Charytatywne Płatności elektroniczne BM

#płatności online #przelew natychmiastowy #Kilometry dobra

08.03.2016
Udostępnij:

Blue Media S.A. obsłuży wpłaty w programie Kilometry Dobra

Spółka Blue Media poinformowała o uruchomieniu płatności internetowych w ramach kampanii charytatywnej Kilometry Dobra. Platforma obsługi płatności internetowych ułatwi organizacjom dobroczynnym zaangażowanym w kampanię zbiórkę darowizn w internecie.

Płatności Online BM to system płatności internetowych umożliwiający wpłacanie środków pieniężnych za pomocą kart debetowych i kredytowych oraz poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu - system pay by link. Na co dzień korzystają z niego klienci ponad 3000 sklepów internetowych.

Teraz płatności płatności elektroniczne znalazły zastosowanie w projekcie charytatywnym. Kilometry Dobra, organizowanym przez Fundację Polski Instytut Filantropii.

Do filantropijnej rywalizacji w ramach kampanii Kilometry Dobra zgłosiło się prawie 40 polskich miast. Udział w projekcie biorą też m.in. Sztokholm i Nowy Jork. Każde z miast, które przystąpiło do akcji, jest reprezentowane przez organizacje pozarządowe, zbierające pieniądze na określony przez siebie cel. Reprezentacje miast będą ścigały się o to, która z nich ułoży najdłuższy ciąg monet z zebranych przez siebie pieniędzy.

Blue Media będzie realizować obsługę płatności dla fundacji i stowarzyszeń uczestniczących w projekcie. Każda z organizacji charytatywnych otrzyma dostęp do wszystkich kanałów płatności, oferowanych w ramach systemu.

- Wspierający może przekazać darowiznę wybranemu stowarzyszeniu bez konieczności znajomości numeru konta bankowego, na które chce wykonać wpłatę. Wystarczy wybrać z listy konkretny cel, na który są zbierane środki, kliknąć przycisk „Wpłacam” i określić kwotę wpłaty. Po dokonaniu przelewu wpłacający otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przelewu - tłumaczy Krystian Wesołowski z Blue Media.

Płatności Online BM – co oferują? 

Wybór form płatności. System płatności Blue Media umożliwia płacenie za pomocą karty kredytowej i debetowej, a także w systemie pay by link, czyli poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu. Dzięki wieloletniej współpracy z sektorem bankowym możemy zaoferować najszersza gamę takich płatności. 

Trzy warianty strony płatności. W zależności od potrzeb i możliwości sklepy mogą wdrożyć rozwiązanie w wariancie: 

  • Klasycznym (strona płatności w szacie graficznej Blue Media, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
  • Spersonalizowanym (strona w szacie graficznej sklepu, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki) • Zintegrowanym (strona w pełni zintegrowana ze sklepem, graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu)
  • Dostosowanie do urządzeń mobilnych. Strona została zaprojektowana w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu jej wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym dokonujemy płatności

Standard rozliczeń „jeden do jednego” Oprócz rozliczenia zagregowanego, w którym całość płatności klientów z określonego okresu przekazywana jest do sklepu przelewem zbiorczym,  oferujaemy system pojedynczy. Umożliwia on realizowanie wypłat na indywidualne rachunki bankowe i usprawnia obsługę zwrotów. 

Przelewy natychmiastowe Dzięki ich wykorzystaniu środki za zakup produktu lub usługi są wypłacane na konto sklepu w czasie rzeczywistym. Sprzedawca nie „kredytuje” zakupu, może też usprawnić procesy księgowe i windykacyjne. 

Przeczytaj także:

Artykuł

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów.

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów

25.07.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

22.07.2024 Czytaj więcej

Raport

Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]

Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.

15.07.2024 Czytaj więcej