Klienci Volkswagen Bank direct mogą zasilać telefony online

#doładowanie telefonu #doładowanie online #doładowanie w Volkswagen Bank

15.09.2005
Udostępnij:

Wspólne działania operatorów GSM i spółki Blue Media umożliwiły Klientom Volkswagen Bank direct korzystanie z doładowania telefonów pre-paid przez Internet.

Doładowania telefonów przez Internet stają się coraz bardziej popularne. Usługi tego typu są dostępne dla Klientów wielu banków, w niektórych przypadkach bezpośrednio z ich stron internetowych. W innych proces odbywa się w dwóch krokach: dostęp do doładowań jest możliwy poprzez strony operatorów, a następnie płatność realizowana jest przy wykorzystaniu przelewu bankowego.

Przeprowadzenie transakcji rozpoczyna się od wypełnienia formularza na jednej ze stron poświęconej zasileniom. Są to: https://zasilenia.simplus.pl, https://zasilenia.samiswoi.pl, https://doladowania.idea.pl, https://www.doladowania.era.pl.
Następnie Klient wybiera sposób zapłaty przelewem bankowym oraz zaznacza, że jest Klientem Volkswagen Bank direct.
W drugim kroku - zgodnie z informacjami na stronie operatora – zostaje przekierowany na stronę logowania Volkswagen Bank direct, skąd wykonuje przelew bankowy podając w tytule przelewu numer telefonu, którego konto ma zostać zasilone.

Bank realizuje przelew i w ciągu paru minut podany numer telefonu zostaje doładowany na kwotę równą kwocie przelewu! Sam proces doładowania online jest bezpłatny. Informacja o zasileniu dociera do Klienta drogą mailową, ten sam kanał służy do otrzymania faktury za usługę, jeśli oczywiście Klient wcześniej zaznaczy w systemie, że chce otrzymać fakturę. Usługa zasilenia dostępna jest również dla firm.

Plus GSM przygotował dodatkową promocję dla swoich użytkowników Simplus. Każda transakcja doładowania zrealizowana do 15 października premiowana jest 10% bonusem dla zasileń z przedziału 30 – 99 PLN, dodawanym w ciągu maksymalnie 7 dni od daty transakcji. Bonus może być wykorzystany zarówno na rozmowy, jak i na SMS-y lub MMSy.

Sprzedaż doładowań i obsługę techniczną transakcji prowadzi Blue Media Sp. z o.o.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej