Blue Media zmienia formę prawną i serwis internetowy

#Blue Media #oferta Blue Media #nowa strona www

02.02.2009
Udostępnij:

Blue Media informuje o dokonaniu przekształcenia w spółkę akcyjną i uruchamia swój nowy serwis pod dotychczasowym adresem: www.bluemedia.pl

Prace nad nową koncepcją serwisu Spółki były przede wszystkim wynikiem znaczącego poszerzenia oferty produktowej. Znalazło to również swoje odbicie w wyglądzie witryny.

Gama nowych rozwiązań, usług i serwisów zaprezentowana jest obecnie w kilku konfiguracjach. Główny podział to prezentacja całości oferty w dwóch obszarach. Pierwszy to własne serwisy:
m.in. Kokos.pl - pożyczki i inwestycje online, Inseco.pl - zakup ubezpieczenia przez Internet, Blue.pl - doładowania telefonu. Drugi to produkty skierowane do Partnerów biznesowych - eFaktura i ePłatność, Pay-By-Link, eUbezpieczenia, market bankowy, BlueCash.pl, czy CMS.

Całościowa oferta BM przedstawiona jest także w ujęciu dedykowanym poszczególnym branżom i sektorom gospodarki. Przejrzystość układu i prezentacji powinna ułatwić Partnerom Spółki dotarcie do interesujących ich produktów.

Dodatkowo nowe strony wyróżnia nowoczesny design. Duży nacisk w trakcie budowy serwisu położony został na jego funkcjonalność oraz zastosowaną technologię, zwłaszcza w zakresie wyszukiwania interesujących informacji.

*

Blue Media od wielu lat należy do grona wiodących podmiotów obsługujących systemy transakcyjne. Strategia Spółki opiera się na łączeniu usług oferowanych przez firmy telekomunikacyjne z nowoczesnymi usługami finansowymi. Blue Media otrzymała szereg nagród i jest najszybciej rozwijającą się spółką w branży nowych technologii. Trzy razy pod rząd, w roku 2006, 2007 i 2008 zajęła 1 miejsce w rankingu Technology Fast50 grupującym spółki technologiczne
z Europy Środkowej. W 2007 roku otrzymała tytuł Gazeli Biznesu oraz miano - Najlepszy Pracodawca 2008, natomiast ubiegłoroczne zestawienie CW TOP200 sklasyfikowało Blue Media jako największą firmę informatyczną na Pomorzu.

Przychody Spółki w ubiegłym roku wyniosły 380 milionów złotych, natomiast zysk 3 miliony złotych. Roczna dynamika przychodów osiągnęła 180 procent. Systemy informatyczne Spółki przetworzyły w 2008 roku ponad 15 milionów transakcji elektronicznych. Spółka funkcjonuje na rynku 10 lat,
kapitał jest w 100 proc. polski.

Przeczytaj także:

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej