Blue Media z kolejnym Diamentem

#Forbes #Diament Forbesa

02.02.2016
Udostępnij:

Blue Media SA została po raz trzeci z rzędu, a czwarty w historii nagrodzona Diamentem Forbesa

Sopocka spółka finansowo-technologiczna Blue Media SA po raz czwarty, a trzeci z rzędu została nagrodzona Diamentem – prestiżowym wyróżnieniem corocznie przyznawanym przez miesięcznik Forbes. Diamenty otrzymują najlepiej rozwijające się firmy w Polsce na podstawie analizy renomowanej wywiadowni gospodarczej Bisnode.

Na liście najlepiej rozwijających się biznesów według Forbes spółka Blue Media znalazła się również w latach 2011, 2014 i 2015. Samo zestawienie przygotowuje od lat niezależna firma analityczna Bisnode. W tym celu korzysta z tzw. metody szwajcarskiej, oceniającej zarówno przychody jak i wartość majątku. Takie podejście, oraz analiza wyników finansowych firm z trzech wcześniejszych lat, pozwala wyłonić biznesy, których rozwój jest dynamiczny, a za razem stabilny.

W tym roku Blue Media znalazła się na 80 miejscu zestawienia ogólnopolskiego, oraz na 6 miejscu na Pomorzu.

- Całkiem niedawno znaleźliśmy się w elitarnym gronie Najlepszych Pracodawców w Polsce wg Aon Hewitt – z dumą opowiada Konrad Kucharski, prezes Blue Media SA. – Mam wrażenie, że wyróżnienie Forbesa jest w dużej mierze konsekwencją tej pierwszej nagrody, oraz naszego sposobu prowadzenia biznesu. Wszystko co robimy udaje się dzięki naszym pracownikom, którym chciałem serdecznie podziękować za codzienny wysiłek.

Więcej o Diamentach Forbesa na stronie: http://diamenty.forbes.pl/


Przeczytaj także:

Raport

Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego

Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay

30.07.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Docplanner i Autopay cyfryzują usługi medyczne w Europie

Autopay i Docplanner rozszerzają strategiczną współpracę - po udanym wdrożeniu systemu płatności online na platformie ZnanyLekarz w Polsce, czas na integrację usług na rynku włoskim i hiszpańskim

29.07.2025 Czytaj więcej

Raport

AI wkracza do codzienności Polaków. Rośnie świadomość i… pytania: “co dalej?”

Zdecydowana większość Polaków zna pojęcie sztucznej inteligencji, a prawie połowa dostrzega jej wpływ na swoje codzienne życie

22.07.2025 Czytaj więcej