Blue Media w Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności przy ZBP

#płatności online #ekosystem płatności #mikropłatności

19.09.2007
Udostępnij:

Koalicja jest kolejną platformą, do której przystąpiła spółka. W tym przypadku zaangażowanie firmy ma na celu wsparcie prac związanych z rozwojem i upowszechnianiem elektronicznych instrumentów płatniczych w Polsce.

Prace Koalicji prowadzone są poprzez działania grup roboczych składających się z organów administracji państwowej, środowisk gospodarczych, samorządowych oraz naukowych.
Blue Media będzie działać w ramach grupy ds. programu obrotu bezgotówkowego, której głównym celem jest utrzymanie wysokiego tempa rozwoju usług finansowych oraz ich bezpieczeństwa.

Długoletnia współpraca spółki z ponad 20-toma bankami oraz wielość i różnorodność realizowanych projektów wdrożeniowych, odznaczających się wysoką innowacyjnością i zaawansowaną funkcjonalnością, pozwoliła na zgromadzenie wiedzy, która może w znaczący sposób wesprzeć prowadzone prace.

*

Podstawowym celem utworzenia Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności jest rozwój i upowszechnienie elektronicznych instrumentów płatniczych poprzez rozszerzenie zakresu funkcjonowania rozliczeń bezgotówkowych, przyspieszenia elektronizacji gospodarki, zwiększenia satysfakcji klientów oraz obniżenie kosztów jednostkowych transakcji elektronicznych.

*

Blue Media należy także do Forum Technologii Bankowych przy ZBP i Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Przeczytaj także:

Raport

Samochód niezbędnym elementem życia wielu Polaków - dlaczego i jak nim podróżujemy? [BADANIE]

Polki i Polacy nie wyobrażają sobie życia bez samochodu. Najczęściej wykorzystują go do załatwiania codziennych sprawunków i wyjazdów wakacyjnych. Na poziomie deklaracji uważamy, że podróżujemy ekonomicznie i bezpiecznie - wynika z badania Autopay.

21.10.2024 Czytaj więcej

Raport

Na co młodzi ludzie wydają pieniądze? [Raport]

Podczas gdy osoby ze starszych grup wiekowych wydają więcej pieniędzy na cele związane ze zdrowiem, młodzi chętniej inwestują w rozrywkę i czas wolny. Mężczyźni często przeznaczają środki finansowe na hobby i elektronikę, z kolei kobiety chętniej wybierają ubrania i kosmetyki - wynika z badania Autopay Finanse Młodych w czasach niepewności.

25.09.2024 Czytaj więcej

Raport

E-winiety do wszystkich krajów UE już wkrótce dostępne w Autopay

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Bułgarię, a wkrótce również o Rumunię. Tym samym firma umożliwi nabycie e-winiet we wszystkich krajach, w których obowiązuje ta forma opłat drogowych. Winiety można nabyć na stronie i w aplikacji Autopay Mobility.

24.09.2024 Czytaj więcej