Diament dla Blue Media

#nagroda dla Blue Media #Forbes #Diament Forbesa

03.03.2015
Udostępnij:

Blue Media po raz kolejny została wyróżniona Diamentem – prestiżowym wyróżnieniem przyznawanym przez miesięcznik Forbes

Firma Blue Media SA po raz kolejny została wyróżniona Diamentem – prestiżowym wyróżnieniem corocznie przyznawanym przez miesięcznik Forbes. Nagroda jest potwierdzeniem szybkiego, a zarazem zrównoważonego wzrostu firmy i słuszności obranych strategii rozwojowych.

Diamenty to wyróżnienie dla najszybciej rozwijających się firm, przyznawane przez miesięcznik Forbes. Zestawienie nagradzanych corocznie przedsiębiorstw sporządzane jest na podstawie wyceny i pomiaru wzrostu prowadzonych przez analityków wywiadowni gospodarczej Bisnode Polska. Pod uwagę brane są firmy, które osiągnęły przeciętny wzrost wartości na poziomie przynajmniej 15% i przekroczyły określony pułap przychodów w poprzedzającym roku. Z przychodem na poziomie 563 mln złotych (w roku 2013) Blue Media znalazła się w kategorii dużych przedsiębiorstw, nagradzanych tzw. Wielkimi Diamentami (przedsiębiorstw z przychodem powyżej 250 mln).

Do oceny firm wywiadownia Bisnode używa tzw. metodologii szwajcarskiej, łączącej metodę majątkową i dochodową. Dzięki temu uwzględniane są potencjał pracowników i know-how, oraz inwestycje, które przyczynią się do wzrostu w kolejnych latach.

Czym jest i co oznacza otrzymanie Diamentu najlepiej oddają słowa Jacka Pochłopienia, zastępcy redaktora naczelnego magazynu Forbes:

„Unikalność zestawienia Diamentów polega na tym, że prezentujemy firmy rozwijające się najszybciej, przy uwzględnieniu różnych parametrów finansowych. Jest to zestawienie pozytywne – znalezienie się w nim, niezależnie od zajmowanego miejsca, oznacza sukces i przejście przez gęste sito selekcji. Obecność na liście Diamentów jest ważną informacją dla zarządu, właścicieli czy kontrahentów, że przyjęta strategia i sposób działania zdały egzamin. Wszystkim laureatom należą się gratulacje.

(…) Warto przyjrzeć się bliżej laureatom tegorocznej edycji oraz reprezentowanym przez nich branżom. To gospodarka widziana przez pryzmat firm – takich, które potrafią wykorzystywać szanse i pokonywać przeciwności.”

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej