Blue Media z rekordowym wynikiem po raz drugi na pierwszym miejscu w Europie Środkowej w rankingu Deloitte

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 50

17.10.2007
Udostępnij:

Zanotowany przez spółkę wzrost przychodów w zestawieniu 2007 to ponad 11 tysięcy procent. Wynik z roku 2006 na poziomie 7,5 tysiąca procent –uhonorowany był również pierwszym miejscem.

Zdobycie pierwszego miejsca po raz kolejny jest nie tylko potwierdzeniem dynamicznego rozwoju spółki w obszarze nowych technologii, ale także dowodem ogromnego potencjału polskich firm działających w tej branży.

- Tegoroczne zwycięstwo to miłe wydarzenie i jednocześnie zaskoczenie. Cieszymy się, że nadajemy rytm rynkowi nowych technologii w naszym regionie Europy. Mamy nadzieję, że firmy z grupy BM będą szły w ślady spółki matki – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor zarządzający w Blue Media.

Obecnie w grupie Blue Media działają 3 spółki zależne.

BluePay SA prowadzi sprzedaż produktów BM w sieci POS oraz świadczy usługi rozliczania płatności kartowych. BluePay planuje debiut na New Connect na początku 2008 roku.

G-point obsługuje dystrybucję doładowań w formie kodów elektronicznych oraz wdraża systemy wspierające sprzedaż w kanałach elektroniczych na rynkach wschodnich. Główna siedziba firmy znajduje się w Kijowie na Ukrainie.

Blue Media Sales & Consulting SA specjalizuje się w doradztwie z zakresu systemów informatycznych i telekomunikacyjnych oraz sprzedaży produktów IT grupy. Spółka jest zlokalizowana w Warszawie.

Bardzo ważnym czynnikiem w całokształcie funkcjonowania firmy jest posiadanie w zespole wysokiej klasy specjalistów. Obecnie w grupie pracuje prawie 100 osób.

Grono dotychczasowych Partnerów stanowi kilkadziesiąt największych banków i instytucji finansowych w Polsce oraz operatorzy GSM. Z systemów transakcyjnych dostarczanych przez Blue Media korzysta już ponad 1 milion klientów miesięcznie.

Zestawienie Fast50 - 2007

Gala Fast50 - Galeria

Zobacz też - Fast50 - 2006

*

O Deloitte Technology Fast 50

Ranking środkowoeuropejskich firm technologicznych Fast 50 jest jedną z inicjatyw międzynarodowej firmy audytorskiej i doradczej Deloitte, mających na celu promowanie szybko rozwijających się firm, ale także zwrócenie uwagi na firmy dopiero rozpoczynające działalność. Zwycięzca wybierany jest spośród ponad 1 000 firm z Europy Środkowej. Pracownicy Deloitte kontaktują się z firmami działającymi w siedmiu krajach, zapraszają do nadesłania elektronicznego zgłoszenia, a następnie nawiązują bezpośredni kontakt z najlepszymi. Do programu kwalifikuje się firmy wyłonione podczas regionalnej ankiety prowadzonej przez środkowoeuropejskie biura Deloitte.

Podstawowe kryteria oceny obejmowały roczne obroty i działalność inwestycyjną. Ranking Deloitte zaczyna mieć charakter globalny: zwycięzcy edycji środkowoeuropejskiej są automatycznie nominowani do ogólnoeuropejskiego rankingu Technology Fast 500.

Przeczytaj także:

Raport

Nagłe i gwałtowne warunki pogodowe coraz większym zagrożeniem dla naszego bezpieczeństwa [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

09.12.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej