Blue Media wdraża płatności automatyczne dla klientów Avivy

#płatności automatyczne #płatności za rachunki #Aviva

19.11.2020
Udostępnij:

Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci Avivy mogą płacić comiesięczne składki za ubezpieczenie na życie i zdrowie w wygodny, w pełni automatyczny sposób, bez konieczności pamiętania o dokonaniu cyklicznego przelewu.

Wystarczy zalogować się do swojego konta w serwisie MojaAviva i kliknąć w szczegóły polisy, aby skorzystać z usługi cyklicznej płatności. W zakładce „Płatności” należy wybrać płatność automatyczną i dodać kartę, z której będą automatycznie pobierane składki. Jeśli klient zechce z usługi zrezygnować i płacić składki w innej formie – może to zrobić w każdej chwili na swoim koncie w MojejAvivie.

Dzięki uruchomieniu płatności automatycznych klienci nie muszą każdorazowo wpisywać danych do przelewu, unikają ewentualnych opłat dodatkowych wynikających z przeterminowanej składki, oraz - co istotne - otrzymują gwarancję bezpieczeństwa, że ich ubezpieczenie będzie kontynuowane.

Klienci doskonale znają już płatności cykliczne z komercyjnych usług niezwiązanych z ubezpieczeniami. W Blue Media od kilku lat stosujemy to wygodne rozwiązanie płatnicze do obsługi comiesięcznych opłat i rachunków. Wypracowaliśmy odpowiednie procedury i rozwiązanie technologiczne, które działa na korzyść zarówno klientów, jak i samego ubezpieczyciela - wylicza Marcin Zmyślony, Business Development Manager w Blue Media.

Blue Media współpracuje z Avivą od lipca 2019 r. Aviva to kolejny, po m.in. Play, UPC czy Innogy, wiodący w swojej branży partner, który umożliwia swoim klientom w pełni zautomatyzowane opłacanie należności, korzystając z rozwiązania Blue Media.

Przeczytaj także:

Artykuł

Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego

Polskie środowisko biznesowe i eksperckie postanowiło wzmocnić obecność naszego kraju w Davos inicjując Leaders Forum powered by Poland.

11.12.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Wyniki Black Friday porównywalne z zeszłym rokiem [komentarz eksperta]

Rozpoczynający czas świątecznych wyprzedaży Black Friday i towarzyszący mu Cyber Monday od lat jest jednym z najgorętszych momentów w ecommerce. Tegoroczne wyniki nie są spektakularne, ale potwierdzają, że wiele osób wstrzymało się z zakupami do momentu pojawienia się większych promocji.

02.12.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej