Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

22.07.2024
Udostępnij:

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

Do obowiązków Emilii Urich należy budowanie strategii HR wspierającej strategię ogólnofirmową, w tym m.in. stworzenie efektywnej struktury działu HR w organizacji, wspieranie firmy w procesie wejścia na rynki międzynarodowe oraz odpowiedzialność za politykę wynagrodzeń i benefitów. Urich będzie odpowiedzialna również za pozyskiwanie i rozwój talentów, proces sukcesji, employer branding oraz kulturę organizacji.

Emilia Urich jest związana z branżą HR od ponad 20 lat. W trakcie swojej kariery zdobywała doświadczenie m.in. na stanowiskach HR Business Partnera, dyrektora rozwoju organizacji, dyrektora personalnego czy trenera. W zakresie jej obowiązków była m.in. analiza potrzeb szkoleniowych pracowników, rekrutacja nowych członków zespołu czy implementacja procesów i protokołów HR.

Posiada bogate doświadczenie w wielu obszarach, w tym w branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i kosmetycznej. Pracowała dla takich marek jak: Ergo Technology & Services,ING Życie (obecnie Nationale Nederlanden), Telekomunikacja Polska, Bigram, Imperial Tobacco. Brała też udział we wprowadzaniu na polski rynek marki Play – czwartego operatora telefonii komórkowej w kraju.

Przez ostatnie trzy lata Emilia pracowała jako Human Resources Director w OCEANIC, gdzie aktywnie uczestniczyła w kształtowaniu i implementacji nowej struktury firmy, modelu zarządzania oraz polityk HR. Nowa Chief People Officer Autopay posiada tytuł magistra psychologii, który zdobyła na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Grafiki do pobrania

Emilia Urich zdjęcie 1, Emilia Urich zdjęcie 2

O Autopay:

Autopay to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Z usług Autopay korzysta ponad 10 mln osób miesięcznie - płacąc za zakupy przez internet, regulując online swoje rachunki, doładowując telefon online, autoryzując płatność SMSem, płacąc automatycznie za autostrady w Polsce czy kupując elektroniczne winiety do Austrii, Czech, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i Węgier. Z produktów Autopay korzysta też ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online.

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej