Blue Media SA kolejny rok na podium wśród firm IT obsługujących banki

#Ranking IT@BANK #Nagroda dla Blue Media #Miesięcznik Finansowy BANK

29.11.2009
Udostępnij:

Spółka uplasowała się na drugim miejscu – w rankingu IT@BANK w kategorii - działania na potrzeby sektora finansowego. Wydawcą rankingu jest "Miesięcznik Finansowy BANK" - magazyn kadry menedżerskiej banków.

Tegoroczna edycja rankingu firm informatycznych pracujących na potrzeby sektora finansowego bazowała na wynikach uzyskanych w 2008 roku. Kolejność na pierwszych miejscach jest dokładnie taka sama jak w ubiegłorocznej edycji. Dla Blue Media sektor finansowy to główne źródło przychodów.

- Uzyskana pozycja to efekt posiadania w ofercie innowacyjnych i technologicznie zaawansowanych systemów IT przeznaczonych właśnie dla sektora bankowego – mówi Sebastian Ptak z Blue Media. Każdego roku udostępniamy nowe rozwiązania, które znajdują szerokie zainteresowanie wśród klientów banków, sprawdzając się jednocześnie jako wygodne i poszukiwane usługi uzupełniające podstawową ofertę danej instytucji – dodaje S. Ptak.

Banki coraz bardziej racjonalne podchodzą do inwestycji w systemy informatyczne.
Zamówienia są mocno zindywidualizowane, poszczególne instytucje nie zamawiają tego, co jest modne, tylko te rozwiązania, które są im potrzebne. Oczywiście zmieniły się również wymagania zamawiających w stosunku do dostawców systemów IT. Muszą to być sprawdzeni i godni zaufania partnerzy. Ważnym elementem jest też filozofia dostawców, wygrywają Ci, którzy nie sprzedają samego produktu, tylko całość procesu - od konsultingu, poprzez wdrożenie i obsługę końcową, wraz z raportowaniem. I to jest istotą sukcesu Blue Media.

Otrzymane wyróżnienie dobitnie świadczy o pozycji Spółki w sektorze finansowym, umacniając
w ten sposób wypracowany przez lata wizerunek dostawcy innowacyjnych systemów IT.

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej