Mural Patryka Hardzieja w siedzibie Autopay

11.01.2024
Udostępnij:

W sopockim Domu Zdrojowym w biurze spółki Autopay, jednej z największych firm technologicznych w Polsce, powstał mural stworzony przez zespół Patryka Hardzieja, międzynarodowego ilustratora i projektanta grafik.

W ubiegłym roku spółka Autopay przeszła ważny w rozwoju firmy rebranding. Misją marki jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności oraz znoszenie barier stojących na drodze realizacji planów klientów. Dzięki automatyzacji i zastosowaniu technologii, marka chce zapewnić bardziej egalitarny i przyjazny dostęp do różnego rodzaju usług.


W ramach współpracy Autopay z Hardziej Studio powstał mural mający zilustrować misję marki w siedzibie głównej firmy. - Chcieliśmy, by ważne dla nas hasła znalazły się w widocznym miejscu naszego biura. Bliskość morza, technologia, usuwanie barier i ludzie - wszystkie te elementy znajdziemy na muralu, który można podziwiać w naszej siedzibie. Współpraca z Hardziej Studio była najlepszym wyborem - mówi Agnieszka Fabianowicz Brand Manager z Autopay.


Hardziej Studio zajmuje się między innymi projektowaniem ilustracji oraz grafiki użytkowej. Jego założycielem jest Patryk Hardziej, ilustrator, projektant, grafik i researcher, a także wykładowca gdańskiej ASP oraz założyciel kursów Sztuka Projektowania i Fundacji Karola Śliwki.


- Głównymi założeniami było wejście w świat Autopay i pokazanie z jednej strony elementów związanych z technologią, a z drugiej reprezentujących codzienne życie i aktywność ludzi. Ten element ludzki był dla mnie bardzo ważny. Najpiękniejszym obrazem w tej przestrzeni jest widok na sopockie molo - nie chciałem konkurować z nim wizualnie, dlatego postanowiłem użyć prostych symboli, które tworzą niejako dekorację przestrzeni i dają wybrzmieć otoczeniu – mówi Patryk Hardziej, autor projektu oraz założyciel Hardziej Studio.


Jak powstawał mural można zobaczyć na filmie: Autopay - malowanie muralu!


Zdjęcia muralu do pobrania: Zdjęcie nr 1, Zdjęcie nr 2, Zdjęcie nr 3


Przeczytaj także:

Raport

Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego

Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay

30.07.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Docplanner i Autopay cyfryzują usługi medyczne w Europie

Autopay i Docplanner rozszerzają strategiczną współpracę - po udanym wdrożeniu systemu płatności online na platformie ZnanyLekarz w Polsce, czas na integrację usług na rynku włoskim i hiszpańskim

29.07.2025 Czytaj więcej

Raport

AI wkracza do codzienności Polaków. Rośnie świadomość i… pytania: “co dalej?”

Zdecydowana większość Polaków zna pojęcie sztucznej inteligencji, a prawie połowa dostrzega jej wpływ na swoje codzienne życie

22.07.2025 Czytaj więcej