Blue Media wśród najlepszych firm internetowych 2010 roku

#nagroda dla Blue Media #najlepsza firma 2010 #konkurs Polski Internet

20.01.2011
Udostępnij:

Firma Blue Media otrzymała wyróżnienie Internautów i kapituły konkursu "Polski Internet" w kategorii "najlepsza firma 2010 z dziedziny informatyki i Internetu".

Blue Media S.A. została zgłoszona do pierwszej edycji konkursu "Polski Internet" przez kapitułę konkursu oraz wskazana przez Internautów. Spółka zakwalifikowała się do 2. etapu konkursu, by ostatecznie stanąć na podium obok lidera kategorii. Według organizatorów konkursu firmy zakwalifikowane do finału miały duży wpływ na polski Internet w minionym roku.

- Wyróżnienie zdobyte głosami Internautów jest dla nas szczególnie cenne, bo to właśnie oni każdego dnia korzystają z naszych produktów - mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. - Tworząc takie serwisy jak Kokos.pl, BlueCash.pl, Inseco.pl, Faktura.pl, czy Blue.pl staramy się przecierać szlaki w dziedzinie nowoczesnych usług, co jak widać zyskuje uznanie w oczach polskich Internautów - dodaje S. Ptak.

Blue Media zasłynęła w roku 2010 m.in. wdrożeniem Przelewów Ekspresowych w mBanku oraz Błyskawicznych Doładowań w PayPal. Obie usługi oparte są o innowacyjny w światowej skali system szybkich transferów międzybankowych BlueCash.

Organizatorem pierwszej edycji konkursu "Polski Internet" jest firma The World Internet Foundation.

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej