Spółka uplasowała się na drugim miejscu – w rankingu IT@BANK w kategorii - działania na potrzeby sektora finansowego. Wydawcą rankingu jest "Miesięcznik Finansowy BANK" - magazyn kadry menedżerskiej banków.
Tegoroczna edycja rankingu firm informatycznych pracujących na potrzeby sektora finansowego bazowała na wynikach uzyskanych w 2008 roku. Kolejność na pierwszych miejscach jest dokładnie taka sama jak w ubiegłorocznej edycji. Dla Blue Media sektor finansowy to główne źródło przychodów.
- Uzyskana pozycja to efekt posiadania w ofercie innowacyjnych i technologicznie zaawansowanych systemów IT przeznaczonych właśnie dla sektora bankowego – mówi Sebastian Ptak z Blue Media. Każdego roku udostępniamy nowe rozwiązania, które znajdują szerokie zainteresowanie wśród klientów banków, sprawdzając się jednocześnie jako wygodne i poszukiwane usługi uzupełniające podstawową ofertę danej instytucji – dodaje S. Ptak.
Banki coraz bardziej racjonalne podchodzą do inwestycji w systemy informatyczne.
Zamówienia są mocno zindywidualizowane, poszczególne instytucje nie zamawiają tego, co jest modne, tylko te rozwiązania, które są im potrzebne. Oczywiście zmieniły się również wymagania zamawiających w stosunku do dostawców systemów IT. Muszą to być sprawdzeni i godni zaufania partnerzy. Ważnym elementem jest też filozofia dostawców, wygrywają Ci, którzy nie sprzedają samego produktu, tylko całość procesu - od konsultingu, poprzez wdrożenie i obsługę końcową, wraz z raportowaniem. I to jest istotą sukcesu Blue Media.
Otrzymane wyróżnienie dobitnie świadczy o pozycji Spółki w sektorze finansowym, umacniając
w ten sposób wypracowany przez lata wizerunek dostawcy innowacyjnych systemów IT.