Blue Media SA kolejny rok na podium wśród firm IT obsługujących banki

#Ranking IT@BANK #Nagroda dla Blue Media #Miesięcznik Finansowy BANK

29.11.2009
Udostępnij:

Spółka uplasowała się na drugim miejscu – w rankingu IT@BANK w kategorii - działania na potrzeby sektora finansowego. Wydawcą rankingu jest "Miesięcznik Finansowy BANK" - magazyn kadry menedżerskiej banków.

Tegoroczna edycja rankingu firm informatycznych pracujących na potrzeby sektora finansowego bazowała na wynikach uzyskanych w 2008 roku. Kolejność na pierwszych miejscach jest dokładnie taka sama jak w ubiegłorocznej edycji. Dla Blue Media sektor finansowy to główne źródło przychodów.

- Uzyskana pozycja to efekt posiadania w ofercie innowacyjnych i technologicznie zaawansowanych systemów IT przeznaczonych właśnie dla sektora bankowego – mówi Sebastian Ptak z Blue Media. Każdego roku udostępniamy nowe rozwiązania, które znajdują szerokie zainteresowanie wśród klientów banków, sprawdzając się jednocześnie jako wygodne i poszukiwane usługi uzupełniające podstawową ofertę danej instytucji – dodaje S. Ptak.

Banki coraz bardziej racjonalne podchodzą do inwestycji w systemy informatyczne.
Zamówienia są mocno zindywidualizowane, poszczególne instytucje nie zamawiają tego, co jest modne, tylko te rozwiązania, które są im potrzebne. Oczywiście zmieniły się również wymagania zamawiających w stosunku do dostawców systemów IT. Muszą to być sprawdzeni i godni zaufania partnerzy. Ważnym elementem jest też filozofia dostawców, wygrywają Ci, którzy nie sprzedają samego produktu, tylko całość procesu - od konsultingu, poprzez wdrożenie i obsługę końcową, wraz z raportowaniem. I to jest istotą sukcesu Blue Media.

Otrzymane wyróżnienie dobitnie świadczy o pozycji Spółki w sektorze finansowym, umacniając
w ten sposób wypracowany przez lata wizerunek dostawcy innowacyjnych systemów IT.

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej