Autopay wspiera przedsiębiorczość kobiet

27.12.2022
Udostępnij:

Co trzecia firma w Polsce prowadzona jest przez kobietę. Przedsiębiorczyń jest wciąż znacznie mniej na polskim rynku, mimo że to kobiety są lepiej wykształcone niż mężczyźni. Inicjatywa Fundamenty Biznesu Online ma na celu wspieranie kobiet w tworzeniu i rozwoju biznesów internetowych. Autopay jest jednym z partnerów przedsięwzięcia.

Fundamenty Biznesu Online to program rozwojowy przeznaczony dla przedsiębiorczych kobiet. Ideą projektu jest merytoryczne wsparcie kobiet chcących rozwijać swój biznes online, a inicjatywa została opracowana tak, aby odpowiadała na realne potrzeby uczestniczek w procesie budowania własnej firmy. Do współpracy zaproszono 11 ekspertek i ekspertów z różnych dziedzin, a głosem Autopay będzie Adam Jastrowicz, który poprowadzi praktyczny warsztat o automatyzacji procesu sprzedaży. Tematyka nowoczesnych płatności online będzie głównym filarem jego prezentacji.


Autopay już od kilku lat wspiera inicjatywy wzmacniające pozycję kobiet w biznesie. W czerwcu 2021 r. spółka, jako jedna z pierwszych 13 firm w Polsce, przystąpiła do kampanii 30% Club, która ma na celu zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach i radach nadzorczych.



- Od kilku lat eksperci Autopay uczestniczą w programach mentoringowych związanych z edukacją biznesową kobiet, dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok projektu Fundamenty Biznesu Online. Założenia przedsięwzięcia korespondują z naszymi wartościami i mocno wierzymy, że takie inicjatywy są potrzebne, bo realnie wzmacniają pozycję kobiet w biznesie i na rynku pracy – mówi Adam Jastrowicz z Autopay.


- W HashMagnet doskonale wiemy, jak zawrotny potencjał drzemie w przedsiębiorczych kobietach – pracujemy z nimi na co dzień i wysoko cenimy ich kompetencje, moc i pomysłowość. Jednocześnie widzimy, w jak wielu przypadkach barierą rozpoczęcia działań biznesowych online wciąż są kwestie techniczne, marketingowe, prawne czy po prostu organizacyjne. Nasza inicjatywa jest konkretną odpowiedzią na realne potrzeby. Chcemy dać rzeczywiste, merytoryczne fundamenty każdej kobiecie, która zdecyduje się stawić czoła wyzwaniom czekającym na drodze każdego biznesu - mówi Patryk Kozioł, CEO, twórca marki HashMagnet.

Program startuje 19 stycznia 2023 r., a udział w nim jest całkowicie bezpłatny. Nadal trwa rekrutacja do której można dołączyć zgłaszając się poprzez stronę: Fundamenty Biznesu Online. Z inicjatywą połączony jest też konkurs dla uczestniczek na najlepszy pomysł biznesowy. Nagrodą dla najbardziej innowacyjnej przedsiębiorczyni będzie wsparcie techniczne i dostęp do narzędzi wspierających prowadzenie biznesu o wartości 3 000 zł.


Autopay to wiodący w Polsce dostawca bezpiecznych ekosystemów płatności, rozwiązań odpowiedzialnych za weryfikację tożsamości i innych usług związanych z finansami. To twórca innowacji technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają realizację codziennych płatności online. Z usług firmy korzystają codziennie dziesiątki tysięcy sklepów internetowych i miliony klientów.

Dane przywoływane w komunikacie pochodzą z analizy danych z rejestru KRS za rok 2021 opracowanej przez wywiadownię gospodarczą Dun & Bradstreet. Badanie przeprowadzono w połowie stycznia 2022 r.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej