Blue Media zmienia formę prawną i serwis internetowy

#Blue Media #oferta Blue Media #nowa strona www

02.02.2009
Udostępnij:

Blue Media informuje o dokonaniu przekształcenia w spółkę akcyjną i uruchamia swój nowy serwis pod dotychczasowym adresem: www.bluemedia.pl

Prace nad nową koncepcją serwisu Spółki były przede wszystkim wynikiem znaczącego poszerzenia oferty produktowej. Znalazło to również swoje odbicie w wyglądzie witryny.

Gama nowych rozwiązań, usług i serwisów zaprezentowana jest obecnie w kilku konfiguracjach. Główny podział to prezentacja całości oferty w dwóch obszarach. Pierwszy to własne serwisy:
m.in. Kokos.pl - pożyczki i inwestycje online, Inseco.pl - zakup ubezpieczenia przez Internet, Blue.pl - doładowania telefonu. Drugi to produkty skierowane do Partnerów biznesowych - eFaktura i ePłatność, Pay-By-Link, eUbezpieczenia, market bankowy, BlueCash.pl, czy CMS.

Całościowa oferta BM przedstawiona jest także w ujęciu dedykowanym poszczególnym branżom i sektorom gospodarki. Przejrzystość układu i prezentacji powinna ułatwić Partnerom Spółki dotarcie do interesujących ich produktów.

Dodatkowo nowe strony wyróżnia nowoczesny design. Duży nacisk w trakcie budowy serwisu położony został na jego funkcjonalność oraz zastosowaną technologię, zwłaszcza w zakresie wyszukiwania interesujących informacji.

*

Blue Media od wielu lat należy do grona wiodących podmiotów obsługujących systemy transakcyjne. Strategia Spółki opiera się na łączeniu usług oferowanych przez firmy telekomunikacyjne z nowoczesnymi usługami finansowymi. Blue Media otrzymała szereg nagród i jest najszybciej rozwijającą się spółką w branży nowych technologii. Trzy razy pod rząd, w roku 2006, 2007 i 2008 zajęła 1 miejsce w rankingu Technology Fast50 grupującym spółki technologiczne
z Europy Środkowej. W 2007 roku otrzymała tytuł Gazeli Biznesu oraz miano - Najlepszy Pracodawca 2008, natomiast ubiegłoroczne zestawienie CW TOP200 sklasyfikowało Blue Media jako największą firmę informatyczną na Pomorzu.

Przychody Spółki w ubiegłym roku wyniosły 380 milionów złotych, natomiast zysk 3 miliony złotych. Roczna dynamika przychodów osiągnęła 180 procent. Systemy informatyczne Spółki przetworzyły w 2008 roku ponad 15 milionów transakcji elektronicznych. Spółka funkcjonuje na rynku 10 lat,
kapitał jest w 100 proc. polski.

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej