Blue Media wśród najlepszych firm internetowych 2010 roku

#nagroda dla Blue Media #najlepsza firma 2010 #konkurs Polski Internet

20.01.2011
Udostępnij:

Firma Blue Media otrzymała wyróżnienie Internautów i kapituły konkursu "Polski Internet" w kategorii "najlepsza firma 2010 z dziedziny informatyki i Internetu".

Blue Media S.A. została zgłoszona do pierwszej edycji konkursu "Polski Internet" przez kapitułę konkursu oraz wskazana przez Internautów. Spółka zakwalifikowała się do 2. etapu konkursu, by ostatecznie stanąć na podium obok lidera kategorii. Według organizatorów konkursu firmy zakwalifikowane do finału miały duży wpływ na polski Internet w minionym roku.

- Wyróżnienie zdobyte głosami Internautów jest dla nas szczególnie cenne, bo to właśnie oni każdego dnia korzystają z naszych produktów - mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. - Tworząc takie serwisy jak Kokos.pl, BlueCash.pl, Inseco.pl, Faktura.pl, czy Blue.pl staramy się przecierać szlaki w dziedzinie nowoczesnych usług, co jak widać zyskuje uznanie w oczach polskich Internautów - dodaje S. Ptak.

Blue Media zasłynęła w roku 2010 m.in. wdrożeniem Przelewów Ekspresowych w mBanku oraz Błyskawicznych Doładowań w PayPal. Obie usługi oparte są o innowacyjny w światowej skali system szybkich transferów międzybankowych BlueCash.

Organizatorem pierwszej edycji konkursu "Polski Internet" jest firma The World Internet Foundation.

Przeczytaj także:

Raport

Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego

Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay

30.07.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Docplanner i Autopay cyfryzują usługi medyczne w Europie

Autopay i Docplanner rozszerzają strategiczną współpracę - po udanym wdrożeniu systemu płatności online na platformie ZnanyLekarz w Polsce, czas na integrację usług na rynku włoskim i hiszpańskim

29.07.2025 Czytaj więcej

Raport

AI wkracza do codzienności Polaków. Rośnie świadomość i… pytania: “co dalej?”

Zdecydowana większość Polaków zna pojęcie sztucznej inteligencji, a prawie połowa dostrzega jej wpływ na swoje codzienne życie

22.07.2025 Czytaj więcej