Gazela Biznesu 2007 w pomorskim dla Blue Media

#nagroda dla Blue Media #Gazela Biznesu 2007 #Puls Biznesu

20.03.2008
Udostępnij:

Gazela Biznesu 2007 w pomorskim dla Blue Media
Gdańska Opera Bałtycka gościła laureatów Gazel Biznesu 2007. Podczas uroczystej gali zostały wyróżnione firmy, które rozwijają się najszybciej.

Tegoroczne spotkanie to już 8 edycja tego popularnego i cenionego rankingu, którego organizatorem jest Puls Biznesu.

Blue Media już od 9 lat zajmuje się rozwiązaniami mobilnymi, które skierowane są do sektora finansowego i telekomunikacyjnego.
Pierwsze miejsce w rankingu pomorskim i trzecie w ogólnopolskim podkreśla silną pozycję firmy na rynku.

- Nasza strategia oparta na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, jak dotychczas sprawdza się. Każdego roku wdrażamy u naszych partnerów produkty, które pozwalają im na oferowanie usług, które są wyczekiwane przez użytkowników – mówi Sebastian Ptak, Dyrektor zarządzający w Blue Media.

- Przykładami takich rozwiązań jest kokos.pl – pierwszy serwis typu social lending umożliwiający pożyczanie i inwestowanie środków przez Internet, e-faktura – wdrożona w TPSA pozwalająca na regulowanie rachunków za telefon online bezpośrednio ze strony telekomunikacji, czy markety bankowe – dzięki którym banki mogą prowadzić commerce. Wspomnieć należy także o usłudze doładowywania karty telefonicznej bezpośrednio z konta bankowego – dodaje Ptak.

W regionie pomorskim za Blue Media uplasowały się głównie spółki z branży przemysłowej. W gdańskim spotkaniu wzięli udział przedstawiciele 262 przedsiębiorstw.

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej