Cloud Services wraca pod skrzydła Autopay

#Autopay #spółka IT #Autopay Services

14.02.2024
Udostępnij:

Spółka Cloud Services z początkiem 2024 oferuje swoje kompleksowe rozwiązania IT pod nową marką Autopay Services. Decyzja o zmianach wynika z naturalnego rozwoju firmy oraz całej grupy Autopay, z której spółka się wywodzi.

W 2023 firma Autopay przeszła proces rebrandingu, w efekcie czego pod marką parasolową Autopay znalazły się wszystkie dotychczasowe spółki grupy: Autopay SA (dawniej Blue Media), Autopay Mobility (operator aplikacji Autopay) i niemiecka Autopay GmbH. Od lutego pod marką Autopay Services zaczęła działać także spółka Cloud Services.

- Rozwój spółki pod marką Autopay Services jest naturalnym krokiem i efektem naszych wcześniejszych działań. Dzięki temu grupa Autopay może proponować partnerom i klientom jeszcze bardziej kompleksowe i komplementarne rozwiązania - mówi Andrzej Antoń, CEO i jeden ze współzałożycieli Autopay.

- Widzimy dużą synergię produktową - wiele usług i produktów Autopay doskonale wkomponowuje się w ofertę Autopay Services. Dzięki temu powstaną nowe możliwości dla podmiotów i osób zainteresowanych naszą ofertąpodkreśla Janusz Dudziński, członek zarządu Autopay Services.

Autopay Services (dawniej Cloud Services) to istniejąca od 2009 r. spółka IT realizująca kompleksowe projekty IT dla podmiotów głównie z branży finansowej, ubezpieczeniowej i energetycznej.

Firma od lat tworzy także autorskie produkty, takie jak platforma do digitalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta czy sieć afiliacyjną wspierającą akcje reklamowe w kanale cyfrowym. Od 2022 r. spółka oferuje rozwiązania marketing automation również dla sektora ecommerce. Z jej produktów i usług korzystają takie podmioty jak PKO Bank Polski, Credit Agricole, Alior Bank, Ikano Bank, Saltus Ubezpieczenia, STU Ergo Hestia, Energa czy Bank of Africa.

Logotyp Autopay można pobrać tutaj.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wspiera płatności za e-winiety bezpośrednio z samochodów

Mercedes-Benz jest pierwszym OEM, który wprowadza cyfrowy zakup e-winiet do samochodów. Klienci Mercedes-Benz mogą kupować i płacić za e-winiety bezpośrednio z pojazdu - w sposób płynny i wygodny. Zakupy e-winiet oparte są na rozwiązaniu Autopay.

17.06.2025 Czytaj więcej