Forbes: Blue Media w czołówce branży B2B

#Forbes #Gracze Roku 2013 #B2B

07.01.2013
Udostępnij:

Blue Media znalazła się w czołówce branży B2B w rankingu Gracze Roku 2013. Zestawienie firm, które mają rozdawać karty w obecnym roku przygotował magazyn Forbes.

W rankingu Gracze Roku 2013 Blue Media pojawiła się na 3. miejscu branży B2B. W tej kategorii doceniono firmy, które oferują swoje usługi i produkty współpracując z innymi firmami. Blue Media od wielu lat tworzy produkty, z których korzysta np. sektor bankowy (doładowania wewnątrz bankowości elektronicznej, szybkie przelewy, komunikacja SMS).

Forbes wskazał Graczy Roku 2013 w kategoriach: produkty markowe, finanse, infrastruktura, surowce, B2B oraz nowa ekonomia.

Źródło: Forbes, 01/2013, s. 49

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy autostradą A2 już dostępne w aplikacji mobilnej VeloBanku

Użytkownicy aplikacji mobilnej VeloBanku mogą już korzystać z automatycznych płatności Autopay za przejazdy odcinkiem autostrady A2 z Poznania do Konina.

21.05.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej