Blue Media w raporcie "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010"

#raport #Forum Odpowiedzialnego Biznesu #Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010

30.03.2011
Udostępnij:

Dzięki warsztatom "Kierunek: kariera" Blue Media znalazła się w dorocznym raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu "Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2010. Dobre praktyki". Opisana praktyka to warsztaty dla osób poszukujących pracy i staż dla najlepszych kursantów.

Warsztaty "Kierunek: kariera" organizowało w 2010 r. Centrum Integracji Gdynia wspólnie z sopocką firmą Blue Media S.A. Miały one ułatwić osobom bezrobotnym znalezienie pracy m.in. dzięki symulacji rozmów kwalifikacyjnych z osobami doświadczonymi w rekrutacji pracowników. W tej roli wystąpili pracownicy działu HR firmy Blue Media: Dominika Kotuła i Leszek Kajut. Spółka ufundowała też płatne i bezpłatne staże dla najlepszych kursantów. Jedna z wybranych osób znalazła dzięki temu stałą pracę w sopockiej firmie.

Blue Media od wielu lat aktywnie włącza się w działania wpływające na poprawę jakości życia w środowisku lokalnym oraz na terenie całego kraju. Spółka wspiera wybrane Domy Dziecka, inicjatywy studenckie, projekty organizacji pozarządowych. Nie zapomina przy tym o swoich pracownikach, którzy także są beneficjentami programów z zakresu CSR oraz kontrahentach i partnerach biznesowych. Współpraca z nimi zawsze jest prowadzona w myśl zasady "win-win".

Raport "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki" wydawany jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu od 2003 roku. Podsumowuje zaangażowanie firm w realizację zasad biznesu społecznie odpowiedzialnego (CSR), jest też przeglądem inicjatyw dot. tematyki CSR. Dobre praktyki, które opisano w Raporcie podzielone są na 4 dziedziny: biznes a miejsce pracy, biznes a rynek, biznes a społeczeństwo, biznes a środowisko. Obszarem dodanym w najnowszym raporcie jest "zarządzanie i raportowanie". Raport zawiera m.in. 117 dobrych praktyk od 108 firm i instytucji.

Raport dostępny jest on-line na stronie odpowiedzialnybiznes.pl.

Przeczytaj także:

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej