Autopay rozpoczyna współpracę z Linker Cloud

#ecommerce #logistyka #Linker Cloud

09.01.2023
Udostępnij:

Apetyt na zakupy online nie słabnie. Aktywności przedsiębiorców sprzyja zarówno europejskie ustawodawstwo ułatwiające sprzedaż cross-border, a także dostawcy rozwiązań e-commerce, którzy tworzą odpowiednie środowisko biznesowe. Partnerstwo dostawcy nowoczesnych płatności Autopay z firmą Linker Cloud, twórcą rozwiązania do zarządzania procesami logistycznymi, jest tego przykładem.

Sprzedaż online odbywa się na dwóch płaszczyznach. Cyfrowej – związanej z zakupem produktu, wyborem metody dostawy i płatności oraz fizycznej – w której opłacony artykuł musi zostać szybko przygotowany do wysyłki i dostarczony do klienta. Zapewnienie sprawnego przebiegu procesu na każdym etapie bywa wyzwaniem dla przedsiębiorców. Tym większym, gdy w grę wchodzi sprzedaż transgraniczna. Dostęp do sprawdzonych narzędzi pozwala bezpiecznie rozwijać biznes.


– Sukces w e-commerce to zawsze wypadkowa kilku czynników. Jednak to nowoczesne płatności i profesjonalne rozwiązania w obszarze logistyki stanowią, naszym zdaniem, fundament powodzenia – mówi Adam Jastrowicz, Partnership Manager w Autopay. – Staramy się tak dobierać partnerów biznesowych, by zapewnić naszym klientom kompleksowe ekosystemy technologiczne, dzięki którym będą mogli bezpiecznie i szybko rozwijać swój biznes o nowe rynki.


Według danych Eurostatu, aktualnie ponad 5 proc. polskich firm prowadzi sprzedaż transgraniczną. Wskaźnik jest niższy od średniej dla Unii Europejskiej (7 proc.). Potencjał w tym obszarze jest więc bardzo duży, tym bardziej, że zmieniają się też nawyki zakupowe konsumentów. Ci ostatni coraz częściej szukają produktów nie tylko w rodzimych e-sklepach. Z raportu Gemiusa wynika, że co trzeci Polak kupuje w sklepach zagranicznych (32 proc.). Demokratyzacja rozwiązań e-commerce pozwala dostawcom narzędzi tworzyć kompleksowe środowisko technologiczne, umożliwiające przedsiębiorcom zagraniczną ekspansję.


W Linker Cloud wierzymy, że logistyka, w tym również ta zagraniczna, może być w zasięgu kilku kliknięć myszką. Zdejmujemy jej ciężar z barków firm e-commerce – pozwalając przedstawicielom sektora sprzedaży online na skupienie się na rozwoju ich firm w innych obszarach. Dlatego też tak cieszy nas współpraca Autopay – firmą, której główną wartością jest ułatwienie całego procesu płatności. Jestem przekonany, że dzięki synergii naszych działań jesteśmy w stanie sprawić, że codzienna praca branży e-handlu zyska na jakości i ułatwieniu z pozoru skomplikowanych procesów logistyczno-finansowych – Daniel Kierdal, CEO w Linker Cloud.


Autopay to wiodący w Polsce dostawca bezpiecznych ekosystemów płatności, rozwiązań odpowiedzialnych za weryfikację tożsamości i innych usług związanych z finansami. To twórca innowacji technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają realizację codziennych płatności online. Z usług firmy korzystają codziennie dziesiątki tysięcy sklepów internetowych i miliony klientów.

Linker Cloud to europejski dostawca usług logistycznych, specjalizujący się w obsłudze (fulfillmencie) zamówień. Łączy umiejętności operatorów logistycznych z różnych poziomów specjalizacji z nieszablonowym działaniem. Szukamy dla swoich klientów rozwiązań idealnych, takich które maksymalnie upraszczają procesy logistyczne (od wysyłki, przez magazynowanie, po obsługę zwrotów), jednocześnie zwiększając ich efektywność finansową.

Foto: Claudio Schwarz, unsplash.com

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej