Blue Media trzeci rok liderem polskiego rynku IT

#nagroda dla Blue Media #ranking #TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny

29.06.2011
Udostępnij:

Blue Media trzeci raz z rzędu została największą w Polsce firmą świadczącą usługi outsourcingu na rynku wartym 500 mln USD. Spółka zajęła też wysokie pozycje w innych zestawieniach raportu "TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny" przygotowanego przez magazyn Computerworld.

W rankingu magazynu Computerworld sopocka firma trzeci raz z rzędu zajęła pierwsze miejsce w kategorii firm świadczących usługi outsourcingu. Wartość tego rynku w Polsce w 2010 r. została wyceniona w raporcie na 500 mln USD.

Blue Media S.A. znalazła się też na czwartym miejscu w kategorii firm świadczących usługi i siódmym w kat. firm świadczących usługi wdrożenia oprogramowania. Spółka zajęła również trzecią pozycję w kategorii firm o najwyższej produktywności pracowników oraz dwudzieste miejsce w zestawieniu firm informatycznych działających w Polsce. Poszczególne pozycje Blue Media osiągnęła m.in. dzięki przychodowi, który w 2010 r. wyniósł prawie pół miliarda zł.

Sopocka firma to największe przedsiębiorstwo z branży IT w woj. pomorskim. Na polskim rynku IT działa od 12 lat. Spółka inwestuje ostatnio przede wszystkim w rozwój produktów ubezpieczeniowych (rozwija m.in. własny market ubezpieczeniowy Inseco.pl), platformy pożyczek społecznościowych (Kokos.pl) oraz systemu umożliwiającego szybkie transfery międzybankowe (BlueCash.pl). Sukces nowych projektów to przede wszystkim innowacyjne rozwiązania, często niedostępne w konkurencyjnych usługach.

Raport "TOP 200" jest wydawany raz w roku przez magazyn Computerworld. Opisuje sytuację polskiego rynku IT i kondycję największych przedsiębiorstw.

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej