Blue Media wśród najlepszych firm internetowych 2010 roku

#nagroda dla Blue Media #najlepsza firma 2010 #konkurs Polski Internet

20.01.2011
Udostępnij:

Firma Blue Media otrzymała wyróżnienie Internautów i kapituły konkursu "Polski Internet" w kategorii "najlepsza firma 2010 z dziedziny informatyki i Internetu".

Blue Media S.A. została zgłoszona do pierwszej edycji konkursu "Polski Internet" przez kapitułę konkursu oraz wskazana przez Internautów. Spółka zakwalifikowała się do 2. etapu konkursu, by ostatecznie stanąć na podium obok lidera kategorii. Według organizatorów konkursu firmy zakwalifikowane do finału miały duży wpływ na polski Internet w minionym roku.

- Wyróżnienie zdobyte głosami Internautów jest dla nas szczególnie cenne, bo to właśnie oni każdego dnia korzystają z naszych produktów - mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający Blue Media. - Tworząc takie serwisy jak Kokos.pl, BlueCash.pl, Inseco.pl, Faktura.pl, czy Blue.pl staramy się przecierać szlaki w dziedzinie nowoczesnych usług, co jak widać zyskuje uznanie w oczach polskich Internautów - dodaje S. Ptak.

Blue Media zasłynęła w roku 2010 m.in. wdrożeniem Przelewów Ekspresowych w mBanku oraz Błyskawicznych Doładowań w PayPal. Obie usługi oparte są o innowacyjny w światowej skali system szybkich transferów międzybankowych BlueCash.

Organizatorem pierwszej edycji konkursu "Polski Internet" jest firma The World Internet Foundation.

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej