Blue Media w Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności przy ZBP

#płatności online #ekosystem płatności #mikropłatności

19.09.2007
Udostępnij:

Koalicja jest kolejną platformą, do której przystąpiła spółka. W tym przypadku zaangażowanie firmy ma na celu wsparcie prac związanych z rozwojem i upowszechnianiem elektronicznych instrumentów płatniczych w Polsce.

Prace Koalicji prowadzone są poprzez działania grup roboczych składających się z organów administracji państwowej, środowisk gospodarczych, samorządowych oraz naukowych.
Blue Media będzie działać w ramach grupy ds. programu obrotu bezgotówkowego, której głównym celem jest utrzymanie wysokiego tempa rozwoju usług finansowych oraz ich bezpieczeństwa.

Długoletnia współpraca spółki z ponad 20-toma bankami oraz wielość i różnorodność realizowanych projektów wdrożeniowych, odznaczających się wysoką innowacyjnością i zaawansowaną funkcjonalnością, pozwoliła na zgromadzenie wiedzy, która może w znaczący sposób wesprzeć prowadzone prace.

*

Podstawowym celem utworzenia Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności jest rozwój i upowszechnienie elektronicznych instrumentów płatniczych poprzez rozszerzenie zakresu funkcjonowania rozliczeń bezgotówkowych, przyspieszenia elektronizacji gospodarki, zwiększenia satysfakcji klientów oraz obniżenie kosztów jednostkowych transakcji elektronicznych.

*

Blue Media należy także do Forum Technologii Bankowych przy ZBP i Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej