Autopay z GoOrder dla polskiej gastronomii

#sklepy internetowe #GoOrder

03.08.2021
Udostępnij:

GoOrder powstało w pierwszej fali pandemii. Umożliwia ekspresowe tworzenie e-sklepów dla restauracji i eliminuje wysokie prowizje za każde zamówienie. Z rozwiązania, wspieranego na poziomie płatności przez Autopay, korzysta już 200 lokali w Polsce.

Rok po wybuchu pandemii blisko połowa lokali gastronomicznych i eventowych zawiesiła działalność lub została zlikwidowana - dowiadujemy się z raportu portalu Briefly z marca 2021 roku. Pierwszym wyzwaniem, przed jakim stanęli restauratorzy, była sprzedaż internetowa, do której nie wszyscy byli przygotowani. Drugim - kiedy już ofertę restauracji udało się dodać do licznych portali i aplikacji gastronomicznych - często okazywały się wysokie opłaty i prowizje. Pozwalały co najwyżej przetrwać, ale niekoniecznie zarobić, przynajmniej prowadzącym restauracje.

Wtedy powstał GoOrder, narzędzie umożliwiające prowadzenie sprzedaży online dla punktów gastronomicznych. Rozwiązanie pozwala nawet w 15 minut skonfigurować własny sklep internetowy. Programiści firmy GoPOS już wcześniej pracowali nad tym projektem, ale pandemia w naturalny sposób bardzo go przyspieszyła.

- Nie pobieramy prowizji od każdego zamówienia, tak jak inne znane portale z jedzeniem na wynos. Proponujemy lokalom stałą opłatę abonamentową, niezależnie od liczby i wartości zamówień. To pozwala restauratorom lepiej zaplanować swój budżet - mówi Grzegorz Kożuchowski, prezes zarządu GoPOS, nowoczesnego oprogramowania dla branży gastronomicznej.

Z rozwiązania korzysta już 200 lokali w całej Polsce. Najwięcej w Krakowie oraz Warszawie. - Według naszych dotychczasowych wyliczeń, używając sklepu od GoOrder, można zaoszczędzić nawet do 90 proc. kosztów na prowizji - dodaje Grzegorz Kożuchowski.

Narzędzie dla restauracji zawiera wszystkie elementy potrzebne do składania zamówień online: od wygenerowania własnej strony internetowej ze sklepem, poprzez bezpieczne płatności - których operatorem jest sopocka spółka Autopay - aż do aplikacji dla własnych kurierów dowożących posiłki oraz integracji z zewnętrznymi portalami, co umożliwia przyjmowanie wszystkich zamówień na jednym panelu.

- Z GoOrder współpracujemy od ponad roku. Cieszymy się, że nasz system płatności ułatwia wejście w cyfrowy świat kolejnym podmiotom. Od lat stawiamy na innowacyjne rozwiązania, które łączą świat online z offline, a nasz ekosystem płatności obejmuje już chyba wszystkie możliwe branże - mówi Krystian Markiewicz, Sales Director w Autopay.

Przeczytaj także:

Raport

Nagłe i gwałtowne warunki pogodowe coraz większym zagrożeniem dla naszego bezpieczeństwa [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

09.12.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej