Blue Media zwyciężyła w Fast50

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 50

25.10.2006
Udostępnij:

1 miejsce w rankingu Deloitte Technology Fast 50 w 2006 roku.

Blue Media znalazła się w rankingu po raz trzeci, ale pierwszy raz zajęła zwycięskie miejsce. Jest to wynikiem stabilnego rozwoju spółki w obszarze nowych technologii, który swoim poziomem pozwolił na wyprzedzenie firm z 7 krajów Europy Środkowej startujących w tegorocznej edycji rankingu.

- Zwycięstwo jest miłym wydarzeniem, z drugiej jednak strony jest też zobowiązujące. Teraz pozostaje firmie najtrudniejsza rola – utrzymanie tej pozycji w kolejnych latach, a przynajmniej w przyszłym roku – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor zarządzający w Blue Media.

Produkty i rozwiązania oferowane przez spółkę łączą w sobie ideę wykorzystania Internetu i telefonii komórkowej. Z kolei strategia działania BM opiera się na stosowaniu innowacyjnych technologii, które znajdują zastosowanie w wielu dziedzinach gospodarki, głównie w nowocześnie zarządzanych przedsiębiorstwach z branży finansowej i teleinformatycznej.

Grono dotychczasowych klientów firmy to kilkanaście największych banków w Polsce, operatorzy GSM oraz inne instytucje finansowe.
- Ostatnio spółka dywersyfikuje swoją aktywność rynkową m.in. rozpoczęła ekspansję działań na rynkach wschodnich – dodaje Sebastian Ptak.

*

O Deloitte Technology Fast 50

Ranking środkowoeuropejskich firm technologicznych Fast 50 jest jedną z inicjatyw międzynarodowej firmy audytorskiej i doradczej Deloitte, mających na celu promowanie szybko rozwijających się firm, ale także zwrócenie uwagi na firmy dopiero rozpoczynające działalność.

Zwycięzca wybierany jest spośród ponad 1 000 firm z Europy Środkowej. Pracownicy Deloitte kontaktują się z firmami działającymi w siedmiu krajach, zapraszają do nadesłania elektronicznego zgłoszenia, a następnie nawiązują bezpośredni kontakt z najlepszymi. Do programu kwalifikuje się firmy wyłonione podczas regionalnej ankiety prowadzonej przez środkowoeuropejskie biura Deloitte.

Podstawowe kryteria oceny obejmowały roczne obroty i działalność inwestycyjną. Ranking Deloitte zaczyna mieć charakter globalny: zwycięzcy edycji środkowoeuropejskiej są automatycznie nominowani do ogólnoeuropejskiego rankingu Technology Fast 500.

Przeczytaj także:

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay ułatwi podróżowanie autostradą A2

Od 15 stycznia 2025 roku kierowcy będą mogli korzystać z automatycznych płatności za przejazd odcinkiem A2 między Poznaniem i Koninem.

08.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay pierwszym partnerem Polski Bezgotówkowej w programie dla e-commerce

Autopay, lider polskiego rynku płatniczego, został pierwszym partnerem Fundacji Polska Bezgotówkowa w programie skierowanym do branży e-commerce.

19.12.2024 Czytaj więcej