jest więc bardzo duży, tym bardziej, że zmieniają się też nawyki zakupowe konsumentów. Ci ostatni coraz częściej szukają produktów nie tylko w rodzimych e-sklepach. Z raportu Gemiusa wynika, że co trzeci Polak kupuje w sklepach zagranicznych (32 proc.). Demokratyzacja rozwiązań e-commerce pozwala dostawcom narzędzi tworzyć kompleksowe środowisko technologiczne, umożliwiające przedsiębiorcom zagraniczną ekspansję.


W Linker Cloud wierzymy, że logistyka, w tym również ta zagraniczna, może być w zasięgu kilku kliknięć myszką. Zdejmujemy jej ciężar z barków firm e-commerce – pozwalając przedstawicielom sektora sprzedaży online na skupienie się na rozwoju ich firm w innych obszarach. Dlatego też tak cieszy nas współpraca Blue Media – firmą, której główną wartością jest ułatwienie całego procesu płatności. Jestem przekonany, że dzięki synergii naszych działań jesteśmy w stanie sprawić, że codzienna praca branży e-handlu zyska na jakości i ułatwieniu z pozoru skomplikowanych procesów logistyczno-finansowych – Daniel Kierdal, CEO w Linker Cloud.


Blue Media to wiodący w Polsce dostawca bezpiecznych ekosystemów płatności, rozwiązań odpowiedzialnych za weryfikację tożsamości i innych usług związanych z finansami. To twórca innowacji technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają realizację codziennych płatności online. Z usług firmy korzystają codziennie dziesiątki tysięcy sklepów internetowych i miliony klientów.

Linker Cloud to europejski dostawca usług logistycznych, specjalizujący się w obsłudze (fulfillmencie) zamówień. Łączy umiejętności operatorów logistycznych z różnych poziomów specjalizacji z nieszablonowym działaniem. Szukamy dla swoich klientów rozwiązań idealnych, takich które maksymalnie upraszczają procesy logistyczne (od wysyłki, przez magazynowanie, po obsługę zwrotów), jednocześnie zwiększając ich efektywność finansową.

Foto: Claudio Schwarz, unsplash.com

Przeczytaj także:

Artykuł

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów.

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów

25.07.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

22.07.2024 Czytaj więcej

Raport

Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]

Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.

15.07.2024 Czytaj więcej