Blue Media z tytułem Najlepszego Pracodawcy

#nagroda dla blue media #AON Hewitt #Najlepsi Pracodawcy

26.10.2016
Udostępnij:

Po raz drugi z rzędu i czwarty w historii.

Firma Blue Media po raz drugi z rzędu i czwarty w historii, znalazła się w gronie Najlepszych Pracodawców programu prowadzonego przez firmę doradczą Aon Hewitt. Spółka została wyróżniona w kategorii małych i średnich przedsiębiorstw.

Blue Media utrzymała ubiegłoroczny tytuł Najlepszego Pracodawcy w prestiżowym rankingu Aon Hewitt. W tegorocznym konkursie uczestniczyła rekordowa liczba 129 przedsiębiorstw z całej Polski, z czego w gronie finalistów we wszystkich kategoriach znalazło się 16 firm.

- Wyniki badania i sama nagroda są dla nas szczególnie cenne, ponieważ analiza Aon Hewitt opiera się na ocenie firmy przez pracowników. O bycie najlepszym pracodawcą walczymy nieprzerwanie od momentu powstania firmy. Stoi za tym filozofia traktowania pracowników jako równorzędnych partnerów, którym pracę należy nie tylko opłacać, ale też sprawiać, by była przyjemnością i pozwalała na samorealizację. Z tegorocznej nagrody cieszymy się podwójnie – z samego tytułu oraz z tego, że udało nam się go utrzymać kolejny rok z rzędu – mówi Dominika Kotuła-Gibas, HR & Administration Manager Blue Media.

Badanie, jakie przeprowadza Aon Hewitt, mierzy zaangażowanie pracowników, przejawiające się w pozytywnych wypowiedziach na temat firmy, wiązaniu z nią przyszłości zawodowej oraz w motywacji do podejmowania działań wychodzących poza służbowe obowiązki. Program Najlepsi Pracodawcy to jedyny konkurs na rynku, w którym tytuł jest przyznawany w oparciu o obiektywne badanie opinii pracowników.

W tegorocznej edycji programu, na pytanie czy pracownicy są zadowoleni z pracy w Blue Media, 89 proc. badanych odpowiedziało „zdecydowanie tak i tak”, a pozostałe 11 proc. przyznało, że „raczej tak”.

- Jako firma technologiczna doskonale zdajemy sobie sprawę, że działamy w branży, w której to pracodawca musi starać się o pracowników, a nie odwrotnie. Nie da się przyciągnąć dobrych pracowników wyłącznie płacą, czy nawet benefitami pozapłacowymi. Dlatego cały czas dbamy o to, by praca w Blue Media kojarzyła się z przyjazną atmosferą oraz partnerskimi stosunkami pomiędzy wszystkimi pracownikami. Oprócz pasji do nowych technologii łączy nas także pasja sportowa (triathlon, żeglarstwo), której wielu pracowników chętnie się oddaje. Zarówno w pracy jak i w sporcie staramy się zawsze grać fair – dodaje Dominika Kotuła-Gibas.

Przeczytaj także:

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay umożliwia zakup winiet przez aplikację HERE WeGo

Kierowcy korzystający w trakcie podróży z nawigacji HERE WeGo mogą w szybki i łatwy sposób zakupić winiety na przejazdy w siedmiu krajach, dzięki wdrożeniu rozwiązania Autopay.

19.03.2025 Czytaj więcej