Blue Media trzeci rok liderem polskiego rynku IT

#nagroda dla Blue Media #ranking #TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny

29.06.2011
Udostępnij:

Blue Media trzeci raz z rzędu została największą w Polsce firmą świadczącą usługi outsourcingu na rynku wartym 500 mln USD. Spółka zajęła też wysokie pozycje w innych zestawieniach raportu "TOP200 Polski Rynek Teleinformatyczny" przygotowanego przez magazyn Computerworld.

W rankingu magazynu Computerworld sopocka firma trzeci raz z rzędu zajęła pierwsze miejsce w kategorii firm świadczących usługi outsourcingu. Wartość tego rynku w Polsce w 2010 r. została wyceniona w raporcie na 500 mln USD.

Blue Media S.A. znalazła się też na czwartym miejscu w kategorii firm świadczących usługi i siódmym w kat. firm świadczących usługi wdrożenia oprogramowania. Spółka zajęła również trzecią pozycję w kategorii firm o najwyższej produktywności pracowników oraz dwudzieste miejsce w zestawieniu firm informatycznych działających w Polsce. Poszczególne pozycje Blue Media osiągnęła m.in. dzięki przychodowi, który w 2010 r. wyniósł prawie pół miliarda zł.

Sopocka firma to największe przedsiębiorstwo z branży IT w woj. pomorskim. Na polskim rynku IT działa od 12 lat. Spółka inwestuje ostatnio przede wszystkim w rozwój produktów ubezpieczeniowych (rozwija m.in. własny market ubezpieczeniowy Inseco.pl), platformy pożyczek społecznościowych (Kokos.pl) oraz systemu umożliwiającego szybkie transfery międzybankowe (BlueCash.pl). Sukces nowych projektów to przede wszystkim innowacyjne rozwiązania, często niedostępne w konkurencyjnych usługach.

Raport "TOP 200" jest wydawany raz w roku przez magazyn Computerworld. Opisuje sytuację polskiego rynku IT i kondycję największych przedsiębiorstw.

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej