Blue Media w Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności przy ZBP

#płatności online #ekosystem płatności #mikropłatności

19.09.2007
Udostępnij:

Koalicja jest kolejną platformą, do której przystąpiła spółka. W tym przypadku zaangażowanie firmy ma na celu wsparcie prac związanych z rozwojem i upowszechnianiem elektronicznych instrumentów płatniczych w Polsce.

Prace Koalicji prowadzone są poprzez działania grup roboczych składających się z organów administracji państwowej, środowisk gospodarczych, samorządowych oraz naukowych.
Blue Media będzie działać w ramach grupy ds. programu obrotu bezgotówkowego, której głównym celem jest utrzymanie wysokiego tempa rozwoju usług finansowych oraz ich bezpieczeństwa.

Długoletnia współpraca spółki z ponad 20-toma bankami oraz wielość i różnorodność realizowanych projektów wdrożeniowych, odznaczających się wysoką innowacyjnością i zaawansowaną funkcjonalnością, pozwoliła na zgromadzenie wiedzy, która może w znaczący sposób wesprzeć prowadzone prace.

*

Podstawowym celem utworzenia Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności jest rozwój i upowszechnienie elektronicznych instrumentów płatniczych poprzez rozszerzenie zakresu funkcjonowania rozliczeń bezgotówkowych, przyspieszenia elektronizacji gospodarki, zwiększenia satysfakcji klientów oraz obniżenie kosztów jednostkowych transakcji elektronicznych.

*

Blue Media należy także do Forum Technologii Bankowych przy ZBP i Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej