Blue Media wśród 500 najcenniejszych firm działających w Polsce

#nagroda dla Blue Media #Lista 500 #Rzeczpospolita

04.05.2010
Udostępnij:

Sopocka grupa kapitałowa Blue Media zadebiutowała na "Liście 500" Rzeczpospolitej. Grupa uplasowała się na pozycji 444 wśród największych i najcenniejszych firm działających w Polsce w ubiegłym roku.

Lista 500 to ranking dziennika Rzeczpospolita, który po raz 12. stworzył zestawienie 500 największych firm działających w Polsce. Blue Media debiutuje na Liście z wynikiem prawie pół miliarda zł przychodu, co stanowi wzrost w stosunku do roku 2008 o ponad 21 procent.
Według Rzeczpospolitej firmy znajdujące się na Liście dowodzą, iż polska gospodarka poradziła sobie z kryzysem. Dziennik podkreśla też, że od dwóch lat wśród największych firm działających w Polsce jest coraz więcej tych z zagranicznym kapitałem.

– Cieszy nas pojawienie się w tym zestawieniu. Jestem przekonany, że jest to wynik konsekwentnej polityki opartej na specjalizacji działań oraz ciągłym wprowadzaniu innowacji – mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. – Naszym celem jest utrzymanie wiodącej pozycji w grupie dostawców zaawansowanych technologicznie produktów – dodaje S. Ptak.

Blue Media S.A. należy do największych podmiotów działających w polskim Internecie. Działalność firmy koncentruje się na pięciu strategicznych kierunkach obejmujących obsługę platform transakcyjnych dla klientów indywidualnych. Są to przede wszystkim popularne usługi doładowania coraz szerszego wachlarza kart i kont typu pre-paid. Ważnym obszarem jest również platforma SMS-owa działająca, jako system zabezpieczeń systemów finansowych oraz płatności mobilnych. Rok 2009 upłynął w Blue Media pod znakiem rozwoju platformy pożyczek społecznościowych (Kokos.pl), oraz ubezpieczeń (Inseco.pl). Stawiając na rozwój nowych marek Blue Media wzmocniła także ofertę dla klientów korporacyjnych. Z myślą o nich powstała firma Blue Software Sp. z .o.o., która obsługuje sektor bankowy i ubezpieczeniowy.

W skład grupy kapitałowej Blue Media wchodzą m.in. firmy BluePay SA oraz Blue Software Sp. z o.o. Blue Media świadczy główne usługi w sektorze bankowym, telekomunikacyjnym i ubezpieczeniowym. Grupa zatrudnia ponad 100 specjalistów w wielu dziedzinach.

Przeczytaj także:

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay ułatwi podróżowanie autostradą A2

Od 15 stycznia 2025 roku kierowcy będą mogli korzystać z automatycznych płatności za przejazd odcinkiem A2 między Poznaniem i Koninem.

08.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay pierwszym partnerem Polski Bezgotówkowej w programie dla e-commerce

Autopay, lider polskiego rynku płatniczego, został pierwszym partnerem Fundacji Polska Bezgotówkowa w programie skierowanym do branży e-commerce.

19.12.2024 Czytaj więcej