Cloud Services wraca pod skrzydła Autopay

#Autopay #spółka IT #Autopay Services

14.02.2024
Udostępnij:

Spółka Cloud Services z początkiem 2024 oferuje swoje kompleksowe rozwiązania IT pod nową marką Autopay Services. Decyzja o zmianach wynika z naturalnego rozwoju firmy oraz całej grupy Autopay, z której spółka się wywodzi.

W 2023 firma Autopay przeszła proces rebrandingu, w efekcie czego pod marką parasolową Autopay znalazły się wszystkie dotychczasowe spółki grupy: Autopay SA (dawniej Blue Media), Autopay Mobility (operator aplikacji Autopay) i niemiecka Autopay GmbH. Od lutego pod marką Autopay Services zaczęła działać także spółka Cloud Services.

- Rozwój spółki pod marką Autopay Services jest naturalnym krokiem i efektem naszych wcześniejszych działań. Dzięki temu grupa Autopay może proponować partnerom i klientom jeszcze bardziej kompleksowe i komplementarne rozwiązania - mówi Andrzej Antoń, CEO i jeden ze współzałożycieli Autopay.

- Widzimy dużą synergię produktową - wiele usług i produktów Autopay doskonale wkomponowuje się w ofertę Autopay Services. Dzięki temu powstaną nowe możliwości dla podmiotów i osób zainteresowanych naszą ofertąpodkreśla Janusz Dudziński, członek zarządu Autopay Services.

Autopay Services (dawniej Cloud Services) to istniejąca od 2009 r. spółka IT realizująca kompleksowe projekty IT dla podmiotów głównie z branży finansowej, ubezpieczeniowej i energetycznej.

Firma od lat tworzy także autorskie produkty, takie jak platforma do digitalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta czy sieć afiliacyjną wspierającą akcje reklamowe w kanale cyfrowym. Od 2022 r. spółka oferuje rozwiązania marketing automation również dla sektora ecommerce. Z jej produktów i usług korzystają takie podmioty jak PKO Bank Polski, Credit Agricole, Alior Bank, Ikano Bank, Saltus Ubezpieczenia, STU Ergo Hestia, Energa czy Bank of Africa.

Logotyp Autopay można pobrać tutaj.

Przeczytaj także:

Raport

Nagłe i gwałtowne warunki pogodowe coraz większym zagrożeniem dla naszego bezpieczeństwa [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

09.12.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej