Blue Media wśród najlepszych firm internetowych 2010 roku

#nagroda dla Blue Media #najlepsza firma 2010 #konkurs Polski Internet

20.01.2011
Udostępnij:

Firma Blue Media otrzymała wyróżnienie Internautów i kapituły konkursu "Polski Internet" w kategorii "najlepsza firma 2010 z dziedziny informatyki i Internetu".

Blue Media S.A. została zgłoszona do pierwszej edycji konkursu "Polski Internet" przez kapitułę konkursu oraz wskazana przez Internautów. Spółka zakwalifikowała się do 2. etapu konkursu, by ostatecznie stanąć na podium obok lidera kategorii. Według organizatorów konkursu firmy zakwalifikowane do finału miały duży wpływ na polski Internet w minionym roku.

- Wyróżnienie zdobyte głosami Internautów jest dla nas szczególnie cenne, bo to właśnie oni każdego dnia korzystają z naszych produktów - mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. - Tworząc takie serwisy jak Kokos.pl, BlueCash.pl, Inseco.pl, Faktura.pl, czy Blue.pl staramy się przecierać szlaki w dziedzinie nowoczesnych usług, co jak widać zyskuje uznanie w oczach polskich Internautów - dodaje S. Ptak.

Blue Media zasłynęła w roku 2010 m.in. wdrożeniem Przelewów Ekspresowych w mBanku oraz Błyskawicznych Doładowań w PayPal. Obie usługi oparte są o innowacyjny w światowej skali system szybkich transferów międzybankowych BlueCash.

Organizatorem pierwszej edycji konkursu "Polski Internet" jest firma The World Internet Foundation.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej