Blue Media z rekordowym wynikiem po raz drugi na pierwszym miejscu w Europie Środkowej w rankingu Deloitte

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 50

17.10.2007
Udostępnij:

Zanotowany przez spółkę wzrost przychodów w zestawieniu 2007 to ponad 11 tysięcy procent. Wynik z roku 2006 na poziomie 7,5 tysiąca procent –uhonorowany był również pierwszym miejscem.

Zdobycie pierwszego miejsca po raz kolejny jest nie tylko potwierdzeniem dynamicznego rozwoju spółki w obszarze nowych technologii, ale także dowodem ogromnego potencjału polskich firm działających w tej branży.

- Tegoroczne zwycięstwo to miłe wydarzenie i jednocześnie zaskoczenie. Cieszymy się, że nadajemy rytm rynkowi nowych technologii w naszym regionie Europy. Mamy nadzieję, że firmy z grupy BM będą szły w ślady spółki matki – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor zarządzający w Blue Media.

Obecnie w grupie Blue Media działają 3 spółki zależne.

BluePay SA prowadzi sprzedaż produktów BM w sieci POS oraz świadczy usługi rozliczania płatności kartowych. BluePay planuje debiut na New Connect na początku 2008 roku.

G-point obsługuje dystrybucję doładowań w formie kodów elektronicznych oraz wdraża systemy wspierające sprzedaż w kanałach elektroniczych na rynkach wschodnich. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie na Ukrainie.

Blue Media Sales & Consulting SA specjalizuje się w doradztwie z zakresu systemów informatycznych i telekomunikacyjnych oraz sprzedaży produktów IT grupy. Spółka jest zlokalizowana w Warszawie.

Bardzo ważnym czynnikiem w całokształcie funkcjonowania firmy jest posiadanie w zespole wysokiej klasy specjalistów. Obecnie w grupie pracuje prawie 100 osób.

Grono dotychczasowych Partnerów stanowi kilkadziesiąt największych banków i instytucji finansowych w Polsce oraz operatorzy GSM. Z systemów transakcyjnych dostarczanych przez Blue Media korzysta już ponad 1 milion klientów miesięcznie.

Zestawienie Fast50 - 2007

Gala Fast50 - Galeria

Zobacz też - Fast50 - 2006

*

O Deloitte Technology Fast 50

Ranking środkowoeuropejskich firm technologicznych Fast 50 jest jedną z inicjatyw międzynarodowej firmy audytorskiej i doradczej Deloitte, mających na celu promowanie szybko rozwijających się firm, ale także zwrócenie uwagi na firmy dopiero rozpoczynające działalność. Zwycięzca wybierany jest spośród ponad 1 000 firm z Europy Środkowej. Pracownicy Deloitte kontaktują się z firmami działającymi w siedmiu krajach, zapraszają do nadesłania elektronicznego zgłoszenia, a następnie nawiązują bezpośredni kontakt z najlepszymi. Do programu kwalifikuje się firmy wyłonione podczas regionalnej ankiety prowadzonej przez środkowoeuropejskie biura Deloitte.

Podstawowe kryteria oceny obejmowały roczne obroty i działalność inwestycyjną. Ranking Deloitte zaczyna mieć charakter globalny: zwycięzcy edycji środkowoeuropejskiej są automatycznie nominowani do ogólnoeuropejskiego rankingu Technology Fast 500.

Przeczytaj także:

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej