Charytatywne Płatności elektroniczne Autopay

#płatności online #przelew natychmiastowy #Kilometry dobra

08.03.2016
Udostępnij:

Autopay S.A. obsłuży wpłaty w programie Kilometry Dobra

Spółka Autopay poinformowała o uruchomieniu płatności internetowych w ramach kampanii charytatywnej Kilometry Dobra. Platforma obsługi płatności internetowych ułatwi organizacjom dobroczynnym zaangażowanym w kampanię zbiórkę darowizn w internecie.

Płatności Online Autopay to system płatności internetowych umożliwiający wpłacanie środków pieniężnych za pomocą kart debetowych i kredytowych oraz poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu - system pay by link. Na co dzień korzystają z niego klienci ponad 3000 sklepów internetowych.

Teraz płatności płatności elektroniczne znalazły zastosowanie w projekcie charytatywnym. Kilometry Dobra, organizowanym przez Fundację Polski Instytut Filantropii.

Do filantropijnej rywalizacji w ramach kampanii Kilometry Dobra zgłosiło się prawie 40 polskich miast. Udział w projekcie biorą też m.in. Sztokholm i Nowy Jork. Każde z miast, które przystąpiło do akcji, jest reprezentowane przez organizacje pozarządowe, zbierające pieniądze na określony przez siebie cel. Reprezentacje miast będą ścigały się o to, która z nich ułoży najdłuższy ciąg monet z zebranych przez siebie pieniędzy.

Autopay będzie realizować obsługę płatności dla fundacji i stowarzyszeń uczestniczących w projekcie. Każda z organizacji charytatywnych otrzyma dostęp do wszystkich kanałów płatności, oferowanych w ramach systemu.

- Wspierający może przekazać darowiznę wybranemu stowarzyszeniu bez konieczności znajomości numeru konta bankowego, na które chce wykonać wpłatę. Wystarczy wybrać z listy konkretny cel, na który są zbierane środki, kliknąć przycisk „Wpłacam” i określić kwotę wpłaty. Po dokonaniu przelewu wpłacający otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przelewu - tłumaczy Krystian Wesołowski z Autopay.

Płatności Online Autopay – co oferują? 

Wybór form płatności. System płatności Autopay umożliwia płacenie za pomocą karty kredytowej i debetowej, a także w systemie pay by link, czyli poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu. Dzięki wieloletniej współpracy z sektorem bankowym możemy zaoferować najszersza gamę takich płatności. 

Trzy warianty strony płatności. W zależności od potrzeb i możliwości sklepy mogą wdrożyć rozwiązanie w wariancie: 

  • Klasycznym (strona płatności w szacie graficznej Autopay, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
  • Spersonalizowanym (strona w szacie graficznej sklepu, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
  • Zintegrowanym (strona w pełni zintegrowana ze sklepem, graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu)
  • Dostosowanie do urządzeń mobilnych. Strona została zaprojektowana w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu jej wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym dokonujemy płatności

Standard rozliczeń „jeden do jednego” Oprócz rozliczenia zagregowanego, w którym całość płatności klientów z określonego okresu przekazywana jest do sklepu przelewem zbiorczym,  oferujaemy system pojedynczy. Umożliwia on realizowanie wypłat na indywidualne rachunki bankowe i usprawnia obsługę zwrotów. 

Przelewy natychmiastowe Dzięki ich wykorzystaniu środki za zakup produktu lub usługi są wypłacane na konto sklepu w czasie rzeczywistym. Sprzedawca nie „kredytuje” zakupu, może też usprawnić procesy księgowe i windykacyjne. 

Przeczytaj także:

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej