Blue Media zwyciężyła w Fast50

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 50

25.10.2006
Udostępnij:

1 miejsce w rankingu Deloitte Technology Fast 50 w 2006 roku.

Blue Media znalazła się w rankingu po raz trzeci, ale pierwszy raz zajęła zwycięskie miejsce. Jest to wynikiem stabilnego rozwoju spółki w obszarze nowych technologii, który swoim poziomem pozwolił na wyprzedzenie firm z 7 krajów Europy Środkowej startujących w tegorocznej edycji rankingu.

- Zwycięstwo jest miłym wydarzeniem, z drugiej jednak strony jest też zobowiązujące. Teraz pozostaje firmie najtrudniejsza rola – utrzymanie tej pozycji w kolejnych latach, a przynajmniej w przyszłym roku – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor zarządzający w Blue Media.

Produkty i rozwiązania oferowane przez spółkę łączą w sobie ideę wykorzystania Internetu i telefonii komórkowej. Z kolei strategia działania BM opiera się na stosowaniu innowacyjnych technologii, które znajdują zastosowanie w wielu dziedzinach gospodarki, głównie w nowocześnie zarządzanych przedsiębiorstwach z branży finansowej i teleinformatycznej.

Grono dotychczasowych klientów firmy to kilkanaście największych banków w Polsce, operatorzy GSM oraz inne instytucje finansowe.
- Ostatnio spółka dywersyfikuje swoją aktywność rynkową m.in. rozpoczęła ekspansję działań na rynkach wschodnich – dodaje Sebastian Ptak.

*

O Deloitte Technology Fast 50

Ranking środkowoeuropejskich firm technologicznych Fast 50 jest jedną z inicjatyw międzynarodowej firmy audytorskiej i doradczej Deloitte, mających na celu promowanie szybko rozwijających się firm, ale także zwrócenie uwagi na firmy dopiero rozpoczynające działalność.

Zwycięzca wybierany jest spośród ponad 1 000 firm z Europy Środkowej. Pracownicy Deloitte kontaktują się z firmami działającymi w siedmiu krajach, zapraszają do nadesłania elektronicznego zgłoszenia, a następnie nawiązują bezpośredni kontakt z najlepszymi. Do programu kwalifikuje się firmy wyłonione podczas regionalnej ankiety prowadzonej przez środkowoeuropejskie biura Deloitte.

Podstawowe kryteria oceny obejmowały roczne obroty i działalność inwestycyjną. Ranking Deloitte zaczyna mieć charakter globalny: zwycięzcy edycji środkowoeuropejskiej są automatycznie nominowani do ogólnoeuropejskiego rankingu Technology Fast 500.

Przeczytaj także:

Raport

Na co młodzi ludzie wydają pieniądze? [Raport]

Podczas gdy osoby ze starszych grup wiekowych wydają więcej pieniędzy na cele związane ze zdrowiem, młodzi chętniej inwestują w rozrywkę i czas wolny. Mężczyźni często przeznaczają środki finansowe na hobby i elektronikę, z kolei kobiety chętniej wybierają ubrania i kosmetyki - wynika z badania Autopay Finanse Młodych w czasach niepewności.

25.09.2024 Czytaj więcej

Raport

E-winiety do wszystkich krajów UE już wkrótce dostępne w Autopay

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Bułgarię, a wkrótce również o Rumunię. Tym samym firma umożliwi nabycie e-winiet we wszystkich krajach, w których obowiązuje ta forma opłat drogowych. Winiety można nabyć na stronie i w aplikacji Autopay Mobility.

24.09.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Marcin Mazurek nowym CPTO i członkiem zarządu w Autopay

Z początkiem września Marcin Mazurek objął stanowisko Chief Product and Technology Officera (CPTO) w Autopay. Będzie pełnił funkcję członka zarządu.

04.09.2024 Czytaj więcej