Blue Media z rekordowym wynikiem po raz drugi na pierwszym miejscu w Europie Środkowej w rankingu Deloitte

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 50

17.10.2007
Udostępnij:

Zanotowany przez spółkę wzrost przychodów w zestawieniu 2007 to ponad 11 tysięcy procent. Wynik z roku 2006 na poziomie 7,5 tysiąca procent –uhonorowany był również pierwszym miejscem.

Zdobycie pierwszego miejsca po raz kolejny jest nie tylko potwierdzeniem dynamicznego rozwoju spółki w obszarze nowych technologii, ale także dowodem ogromnego potencjału polskich firm działających w tej branży.

- Tegoroczne zwycięstwo to miłe wydarzenie i jednocześnie zaskoczenie. Cieszymy się, że nadajemy rytm rynkowi nowych technologii w naszym regionie Europy. Mamy nadzieję, że firmy z grupy BM będą szły w ślady spółki matki – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor zarządzający w Blue Media.

Obecnie w grupie Blue Media działają 3 spółki zależne.

BluePay SA prowadzi sprzedaż produktów BM w sieci POS oraz świadczy usługi rozliczania płatności kartowych. BluePay planuje debiut na New Connect na początku 2008 roku.

G-point obsługuje dystrybucję doładowań w formie kodów elektronicznych oraz wdraża systemy wspierające sprzedaż w kanałach elektroniczych na rynkach wschodnich. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie na Ukrainie.

Blue Media Sales & Consulting SA specjalizuje się w doradztwie z zakresu systemów informatycznych i telekomunikacyjnych oraz sprzedaży produktów IT grupy. Spółka jest zlokalizowana w Warszawie.

Bardzo ważnym czynnikiem w całokształcie funkcjonowania firmy jest posiadanie w zespole wysokiej klasy specjalistów. Obecnie w grupie pracuje prawie 100 osób.

Grono dotychczasowych Partnerów stanowi kilkadziesiąt największych banków i instytucji finansowych w Polsce oraz operatorzy GSM. Z systemów transakcyjnych dostarczanych przez Blue Media korzysta już ponad 1 milion klientów miesięcznie.

Zestawienie Fast50 - 2007

Gala Fast50 - Galeria

Zobacz też - Fast50 - 2006

*

O Deloitte Technology Fast 50

Ranking środkowoeuropejskich firm technologicznych Fast 50 jest jedną z inicjatyw międzynarodowej firmy audytorskiej i doradczej Deloitte, mających na celu promowanie szybko rozwijających się firm, ale także zwrócenie uwagi na firmy dopiero rozpoczynające działalność. Zwycięzca wybierany jest spośród ponad 1 000 firm z Europy Środkowej. Pracownicy Deloitte kontaktują się z firmami działającymi w siedmiu krajach, zapraszają do nadesłania elektronicznego zgłoszenia, a następnie nawiązują bezpośredni kontakt z najlepszymi. Do programu kwalifikuje się firmy wyłonione podczas regionalnej ankiety prowadzonej przez środkowoeuropejskie biura Deloitte.

Podstawowe kryteria oceny obejmowały roczne obroty i działalność inwestycyjną. Ranking Deloitte zaczyna mieć charakter globalny: zwycięzcy edycji środkowoeuropejskiej są automatycznie nominowani do ogólnoeuropejskiego rankingu Technology Fast 500.

Przeczytaj także:

Artykuł

E-winiety na przejazdy w Szwajcarii już dostępne w aplikacji Autopay oraz online 

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Szwajcarię. Winiety na przejazdy w Szwajcarii dostępne są zarówno na stronie internetowej market.autopay.pl, jak i w aplikacji mobilnej dla systemów Android i iOS.

16.02.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Cloud Services wraca pod skrzydła Autopay

Spółka Cloud Services z początkiem 2024 oferuje swoje kompleksowe rozwiązania IT pod nową marką Autopay Services.

14.02.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Na jednego specjalistę IT przypada 15 osób bez umiejętności cyfrowych. Młodzież ma rozwiązanie

Grupa 140 uczniów i uczennic z całej Polski - w ramach programu „UsuwaMy bariery!” stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje - proponuje 24 inkluzywne rozwiązania cyfrowe.

07.02.2024 Czytaj więcej