"Łączy nas piłka" − innowacyjna multiplatforma dla środowiska piłkarskiego w Polsce

#Łączy nas piłka #Polski Związek Piłki Nożnej #serwis internetowy

14.10.2014
Udostępnij:

W środę 8 października 2014 r. zakończyliśmy pierwszy etap projektu realizowanego dla Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Informacje na temat tego wdrożenia prezentuje Federacja oraz Partner tego przedsięwzięcia, Alior Bank:
www.pzpn.pl
www.aliorbank.pl

Przedsięwzięcie, z którego już teraz mogą korzystać pasjonaci futbolu rozpoczęliśmy w marcu bieżącego roku. Pierwsza faza obejmowała wdrożenie portalu laczynaspilka.pl, integrację z Extranet’em (bazą danych Związku), systemu zarządzania treścią (CMS) oraz sklepu internetowego z bramką płatności. Warto podkreślić, że wszelkie implementowane komponenty platformy są dostarczane przez Spółki Grupy Blue Media.

W kolejnych etapach projektu uruchomimy kolejne moduły: system sprzedaży biletów on-line wraz z obsługą płatności, system obsługi kart Global Fan Card (Kart Kibica wdrożonych przez PZPN z Alior Bankiem), program lojalnościowy, system CRM, który będzie wspierał PZPN w zarządzaniu relacjami z Kibicami, Zawodnikami, Sędziami i działaczami PZPN oraz aplikację mobilną zintegrowaną z multiplatformą „Łączy nas Piłka”. Wdrożenie ostatniego komponentu planowane jest na kwiecień 2015 roku.

Poza aspektem biznesowym całego przedsięwzięcia wartym podkreślenia jest jego aspekt technologiczny oraz metodyka wdrożenia. Projekt jest realizowany zwinną metodyką wytwarzania (SCRUM), dzięki której możliwe jest m.in. elastyczne reagowanie na potrzeby zmian w projekcie. Do budowy rozwiązania, w którym zapewniony został wysoki poziom bezpieczeństwa danych przy jednoczesnym optymalnym sposobie zarządzania nimi, a także zapewnieniu bardzo wysokiej dostępności serwisu dla użytkowników, wykorzystaliśmy siedem różnych technologii zintegrowanych w jedno spójne środowisko z dotychczasową infrastrukturą informatyczną PZPN.

Kontrakt z polską Federacją Piłkarską obejmuje nie tylko proces wdrożenia projektu, ale również utrzymanie i rozwój multiplatformy. Ponadto podpisane porozumienie gwarantuje PZPN kompleksową obsługę płatności oraz wsparcie w budowie Programu Partnerskiego, który ma oferować polskim Kibicom piłki nożnej wyjątkowe warunki zakupu produktów i usług, zarówno od podmiotów z bezpośredniego otoczenia biznesowego PZPN jak i tych firm, które będą chciały do Programu dołączyć.

Przeczytaj także:

Artykuł

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów.

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów

25.07.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

22.07.2024 Czytaj więcej

Raport

Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]

Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.

15.07.2024 Czytaj więcej