Blue Media wśród najlepszych firm internetowych 2010 roku

#nagroda dla Blue Media #najlepsza firma 2010 #konkurs Polski Internet

20.01.2011
Udostępnij:

Firma Blue Media otrzymała wyróżnienie Internautów i kapituły konkursu "Polski Internet" w kategorii "najlepsza firma 2010 z dziedziny informatyki i Internetu".

Blue Media S.A. została zgłoszona do pierwszej edycji konkursu "Polski Internet" przez kapitułę konkursu oraz wskazana przez Internautów. Spółka zakwalifikowała się do 2. etapu konkursu, by ostatecznie stanąć na podium obok lidera kategorii. Według organizatorów konkursu firmy zakwalifikowane do finału miały duży wpływ na polski Internet w minionym roku.

- Wyróżnienie zdobyte głosami Internautów jest dla nas szczególnie cenne, bo to właśnie oni każdego dnia korzystają z naszych produktów - mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. - Tworząc takie serwisy jak Kokos.pl, BlueCash.pl, Inseco.pl, Faktura.pl, czy Blue.pl staramy się przecierać szlaki w dziedzinie nowoczesnych usług, co jak widać zyskuje uznanie w oczach polskich Internautów - dodaje S. Ptak.

Blue Media zasłynęła w roku 2010 m.in. wdrożeniem Przelewów Ekspresowych w mBanku oraz Błyskawicznych Doładowań w PayPal. Obie usługi oparte są o innowacyjny w światowej skali system szybkich transferów międzybankowych BlueCash.

Organizatorem pierwszej edycji konkursu "Polski Internet" jest firma The World Internet Foundation.

Przeczytaj także:

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego

Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay

31.07.2025 Czytaj więcej