Blue Media uruchamia płatności na Shopify dla Manufaktury w Bolesławcu

#ecommerce #płatności online #shopify

15.12.2020
Udostępnij:

Blue Media umożliwia wdrożenie szybkich płatności online na największej platformie e-commerce na świecie - Shopify. We współpracy z agencją Brand Active, sopocka spółka ma już za sobą pierwsze takie wdrożenie - dla Manufaktury w Bolesławcu.

Manufakturawboleslawcu.com to pierwszy sklep zbudowany w oparciu o platformę Shopify, który korzysta z możliwości przyjmowania płatności online w polskiej walucie z wykorzystaniem Płatności Online Blue Media.

Manufaktura w Bolesławcu to polski producent ręcznie wypalanej i zdobionej ceramiki.  Oryginalne naczynia, łączące tradycyjne wzornictwo z nowymi trendami, znajdują uznanie nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Producent, by zapewnić dostęp do swoich produktów dla potencjalnych kupujących zdecydował się na utworzenie sklepu internetowego w oparciu o globalną platformę Shopify -  jedną z największych platform do prowadzenia biznesu online na świecie. Z kanadyjskiego rozwiązania korzysta bowiem blisko 1,8 mln e-sklepów na całym świecie. Wybór ten zapewnił możliwość indywidualnego dopasowania platformy do własnych potrzeb, stabilność oraz skalowalność. Dzięki dużej społeczności zgromadzonej wokół platformy daje ona możliwość stałego rozwoju, a potężny app store przyczynia się do sprawnego wprowadzania nowych funkcjonalności, automatyzacji i niestandardowych działań marketingowych. 

- Jak pokazują badania, polscy klienci najchętniej sięgają po sprawdzone na naszym lokalnym rynku rozwiązania: szybkie płatności elektroniczne obsługiwane przez polskich operatorów płatniczych czy BLIKa. Od teraz polskie sklepy, które działają w oparciu o silnik Shopify, mogą zaproponować swoim klientom rozwiązanie płatnicze, które jest im już doskonale znane - mówi Marcin Szczur, Deputy Head of Sales w Blue Media.

- Shopify nieprzerwanie jest w trendzie wzrostowym, również w Polsce. Choć liczba nowych wdrożeń jest niższa aniżeli na rynku zachodnim, wydaje się kwestią czasu, jak to się zmieni.  Bez wątpienia głównym powodem takiego stanu jest brak oficjalnej integracji platformy z polskimi operatorami płatności. Dlatego cieszymy się, że wypracowaliśmy możliwość szybkiej integracji Shopify Płatności Online Blue Media ze sklepami zbudowanymi na tym systemie. Dzięki temu rozwiązaniu polscy przedsiębiorcy mogą w pełni korzystać z korzyści, jakie daje sklep internetowy Shopify - wylicza Paweł Horodecki, Customer Services Director, Brand Active.

Dzięki współpracy z Brand Active stworzyliśmy nowoczesny e-sklep w oparciu o platformę Shopify, która pozwoliła w pełni dostosować się do naszych potrzeb. Możliwość integracji z PIM (product information management) pozwoliła nam zautomatyzować wiele procesów, co przyczyniło się do sprawniejszego działania naszego biznesu. Dostarczona integracja z Blue Media dała nam możliwość zapewniania naszych klientów o nowoczesnych, szybkich i bezpiecznych płatnościach - co było dla nas niezwykle istotne - mówi Paweł Zwierz z Manufaktury w Bolesławcu.

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej