Blue Media z tytułem Najlepszego Pracodawcy

#nagroda dla blue media #AON Hewitt #Najlepsi Pracodawcy

26.10.2016
Udostępnij:

Po raz drugi z rzędu i czwarty w historii.

Firma Blue Media po raz drugi z rzędu i czwarty w historii, znalazła się w gronie Najlepszych Pracodawców programu prowadzonego przez firmę doradczą Aon Hewitt. Spółka została wyróżniona w kategorii małych i średnich przedsiębiorstw.

Blue Media utrzymała ubiegłoroczny tytuł Najlepszego Pracodawcy w prestiżowym rankingu Aon Hewitt. W tegorocznym konkursie uczestniczyła rekordowa liczba 129 przedsiębiorstw z całej Polski, z czego w gronie finalistów we wszystkich kategoriach znalazło się 16 firm.

- Wyniki badania i sama nagroda są dla nas szczególnie cenne, ponieważ analiza Aon Hewitt opiera się na ocenie firmy przez pracowników. O bycie najlepszym pracodawcą walczymy nieprzerwanie od momentu powstania firmy. Stoi za tym filozofia traktowania pracowników jako równorzędnych partnerów, którym pracę należy nie tylko opłacać, ale też sprawiać, by była przyjemnością i pozwalała na samorealizację. Z tegorocznej nagrody cieszymy się podwójnie – z samego tytułu oraz z tego, że udało nam się go utrzymać kolejny rok z rzędu – mówi Dominika Kotuła-Gibas, HR & Administration Manager Blue Media.

Badanie, jakie przeprowadza Aon Hewitt, mierzy zaangażowanie pracowników, przejawiające się w pozytywnych wypowiedziach na temat firmy, wiązaniu z nią przyszłości zawodowej oraz w motywacji do podejmowania działań wychodzących poza służbowe obowiązki. Program Najlepsi Pracodawcy to jedyny konkurs na rynku, w którym tytuł jest przyznawany w oparciu o obiektywne badanie opinii pracowników.

W tegorocznej edycji programu, na pytanie czy pracownicy są zadowoleni z pracy w Blue Media, 89 proc. badanych odpowiedziało „zdecydowanie tak i tak”, a pozostałe 11 proc. przyznało, że „raczej tak”.

- Jako firma technologiczna doskonale zdajemy sobie sprawę, że działamy w branży, w której to pracodawca musi starać się o pracowników, a nie odwrotnie. Nie da się przyciągnąć dobrych pracowników wyłącznie płacą, czy nawet benefitami pozapłacowymi. Dlatego cały czas dbamy o to, by praca w Blue Media kojarzyła się z przyjazną atmosferą oraz partnerskimi stosunkami pomiędzy wszystkimi pracownikami. Oprócz pasji do nowych technologii łączy nas także pasja sportowa (triathlon, żeglarstwo), której wielu pracowników chętnie się oddaje. Zarówno w pracy jak i w sporcie staramy się zawsze grać fair – dodaje Dominika Kotuła-Gibas.

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej