Blue Media w roku 2005

#fintech #nagroda dla Blue Media #Blue Media

12.02.2006
Udostępnij:

Dokonania i najbliższe plany

Rok 2005 w działaniach rynkowych Blue Media upłynął głównie na implementacji usług, usprawnianiu i dołączaniu kolejnych funkcjonalności do istniejących rozwiązań w obszarze sprzedaży usług i produktów w systemie przedpłaconym.

Do naszych najważniejszych wdrożeń zaliczyć możemy uruchomienie doładowań na stronie Ery, w Banku Pekao SA, w Multibanku, na portalu WP,a takżeumożliwienie klientom Volkswagen Bank direct, Nordea Bank Polska, Lukas Banku oraz Telefonii Dialog korzystanie z zasileń przez Internet - twierdzi Bartłomiej Gast, Business Development Manager z firmy Blue Media.

Dodając zrealizowane projekty z lat ubiegłych możemy śmiało powiedzieć, iż w gronie naszych klientów są prawie wszystkie banki liczące się na polskim rynku, dodaje Gast.

Wspomniane działania były podstawą do otrzymania szeregu nagród i wyróżnień, m.in.:

  • Wyróżnienie dla Platformy TopUp w konkursie Złote Anteny Świata Telekomunikacji
  • Nominacja do nagrody w konkursie Gazety Bankowej na Najlepszy Bankowy Projekt Informatyczny 2004.

Drugą grupą integrowanych produktów są rozwiązania korporacyjne. Dowiodących projektów możemy zaliczyć współtworzenie Serwisu Internetowego Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Arka.

Wdrożenie platformy CMS w BZWBK, w Domu Maklerskim BZWBK oraz w serwisie klubu internetowego – Strefa < 30.

Implementacja interaktywnego systemu wsparcia sprzedaży kredytów hipotecznych w BZ WBK PARTNER.
Zostało to nagrodzone - II miejscem dla strony www.arka.pl w rankingu stron TFI.

Do innych liczących się osiągnięć zaliczyć można:

  • Otrzymanie Bursztynowej Złotówki – Klient Roku 2004 BOŚ
  • Zajęcie 10 miejsca spółki Blue Media w Fast50
  • Zajęcie miejsca w pierwszej 100-tce Fast500 EMEA
  • Miejsce w pierwszej 100-tce w zestawieniu wiodących firm informatycznych w Polsce
  • Czołowe miejsca w rankingach Raportu TOP 200.

Najbliższe plany Blue Media będą koncentrowały się na dostarczaniu systemów wsparcia sprzedaży w Internecie dla różnych odbiorców. Jednym z obszarów rozwijanych w najbliższym czasie jest RTM - Real Time Media. Rozwiązanie wspomaga skuteczne docieranie do klientów w miejscu sprzedaży. BM dostarcza technologię i ideę, która opiera się na procesie komunikowania z klientami w formie Digital Merchandisingu.

Spółka jest też mocno zaangażowana w prowadzenie przedsięwzięć biznesowych na rynkach wschodnich, głównie na Ukrainie. Wśród prac wdrożeniowych przodują projekty z obszaru sprzedaży usług przepłaconych realizowanych poprzez spółkę zależną G-point.

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej