Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu. Jest to kolejny krok w realizacji wielowymiarowej strategii rozwoju marki oraz planów ekspansji zagranicznej.
Joanna Pydo jako CVO w Autopay będzie odpowiedzialna za kształtowanie strategicznej wartości Grupy Autopay dla akcjonariuszy, w tym przede wszystkim zarządzanie inicjatywami strategicznymi, m.in. współpracą w zakresie transakcji M&A, inwestycjami i partnerstwami biznesowymi.
Będzie także nadzorować działania związane z budowaniem i wzmacnianiem pozycji Autopay na rynkach międzynarodowych poprzez realizację strategii komunikacji międzynarodowej i programu corporate foreign affairs, w tym zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami. Równocześnie, pełniąc funkcję General Manager, Joanna Pydo będzie odpowiedzialna za wdrożenie kompleksowego planu wejścia na rynki tego regionu, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych, budowanie zespołu i strategicznych partnerstw.
- Jako Grupa Autopay jesteśmy pionierem na rynku płatności online, z ambitną i długofalową strategią rozwoju. Utworzenie nowego stanowiska Chief Value Officer w zespole zarządzającym to kluczowe strategiczne wzmocnienie naszej organizacji i kolejny krok w budowaniu wartości naszej marki. Doświadczenie Joanny w różnych sektorach i na wielu rynkach w istotnym stopniu przyczyni się do osiągnięcia kolejnego etapu rozwoju Grupy oraz wzmocni naszą pozycję na rynkach międzynarodowych – mówi Andrzej Antoń, CEO i współzałożyciel Autopay.
- Dołączenie do Autopay to dla mnie bardzo interesujące wyzwanie. To też ogromna satysfakcja stać się częścią zespołu, który z pasją rozwija innowacyjne rozwiązania płatnicze, ułatwiające codzienne życie coraz bardziej globalnej rzeszy konsumentów. Przyglądam się firmie od wielu lat, jestem pod wielkim wrażeniem tego, co zespół już osiągnął i równie podekscytowana tym, co możemy osiągnąć wspólnie dla wzrostu wartości firmy – mówi Joanna Pydo, Chief Value Officer i General Manager na rynkach Bliskiego Wschodu.
Joanna Pydo posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z międzynarodową kadrą zarządzającą, regulatorami rynku, administracją rządową i inwestorami instytucjonalnymi w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie. Od ponad 20 lat pracuje dla polskich firm, międzynarodowych grup kapitałowych i holdingów z branż technologicznej, bankowości i usług finansowych, energetycznej, wydobycia, logistyki, usług medycznych, nieruchomości, a na rynku finansowym - dla funduszy private equity, venture capital i sovereign wealth funds. Prowadziła liczne transakcje IPO, fuzje i przejęcia (M&A), emisje długu (tradycyjne obligacje i instrumenty zrównoważonego finansowania) oraz transakcje refinansowania. Przed dołączeniem do Grupy Autopay sprawowała funkcję Sustainable Finance Director (MENA) w zespole zarządzającym firmy doradczej Sustainability Excellence Management Consulting, będąc odpowiedzialną za wdrażanie strategii zrównoważonego finansowania w kluczowych instytucjach finansowych na Bliskim Wschodzie. Od kilku lat pracuje w Emiratach Arabskich, a wcześniej związana była m.in. z Anava Capital, Pfleiderer Group i Grupą Energa.
Joanna Pydo jest absolwentką programu Global Political Economy (Master of Arts), Uniwersytetu Kassel oraz Magistrem Ekonomii z specjalizacją Finanse i Bankowość Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończyła m.in. ‘Strategy implementation & Business Development’ w TUM School of Management oraz ‘Private Equity and Venture Capital’ w SDA Bocconi School of Management.
Mentorka w programie StartSmart CEE (dawniej MIT Enterprise Forum CEE) - część globalnej sieci związanej z Massachusetts Institute of Technology. Współtwórczyni projektu „Giełda jest Kobietą”.
Zdjęcia do pobrania
zdjęcie nr 1 - Joanna Pydo - CVO Autopay oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu
zdjęcie nr 2 - Joanna Pydo - CVO Autopay oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu
O Autopay:
Autopay to wiodąca polska spółka technologiczno-finansowa. Z jej rozwiązań korzysta ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online oraz ponad 10 mln osób miesięcznie – płacąc za zakupy przez internet, regulując online swoje rachunki, doładowując telefon, autoryzując płatność SMSem, płacąc automatycznie za autostrady w Polsce czy kupując elektroniczne winiety do siedmiu krajów europejskich.