Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

22.07.2024
Udostępnij:

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

Do obowiązków Emilii Urich należy budowanie strategii HR wspierającej strategię ogólnofirmową, w tym m.in. stworzenie efektywnej struktury działu HR w organizacji, wspieranie firmy w procesie wejścia na rynki międzynarodowe oraz odpowiedzialność za politykę wynagrodzeń i benefitów. Urich będzie odpowiedzialna również za pozyskiwanie i rozwój talentów, proces sukcesji, employer branding oraz kulturę organizacji.

Emilia Urich jest związana z branżą HR od ponad 20 lat. W trakcie swojej kariery zdobywała doświadczenie m.in. na stanowiskach HR Business Partnera, dyrektora rozwoju organizacji, dyrektora personalnego czy trenera. W zakresie jej obowiązków była m.in. analiza potrzeb szkoleniowych pracowników, rekrutacja nowych członków zespołu czy implementacja procesów i protokołów HR.

Posiada bogate doświadczenie w wielu obszarach, w tym w branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i kosmetycznej. Pracowała dla takich marek jak: Ergo Technology & Services,ING Życie (obecnie Nationale Nederlanden), Telekomunikacja Polska, Bigram, Imperial Tobacco. Brała też udział we wprowadzaniu na polski rynek marki Play – czwartego operatora telefonii komórkowej w kraju.

Przez ostatnie trzy lata Emilia pracowała jako Human Resources Director w OCEANIC, gdzie aktywnie uczestniczyła w kształtowaniu i implementacji nowej struktury firmy, modelu zarządzania oraz polityk HR. Nowa Chief People Officer Autopay posiada tytuł magistra psychologii, który zdobyła na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Grafiki do pobrania

Emilia Urich zdjęcie 1, Emilia Urich zdjęcie 2

O Autopay:

Autopay to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Z usług Autopay korzysta ponad 10 mln osób miesięcznie - płacąc za zakupy przez internet, regulując online swoje rachunki, doładowując telefon online, autoryzując płatność SMSem, płacąc automatycznie za autostrady w Polsce czy kupując elektroniczne winiety do Austrii, Czech, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i Węgier. Z produktów Autopay korzysta też ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online.

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej