Konrad Kucharski Osobowością Roku w biznesie

#Dziennik Bałtycki #Konrad Kucharski #Osobowość Roku

02.02.2016
Udostępnij:

Prezes Blue Media wyróżniony przez czytelników Dziennika Bałtyckiego

Prezes i jeden z założycieli Blue Media został uhonorowany tytułem Osobowość Roku w Biznesie, w plebiscycie Dziennika Bałtyckiego. Redakcja nominowała Konrada Kucharskiego „za dynamiczny wzrost na rynku płatności bezgotówkowych”. Ostatecznie o przyznaniu wyróżnienia zdecydowali czytelnicy Dziennika w internetowym głosowaniu.

Nominacja i sam tytułu Osobowości Roku były dla mnie ogromnym zaskoczeniem – skomentował Konrad Kucharski. - Jestem z nich bardzo dumny z dwóch powodów. Po pierwsze, ze względu na organizatora plebiscytu – gazetę tworzącą historię pomorskiego dziennikarstwa. Nominacja ta jest na pewno docenieniem naszych osiągnięć, ale również wyrazem zaufania. Celowo mówię tu o “naszych osiągnięciach”. Nagroda ta należy się wszystkim, którzy od ponad piętnastu lat razem tworzą Blue Media.

Drugi powód to sposób przyznawania wyróżnienia Osobowość Roku .To czytelnicy “Dziennika Bałtyckiego” , w tym mieszkańcy Sopotu ostatecznie o nim decydują. Od początku naszej działalności staramy się prowadzić biznes w sposób odpowiedzialny. Staramy się tworzyć jak najlepsze warunki do pracy – dbając o zadowolenie i dobre samopoczucie pracowników. I to się nam udaje. Niedawno zostaliśmy wyróżnieni tytułem Najlepszego Pracodawcy, nadawanym przez firmę doradczą Aon Hewitt. Działamy fair wobec naszych klientów i partnerów biznesowych, stosujemy dobre, przejrzyste praktyki, staramy się dbać o środowisko naturalne i społeczne, w którym działamy. Mam wrażenie, że przez te kilkanaście lat działalności zapracowaliśmy sobie na dobrą opinię i sympatię. A wyróżnienie Osobowość Roku jest tego wyrazem.

Przeczytaj także:

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej