Doładowanie telefonu w mBanku − jeszcze łatwiej!

#doładowanie telefonu #doładowanie online #doładowanie w mBank

15.06.2005
Udostępnij:

Teraz doładowanie telefonu komórkowego można zlecić bezpośrednio w systemie transakcyjnym mBanku. Usługa została wdrożona przez mBank wspólnie z firmą Autopay.

Wprowadzenie nowej możliwości jest dużym ułatwieniem dla klientów, którzy realizując operacje na swoim rachunku mogą skorzystać z opcji zasilenia telefonu. Dotychczas funkcjonujący sposób umożliwiał przeprowadzenie transakcji na stronie www.mbank.com.pl/mobile, skąd - po podaniu numeru telefonu i wybraniu sposobu zapłaty - klient był przekierowywany do serwisu transakcyjnego mBanku w celu autoryzacji transakcji.

Obecne rozwiązanie pozwala na ominięcie jednego etapu realizacji doładowania i szybsze sfinalizowanie operacji. Dodatkowym atutem jest przebywanie cały czas na bezpiecznych stronach transakcyjnych banku. Każdy posiadacz jednego z wymienionych rachunków: eKONTO, izzyKONTO oraz mBIZNES konto może zobaczyć w lewym menu rachunku opcję 'Doładuj telefon'. Pozwala ona na doładowanie telefonu komórkowego typu pre-paid bezpośrednio z internetowego serwisu transakcyjnego mBanku. Sposób przeprowadzenia transakcji pozostał niezmieniony.
Obsługę techniczną transakcji świadczy firma Autopay.

Przeczytaj także:

Artykuł

E-winiety łatwiej dostępne. Autopay uruchamia nowe serwisy dla kierowców z Europy

Autopay uruchomił sześć nowych serwisów internetowych umożliwiających szybki i wygodny zakup winiet cyfrowych na przejazdy w Europie.

14.07.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay uruchamia usługę eSIM. Połączymy się z internetem w każdym regionie świata

Autopay wprowadza usługę eSIM Autopay. Bazuje ona na wirtualnej karcie SIM, której nie trzeba fizycznie instalować w urządzeniu mobilnym, a jej zakup i uruchomienie jest realizowane w pełni online.

02.07.2025 Czytaj więcej

Raport

Zakupy online to standard, ale nasze wymagania rosną. Cyfrowy brak cierpliwości znakiem czasu? [BADANIE]

Polski e-konsument jest wymagający, niecierpliwy i gotowy zrezygnować z transakcji, jeśli napotka choćby chwilową barierę - wynika z badania Autopay „Finanse Polek i Polaków 2025”

26.06.2025 Czytaj więcej