Blue Media zmienia formę prawną i serwis internetowy

#Blue Media #oferta Blue Media #nowa strona www

02.02.2009
Udostępnij:

Blue Media informuje o dokonaniu przekształcenia w spółkę akcyjną i uruchamia swój nowy serwis pod dotychczasowym adresem: www.bluemedia.pl

Prace nad nową koncepcją serwisu Spółki były przede wszystkim wynikiem znaczącego poszerzenia oferty produktowej. Znalazło to również swoje odbicie w wyglądzie witryny.

Gama nowych rozwiązań, usług i serwisów zaprezentowana jest obecnie w kilku konfiguracjach. Główny podział to prezentacja całości oferty w dwóch obszarach. Pierwszy to własne serwisy:
m.in. Kokos.pl - pożyczki i inwestycje online, Inseco.pl - zakup ubezpieczenia przez Internet, Blue.pl - doładowania telefonu. Drugi to produkty skierowane do Partnerów biznesowych - eFaktura i ePłatność, Pay-By-Link, eUbezpieczenia, market bankowy, BlueCash.pl, czy CMS.

Całościowa oferta BM przedstawiona jest także w ujęciu dedykowanym poszczególnym branżom i sektorom gospodarki. Przejrzystość układu i prezentacji powinna ułatwić Partnerom Spółki dotarcie do interesujących ich produktów.

Dodatkowo nowe strony wyróżnia nowoczesny design. Duży nacisk w trakcie budowy serwisu położony został na jego funkcjonalność oraz zastosowaną technologię, zwłaszcza w zakresie wyszukiwania interesujących informacji.

*

Blue Media od wielu lat należy do grona wiodących podmiotów obsługujących systemy transakcyjne. Strategia Spółki opiera się na łączeniu usług oferowanych przez firmy telekomunikacyjne z nowoczesnymi usługami finansowymi. Blue Media otrzymała szereg nagród i jest najszybciej rozwijającą się spółką w branży nowych technologii. Trzy razy pod rząd, w roku 2006, 2007 i 2008 zajęła 1 miejsce w rankingu Technology Fast50 grupującym spółki technologiczne
z Europy Środkowej. W 2007 roku otrzymała tytuł Gazeli Biznesu oraz miano - Najlepszy Pracodawca 2008, natomiast ubiegłoroczne zestawienie CW TOP200 sklasyfikowało Blue Media jako największą firmę informatyczną na Pomorzu.

Przychody Spółki w ubiegłym roku wyniosły 380 milionów złotych, natomiast zysk 3 miliony złotych. Roczna dynamika przychodów osiągnęła 180 procent. Systemy informatyczne Spółki przetworzyły w 2008 roku ponad 15 milionów transakcji elektronicznych. Spółka funkcjonuje na rynku 10 lat,
kapitał jest w 100 proc. polski.

Przeczytaj także:

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay umożliwia zakup winiet przez aplikację HERE WeGo

Kierowcy korzystający w trakcie podróży z nawigacji HERE WeGo mogą w szybki i łatwy sposób zakupić winiety na przejazdy w siedmiu krajach, dzięki wdrożeniu rozwiązania Autopay.

19.03.2025 Czytaj więcej