"Łączy nas piłka" − innowacyjna multiplatforma dla środowiska piłkarskiego w Polsce

#Łączy nas piłka #Polski Związek Piłki Nożnej #serwis internetowy

14.10.2014
Udostępnij:

W środę 8 października 2014 r. zakończyliśmy pierwszy etap projektu realizowanego dla Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Informacje na temat tego wdrożenia prezentuje Federacja oraz Partner tego przedsięwzięcia, Alior Bank:
www.pzpn.pl
www.aliorbank.pl

Przedsięwzięcie, z którego już teraz mogą korzystać pasjonaci futbolu rozpoczęliśmy w marcu bieżącego roku. Pierwsza faza obejmowała wdrożenie portalu laczynaspilka.pl, integrację z Extranet’em (bazą danych Związku), systemu zarządzania treścią (CMS) oraz sklepu internetowego z bramką płatności. Warto podkreślić, że wszelkie implementowane komponenty platformy są dostarczane przez Spółki Grupy Blue Media.

W kolejnych etapach projektu uruchomimy kolejne moduły: system sprzedaży biletów on-line wraz z obsługą płatności, system obsługi kart Global Fan Card (Kart Kibica wdrożonych przez PZPN z Alior Bankiem), program lojalnościowy, system CRM, który będzie wspierał PZPN w zarządzaniu relacjami z Kibicami, Zawodnikami, Sędziami i działaczami PZPN oraz aplikację mobilną zintegrowaną z multiplatformą „Łączy nas Piłka”. Wdrożenie ostatniego komponentu planowane jest na kwiecień 2015 roku.

Poza aspektem biznesowym całego przedsięwzięcia wartym podkreślenia jest jego aspekt technologiczny oraz metodyka wdrożenia. Projekt jest realizowany zwinną metodyką wytwarzania (SCRUM), dzięki której możliwe jest m.in. elastyczne reagowanie na potrzeby zmian w projekcie. Do budowy rozwiązania, w którym zapewniony został wysoki poziom bezpieczeństwa danych przy jednoczesnym optymalnym sposobie zarządzania nimi, a także zapewnieniu bardzo wysokiej dostępności serwisu dla użytkowników, wykorzystaliśmy siedem różnych technologii zintegrowanych w jedno spójne środowisko z dotychczasową infrastrukturą informatyczną PZPN.

Kontrakt z polską Federacją Piłkarską obejmuje nie tylko proces wdrożenia projektu, ale również utrzymanie i rozwój multiplatformy. Ponadto podpisane porozumienie gwarantuje PZPN kompleksową obsługę płatności oraz wsparcie w budowie Programu Partnerskiego, który ma oferować polskim Kibicom piłki nożnej wyjątkowe warunki zakupu produktów i usług, zarówno od podmiotów z bezpośredniego otoczenia biznesowego PZPN jak i tych firm, które będą chciały do Programu dołączyć.

Przeczytaj także:

Artykuł

Technologia dostępna dla wszystkich. Powstał poradnik dla biznesu i organizacji społecznych na temat inkluzywności online

Nowy poradnik „WłączaMY!”, stworzony przez Fundację Zwolnieni z Teorii we współpracy z Autopay i SWPS Innowacje, pokazuje, jak świadomie projektować dostępne i inkluzywne rozwiązania online.

06.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej