Diament dla Blue Media

#nagroda dla Blue Media #Forbes #Diament Forbesa

03.03.2015
Udostępnij:

Blue Media po raz kolejny została wyróżniona Diamentem – prestiżowym wyróżnieniem przyznawanym przez miesięcznik Forbes

Firma Blue Media SA po raz kolejny została wyróżniona Diamentem – prestiżowym wyróżnieniem corocznie przyznawanym przez miesięcznik Forbes. Nagroda jest potwierdzeniem szybkiego, a zarazem zrównoważonego wzrostu firmy i słuszności obranych strategii rozwojowych.

Diamenty to wyróżnienie dla najszybciej rozwijających się firm, przyznawane przez miesięcznik Forbes. Zestawienie nagradzanych corocznie przedsiębiorstw sporządzane jest na podstawie wyceny i pomiaru wzrostu prowadzonych przez analityków wywiadowni gospodarczej Bisnode Polska. Pod uwagę brane są firmy, które osiągnęły przeciętny wzrost wartości na poziomie przynajmniej 15% i przekroczyły określony pułap przychodów w poprzedzającym roku. Z przychodem na poziomie 563 mln złotych (w roku 2013) Blue Media znalazła się w kategorii dużych przedsiębiorstw, nagradzanych tzw. Wielkimi Diamentami (przedsiębiorstw z przychodem powyżej 250 mln).

Do oceny firm wywiadownia Bisnode używa tzw. metodologii szwajcarskiej, łączącej metodę majątkową i dochodową. Dzięki temu uwzględniane są potencjał pracowników i know-how, oraz inwestycje, które przyczynią się do wzrostu w kolejnych latach.

Czym jest i co oznacza otrzymanie Diamentu najlepiej oddają słowa Jacka Pochłopienia, zastępcy redaktora naczelnego magazynu Forbes:

„Unikalność zestawienia Diamentów polega na tym, że prezentujemy firmy rozwijające się najszybciej, przy uwzględnieniu różnych parametrów finansowych. Jest to zestawienie pozytywne – znalezienie się w nim, niezależnie od zajmowanego miejsca, oznacza sukces i przejście przez gęste sito selekcji. Obecność na liście Diamentów jest ważną informacją dla zarządu, właścicieli czy kontrahentów, że przyjęta strategia i sposób działania zdały egzamin. Wszystkim laureatom należą się gratulacje.

(…) Warto przyjrzeć się bliżej laureatom tegorocznej edycji oraz reprezentowanym przez nich branżom. To gospodarka widziana przez pryzmat firm – takich, które potrafią wykorzystywać szanse i pokonywać przeciwności.”

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej