Blue Media z kolejnym Diamentem

#Forbes #Diament Forbesa

02.02.2016
Udostępnij:

Blue Media SA została po raz trzeci z rzędu, a czwarty w historii nagrodzona Diamentem Forbesa

Sopocka spółka finansowo-technologiczna Blue Media SA po raz czwarty, a trzeci z rzędu została nagrodzona Diamentem – prestiżowym wyróżnieniem corocznie przyznawanym przez miesięcznik Forbes. Diamenty otrzymują najlepiej rozwijające się firmy w Polsce na podstawie analizy renomowanej wywiadowni gospodarczej Bisnode.

Na liście najlepiej rozwijających się biznesów według Forbes spółka Blue Media znalazła się również w latach 2011, 2014 i 2015. Samo zestawienie przygotowuje od lat niezależna firma analityczna Bisnode. W tym celu korzysta z tzw. metody szwajcarskiej, oceniającej zarówno przychody jak i wartość majątku. Takie podejście, oraz analiza wyników finansowych firm z trzech wcześniejszych lat, pozwala wyłonić biznesy, których rozwój jest dynamiczny, a za razem stabilny.

W tym roku Blue Media znalazła się na 80 miejscu zestawienia ogólnopolskiego, oraz na 6 miejscu na Pomorzu.

- Całkiem niedawno znaleźliśmy się w elitarnym gronie Najlepszych Pracodawców w Polsce wg Aon Hewitt – z dumą opowiada Konrad Kucharski, prezes Blue Media SA. – Mam wrażenie, że wyróżnienie Forbesa jest w dużej mierze konsekwencją tej pierwszej nagrody, oraz naszego sposobu prowadzenia biznesu. Wszystko co robimy udaje się dzięki naszym pracownikom, którym chciałem serdecznie podziękować za codzienny wysiłek.

Więcej o Diamentach Forbesa na stronie: http://diamenty.forbes.pl/


Przeczytaj także:

Artykuł

E-winiety łatwiej dostępne. Autopay uruchamia nowe serwisy dla kierowców z Europy

Autopay uruchomił sześć nowych serwisów internetowych umożliwiających szybki i wygodny zakup winiet cyfrowych na przejazdy w Europie.

14.07.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej