Dokonania i najbliższe plany
Rok 2005 w działaniach rynkowych Blue Media upłynął głównie na implementacji usług, usprawnianiu i dołączaniu kolejnych funkcjonalności do istniejących rozwiązań w obszarze sprzedaży usług i produktów w systemie przedpłaconym.
Do naszych najważniejszych wdrożeń zaliczyć możemy uruchomienie doładowań na stronie Ery, w Banku Pekao SA, w Multibanku, na portalu WP,a takżeumożliwienie klientom Volkswagen Bank direct, Nordea Bank Polska, Lukas Banku oraz Telefonii Dialog korzystanie z zasileń przez Internet - twierdzi Bartłomiej Gast, Business Development Manager z firmy Blue Media.
Dodając zrealizowane projekty z lat ubiegłych możemy śmiało powiedzieć, iż w gronie naszych klientów są prawie wszystkie banki liczące się na polskim rynku, dodaje Gast.
Wspomniane działania były podstawą do otrzymania szeregu nagród i wyróżnień, m.in.:
- Wyróżnienie dla Platformy TopUp w konkursie Złote Anteny Świata Telekomunikacji
- Nominacja do nagrody w konkursie Gazety Bankowej na Najlepszy Bankowy Projekt Informatyczny 2004.
Drugą grupą integrowanych produktów są rozwiązania korporacyjne. Dowiodących projektów możemy zaliczyć współtworzenie Serwisu Internetowego Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Arka.
Wdrożenie platformy CMS w BZWBK, w Domu Maklerskim BZWBK oraz w serwisie klubu internetowego – Strefa < 30.
Implementacja interaktywnego systemu wsparcia sprzedaży kredytów hipotecznych w BZ WBK PARTNER.
Zostało to nagrodzone - II miejscem dla strony www.arka.pl w rankingu stron TFI.
Do innych liczących się osiągnięć zaliczyć można:
- Otrzymanie Bursztynowej Złotówki – Klient Roku 2004 BOŚ
- Zajęcie 10 miejsca spółki Blue Media w Fast50
- Zajęcie miejsca w pierwszej 100-tce Fast500 EMEA
- Miejsce w pierwszej 100-tce w zestawieniu wiodących firm informatycznych w Polsce
- Czołowe miejsca w rankingach Raportu TOP 200.
Najbliższe plany Blue Media będą koncentrowały się na dostarczaniu systemów wsparcia sprzedaży w Internecie dla różnych odbiorców. Jednym z obszarów rozwijanych w najbliższym czasie jest RTM - Real Time Media. Rozwiązanie wspomaga skuteczne docieranie do klientów w miejscu sprzedaży. BM dostarcza technologię i ideę, która opiera się na procesie komunikowania z klientami w formie Digital Merchandisingu.
Spółka jest też mocno zaangażowana w prowadzenie przedsięwzięć biznesowych na rynkach wschodnich, głównie na Ukrainie. Wśród prac wdrożeniowych przodują projekty z obszaru sprzedaży usług przepłaconych realizowanych poprzez spółkę zależną G-point.