Blue Media z rekordowym wynikiem po raz drugi na pierwszym miejscu w Europie Środkowej w rankingu Deloitte

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 50

17.10.2007
Udostępnij:

Zanotowany przez spółkę wzrost przychodów w zestawieniu 2007 to ponad 11 tysięcy procent. Wynik z roku 2006 na poziomie 7,5 tysiąca procent –uhonorowany był również pierwszym miejscem.

Zdobycie pierwszego miejsca po raz kolejny jest nie tylko potwierdzeniem dynamicznego rozwoju spółki w obszarze nowych technologii, ale także dowodem ogromnego potencjału polskich firm działających w tej branży.

- Tegoroczne zwycięstwo to miłe wydarzenie i jednocześnie zaskoczenie. Cieszymy się, że nadajemy rytm rynkowi nowych technologii w naszym regionie Europy. Mamy nadzieję, że firmy z grupy BM będą szły w ślady spółki matki – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor zarządzający w Blue Media.

Obecnie w grupie Blue Media działają 3 spółki zależne.

BluePay SA prowadzi sprzedaż produktów BM w sieci POS oraz świadczy usługi rozliczania płatności kartowych. BluePay planuje debiut na New Connect na początku 2008 roku.

G-point obsługuje dystrybucję doładowań w formie kodów elektronicznych oraz wdraża systemy wspierające sprzedaż w kanałach elektroniczych na rynkach wschodnich. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie na Ukrainie.

Blue Media Sales & Consulting SA specjalizuje się w doradztwie z zakresu systemów informatycznych i telekomunikacyjnych oraz sprzedaży produktów IT grupy. Spółka jest zlokalizowana w Warszawie.

Bardzo ważnym czynnikiem w całokształcie funkcjonowania firmy jest posiadanie w zespole wysokiej klasy specjalistów. Obecnie w grupie pracuje prawie 100 osób.

Grono dotychczasowych Partnerów stanowi kilkadziesiąt największych banków i instytucji finansowych w Polsce oraz operatorzy GSM. Z systemów transakcyjnych dostarczanych przez Blue Media korzysta już ponad 1 milion klientów miesięcznie.

Zestawienie Fast50 - 2007

Gala Fast50 - Galeria

Zobacz też - Fast50 - 2006

*

O Deloitte Technology Fast 50

Ranking środkowoeuropejskich firm technologicznych Fast 50 jest jedną z inicjatyw międzynarodowej firmy audytorskiej i doradczej Deloitte, mających na celu promowanie szybko rozwijających się firm, ale także zwrócenie uwagi na firmy dopiero rozpoczynające działalność. Zwycięzca wybierany jest spośród ponad 1 000 firm z Europy Środkowej. Pracownicy Deloitte kontaktują się z firmami działającymi w siedmiu krajach, zapraszają do nadesłania elektronicznego zgłoszenia, a następnie nawiązują bezpośredni kontakt z najlepszymi. Do programu kwalifikuje się firmy wyłonione podczas regionalnej ankiety prowadzonej przez środkowoeuropejskie biura Deloitte.

Podstawowe kryteria oceny obejmowały roczne obroty i działalność inwestycyjną. Ranking Deloitte zaczyna mieć charakter globalny: zwycięzcy edycji środkowoeuropejskiej są automatycznie nominowani do ogólnoeuropejskiego rankingu Technology Fast 500.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej