"Łączy nas piłka" − innowacyjna multiplatforma dla środowiska piłkarskiego w Polsce

#Łączy nas piłka #Polski Związek Piłki Nożnej #serwis internetowy

14.10.2014
Udostępnij:

W środę 8 października 2014 r. zakończyliśmy pierwszy etap projektu realizowanego dla Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Informacje na temat tego wdrożenia prezentuje Federacja oraz Partner tego przedsięwzięcia, Alior Bank:
www.pzpn.pl
www.aliorbank.pl

Przedsięwzięcie, z którego już teraz mogą korzystać pasjonaci futbolu rozpoczęliśmy w marcu bieżącego roku. Pierwsza faza obejmowała wdrożenie portalu laczynaspilka.pl, integrację z Extranet’em (bazą danych Związku), systemu zarządzania treścią (CMS) oraz sklepu internetowego z bramką płatności. Warto podkreślić, że wszelkie implementowane komponenty platformy są dostarczane przez Spółki Grupy Blue Media.

W kolejnych etapach projektu uruchomimy kolejne moduły: system sprzedaży biletów on-line wraz z obsługą płatności, system obsługi kart Global Fan Card (Kart Kibica wdrożonych przez PZPN z Alior Bankiem), program lojalnościowy, system CRM, który będzie wspierał PZPN w zarządzaniu relacjami z Kibicami, Zawodnikami, Sędziami i działaczami PZPN oraz aplikację mobilną zintegrowaną z multiplatformą „Łączy nas Piłka”. Wdrożenie ostatniego komponentu planowane jest na kwiecień 2015 roku.

Poza aspektem biznesowym całego przedsięwzięcia wartym podkreślenia jest jego aspekt technologiczny oraz metodyka wdrożenia. Projekt jest realizowany zwinną metodyką wytwarzania (SCRUM), dzięki której możliwe jest m.in. elastyczne reagowanie na potrzeby zmian w projekcie. Do budowy rozwiązania, w którym zapewniony został wysoki poziom bezpieczeństwa danych przy jednoczesnym optymalnym sposobie zarządzania nimi, a także zapewnieniu bardzo wysokiej dostępności serwisu dla użytkowników, wykorzystaliśmy siedem różnych technologii zintegrowanych w jedno spójne środowisko z dotychczasową infrastrukturą informatyczną PZPN.

Kontrakt z polską Federacją Piłkarską obejmuje nie tylko proces wdrożenia projektu, ale również utrzymanie i rozwój multiplatformy. Ponadto podpisane porozumienie gwarantuje PZPN kompleksową obsługę płatności oraz wsparcie w budowie Programu Partnerskiego, który ma oferować polskim Kibicom piłki nożnej wyjątkowe warunki zakupu produktów i usług, zarówno od podmiotów z bezpośredniego otoczenia biznesowego PZPN jak i tych firm, które będą chciały do Programu dołączyć.

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej