Blue Media w roku 2005

#fintech #nagroda dla Blue Media #Blue Media

12.02.2006
Udostępnij:

Dokonania i najbliższe plany

Rok 2005 w działaniach rynkowych Blue Media upłynął głównie na implementacji usług, usprawnianiu i dołączaniu kolejnych funkcjonalności do istniejących rozwiązań w obszarze sprzedaży usług i produktów w systemie przedpłaconym.

Do naszych najważniejszych wdrożeń zaliczyć możemy uruchomienie doładowań na stronie Ery, w Banku Pekao SA, w Multibanku, na portalu WP,a takżeumożliwienie klientom Volkswagen Bank direct, Nordea Bank Polska, Lukas Banku oraz Telefonii Dialog korzystanie z zasileń przez Internet - twierdzi Bartłomiej Gast, Business Development Manager z firmy Blue Media.

Dodając zrealizowane projekty z lat ubiegłych możemy śmiało powiedzieć, iż w gronie naszych klientów są prawie wszystkie banki liczące się na polskim rynku, dodaje Gast.

Wspomniane działania były podstawą do otrzymania szeregu nagród i wyróżnień, m.in.:

  • Wyróżnienie dla Platformy TopUp w konkursie Złote Anteny Świata Telekomunikacji
  • Nominacja do nagrody w konkursie Gazety Bankowej na Najlepszy Bankowy Projekt Informatyczny 2004.

Drugą grupą integrowanych produktów są rozwiązania korporacyjne. Dowiodących projektów możemy zaliczyć współtworzenie Serwisu Internetowego Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Arka.

Wdrożenie platformy CMS w BZWBK, w Domu Maklerskim BZWBK oraz w serwisie klubu internetowego – Strefa < 30.

Implementacja interaktywnego systemu wsparcia sprzedaży kredytów hipotecznych w BZ WBK PARTNER.
Zostało to nagrodzone - II miejscem dla strony www.arka.pl w rankingu stron TFI.

Do innych liczących się osiągnięć zaliczyć można:

  • Otrzymanie Bursztynowej Złotówki – Klient Roku 2004 BOŚ
  • Zajęcie 10 miejsca spółki Blue Media w Fast50
  • Zajęcie miejsca w pierwszej 100-tce Fast500 EMEA
  • Miejsce w pierwszej 100-tce w zestawieniu wiodących firm informatycznych w Polsce
  • Czołowe miejsca w rankingach Raportu TOP 200.

Najbliższe plany Blue Media będą koncentrowały się na dostarczaniu systemów wsparcia sprzedaży w Internecie dla różnych odbiorców. Jednym z obszarów rozwijanych w najbliższym czasie jest RTM - Real Time Media. Rozwiązanie wspomaga skuteczne docieranie do klientów w miejscu sprzedaży. BM dostarcza technologię i ideę, która opiera się na procesie komunikowania z klientami w formie Digital Merchandisingu.

Spółka jest też mocno zaangażowana w prowadzenie przedsięwzięć biznesowych na rynkach wschodnich, głównie na Ukrainie. Wśród prac wdrożeniowych przodują projekty z obszaru sprzedaży usług przepłaconych realizowanych poprzez spółkę zależną G-point.

Przeczytaj także:

Artykuł

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów.

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów

25.07.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

22.07.2024 Czytaj więcej

Raport

Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]

Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.

15.07.2024 Czytaj więcej