Blue Media z kolejnym Diamentem

#Forbes #Diament Forbesa

02.02.2016
Udostępnij:

Blue Media SA została po raz trzeci z rzędu, a czwarty w historii nagrodzona Diamentem Forbesa

Sopocka spółka finansowo-technologiczna Blue Media SA po raz czwarty, a trzeci z rzędu została nagrodzona Diamentem – prestiżowym wyróżnieniem corocznie przyznawanym przez miesięcznik Forbes. Diamenty otrzymują najlepiej rozwijające się firmy w Polsce na podstawie analizy renomowanej wywiadowni gospodarczej Bisnode.

Na liście najlepiej rozwijających się biznesów według Forbes spółka Blue Media znalazła się również w latach 2011, 2014 i 2015. Samo zestawienie przygotowuje od lat niezależna firma analityczna Bisnode. W tym celu korzysta z tzw. metody szwajcarskiej, oceniającej zarówno przychody jak i wartość majątku. Takie podejście, oraz analiza wyników finansowych firm z trzech wcześniejszych lat, pozwala wyłonić biznesy, których rozwój jest dynamiczny, a za razem stabilny.

W tym roku Blue Media znalazła się na 80 miejscu zestawienia ogólnopolskiego, oraz na 6 miejscu na Pomorzu.

- Całkiem niedawno znaleźliśmy się w elitarnym gronie Najlepszych Pracodawców w Polsce wg Aon Hewitt – z dumą opowiada Konrad Kucharski, prezes Blue Media SA. – Mam wrażenie, że wyróżnienie Forbesa jest w dużej mierze konsekwencją tej pierwszej nagrody, oraz naszego sposobu prowadzenia biznesu. Wszystko co robimy udaje się dzięki naszym pracownikom, którym chciałem serdecznie podziękować za codzienny wysiłek.

Więcej o Diamentach Forbesa na stronie: http://diamenty.forbes.pl/


Przeczytaj także:

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay ułatwi podróżowanie autostradą A2

Od 15 stycznia 2025 roku kierowcy będą mogli korzystać z automatycznych płatności za przejazd odcinkiem A2 między Poznaniem i Koninem.

08.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay pierwszym partnerem Polski Bezgotówkowej w programie dla e-commerce

Autopay, lider polskiego rynku płatniczego, został pierwszym partnerem Fundacji Polska Bezgotówkowa w programie skierowanym do branży e-commerce.

19.12.2024 Czytaj więcej