Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

10.04.2025
Udostępnij:

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu. Jest to kolejny krok w realizacji wielowymiarowej strategii rozwoju marki oraz planów ekspansji zagranicznej.

Joanna Pydo jako CVO w Autopay będzie odpowiedzialna za kształtowanie strategicznej wartości Grupy Autopay dla akcjonariuszy, w tym przede wszystkim zarządzanie inicjatywami strategicznymi, m.in. współpracą w zakresie transakcji M&A, inwestycjami i partnerstwami biznesowymi.

Będzie także nadzorować działania związane z budowaniem i wzmacnianiem pozycji Autopay na rynkach międzynarodowych poprzez realizację strategii komunikacji międzynarodowej i programu corporate foreign affairs, w tym zarządzanie relacjami z kluczowymi interesariuszami. Równocześnie, pełniąc funkcję General Manager, Joanna Pydo będzie odpowiedzialna za wdrożenie kompleksowego planu wejścia na rynki tego regionu, identyfikowanie nowych możliwości biznesowych, budowanie zespołu i strategicznych partnerstw.

- Jako Grupa Autopay jesteśmy pionierem na rynku płatności online, z ambitną i długofalową strategią rozwoju. Utworzenie nowego stanowiska Chief Value Officer w zespole zarządzającym to kluczowe strategiczne wzmocnienie naszej organizacji i kolejny krok w budowaniu wartości naszej marki. Doświadczenie Joanny w różnych sektorach i na wielu rynkach w istotnym stopniu przyczyni się do osiągnięcia kolejnego etapu rozwoju Grupy oraz wzmocni naszą pozycję na rynkach międzynarodowychmówi Andrzej Antoń, CEO i współzałożyciel Autopay.

- Dołączenie do Autopay to dla mnie bardzo interesujące wyzwanie. To też ogromna satysfakcja stać się częścią zespołu, który z pasją rozwija innowacyjne rozwiązania płatnicze, ułatwiające codzienne życie coraz bardziej globalnej rzeszy konsumentów. Przyglądam się firmie od wielu lat, jestem pod wielkim wrażeniem tego, co zespół już osiągnął i równie podekscytowana tym, co możemy osiągnąć wspólnie dla wzrostu wartości firmymówi Joanna Pydo, Chief Value Officer i General Manager na rynkach Bliskiego Wschodu.

Joanna Pydo posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z międzynarodową kadrą zarządzającą, regulatorami rynku, administracją rządową i inwestorami instytucjonalnymi w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie. Od ponad 20 lat pracuje dla polskich firm, międzynarodowych grup kapitałowych i holdingów z branż technologicznej, bankowości i usług finansowych, energetycznej, wydobycia, logistyki, usług medycznych, nieruchomości, a na rynku finansowym - dla funduszy private equity, venture capital i sovereign wealth funds. Prowadziła liczne transakcje IPO, fuzje i przejęcia (M&A), emisje długu (tradycyjne obligacje i instrumenty zrównoważonego finansowania) oraz transakcje refinansowania. Przed dołączeniem do Grupy Autopay sprawowała funkcję Sustainable Finance Director (MENA) w zespole zarządzającym firmy doradczej Sustainability Excellence Management Consulting, będąc odpowiedzialną za wdrażanie strategii zrównoważonego finansowania w kluczowych instytucjach finansowych na Bliskim Wschodzie. Od kilku lat pracuje w Emiratach Arabskich, a wcześniej związana była m.in. z Anava Capital, Pfleiderer Group i Grupą Energa.

Joanna Pydo jest absolwentką programu Global Political Economy (Master of Arts), Uniwersytetu Kassel oraz Magistrem Ekonomii z specjalizacją Finanse i Bankowość Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończyła m.in. ‘Strategy implementation & Business Development’ w TUM School of Management oraz ‘Private Equity and Venture Capital’ w SDA Bocconi School of Management.

Mentorka w programie StartSmart CEE (dawniej MIT Enterprise Forum CEE) - część globalnej sieci związanej z Massachusetts Institute of Technology. Współtwórczyni projektu „Giełda jest Kobietą”.

Zdjęcia do pobrania

zdjęcie nr 1 - Joanna Pydo - CVO Autopay oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

zdjęcie nr 2 - Joanna Pydo - CVO Autopay oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

O Autopay:

Autopay to wiodąca polska spółka technologiczno-finansowa. Z jej rozwiązań korzysta ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online oraz ponad 10 mln osób miesięcznie – płacąc za zakupy przez internet, regulując online swoje rachunki, doładowując telefon, autoryzując płatność SMSem, płacąc automatycznie za autostrady w Polsce czy kupując elektroniczne winiety do siedmiu krajów europejskich.

Przeczytaj także:

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej