Blue Media SA kolejny rok na podium wśród firm IT obsługujących banki

#Ranking IT@BANK #Nagroda dla Blue Media #Miesięcznik Finansowy BANK

29.11.2009
Udostępnij:

Spółka uplasowała się na drugim miejscu – w rankingu IT@BANK w kategorii - działania na potrzeby sektora finansowego. Wydawcą rankingu jest "Miesięcznik Finansowy BANK" - magazyn kadry menedżerskiej banków.

Tegoroczna edycja rankingu firm informatycznych pracujących na potrzeby sektora finansowego bazowała na wynikach uzyskanych w 2008 roku. Kolejność na pierwszych miejscach jest dokładnie taka sama jak w ubiegłorocznej edycji. Dla Blue Media sektor finansowy to główne źródło przychodów.

- Uzyskana pozycja to efekt posiadania w ofercie innowacyjnych i technologicznie zaawansowanych systemów IT przeznaczonych właśnie dla sektora bankowego – mówi Sebastian Ptak z Blue Media. Każdego roku udostępniamy nowe rozwiązania, które znajdują szerokie zainteresowanie wśród klientów banków, sprawdzając się jednocześnie jako wygodne i poszukiwane usługi uzupełniające podstawową ofertę danej instytucji – dodaje S. Ptak.

Banki coraz bardziej racjonalne podchodzą do inwestycji w systemy informatyczne.
Zamówienia są mocno zindywidualizowane, poszczególne instytucje nie zamawiają tego, co jest modne, tylko te rozwiązania, które są im potrzebne. Oczywiście zmieniły się również wymagania zamawiających w stosunku do dostawców systemów IT. Muszą to być sprawdzeni i godni zaufania partnerzy. Ważnym elementem jest też filozofia dostawców, wygrywają Ci, którzy nie sprzedają samego produktu, tylko całość procesu - od konsultingu, poprzez wdrożenie i obsługę końcową, wraz z raportowaniem. I to jest istotą sukcesu Blue Media.

Otrzymane wyróżnienie dobitnie świadczy o pozycji Spółki w sektorze finansowym, umacniając
w ten sposób wypracowany przez lata wizerunek dostawcy innowacyjnych systemów IT.

Przeczytaj także:

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności powtarzalne BLIK w swojej aplikacji

Od teraz użytkownicy Autopay mogą płacić automatycznie za przejazdy autostradami i kupować winiety cyfrowe bez konieczności dodawania danych swojej karty płatniczej.

12.06.2025 Czytaj więcej