Blue Media trzeci rok liderem polskiego rynku IT

#nagroda dla Blue Media #ranking #TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny

29.06.2011
Udostępnij:

Blue Media trzeci raz z rzędu została największą w Polsce firmą świadczącą usługi outsourcingu na rynku wartym 500 mln USD. Spółka zajęła też wysokie pozycje w innych zestawieniach raportu "TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny" przygotowanego przez magazyn Computerworld.

W rankingu magazynu Computerworld sopocka firma trzeci raz z rzędu zajęła pierwsze miejsce w kategorii firm świadczących usługi outsourcingu. Wartość tego rynku w Polsce w 2010 r. została wyceniona w raporcie na 500 mln USD.

Blue Media S.A. znalazła się też na czwartym miejscu w kategorii firm świadczących usługi i siódmym w kat. firm świadczących usługi wdrożenia oprogramowania. Spółka zajęła również trzecią pozycję w kategorii firm o najwyższej produktywności pracowników oraz dwudzieste miejsce w zestawieniu firm informatycznych działających w Polsce. Poszczególne pozycje Blue Media osiągnęła m.in. dzięki przychodowi, który w 2010 r. wyniósł prawie pół miliarda zł.

Sopocka firma to największe przedsiębiorstwo z branży IT w woj. pomorskim. Na polskim rynku IT działa od 12 lat. Spółka inwestuje ostatnio przede wszystkim w rozwój produktów ubezpieczeniowych (rozwija m.in. własny market ubezpieczeniowy Inseco.pl), platformy pożyczek społecznościowych (Kokos.pl) oraz systemu umożliwiającego szybkie transfery międzybankowe (BlueCash.pl). Sukces nowych projektów to przede wszystkim innowacyjne rozwiązania, często niedostępne w konkurencyjnych usługach.

Raport "TOP 200" jest wydawany raz w roku przez magazyn Computerworld. Opisuje sytuację polskiego rynku IT i kondycję największych przedsiębiorstw.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej