Najlepszy Pracodawca 2009 dla Blue Media SA

#Nagroda dla Blue Media #Hewitt Associates #Pracodawca Roku 2009

16.04.2009
Udostępnij:

Przyznane wyróżnienie jest już drugim z kolei tytułem uzyskanym w konkursie organizowanym przez Hewitt Associates.

To wyjątkowe wyróżnienie i piąte miejsce na liście dużych przedsiębiorstw to zasługa całego zespołu i każdej osoby pracującej w Spółce – mówi Sebastian Ptak, Dyrektor zarządzający w Blue Media. 

"Najlepsi Pracodawcy” - jest badaniem, w którym Pracodawcę oceniają jego klienci wewnętrzni,
czyli pracownicy. O miejscu w rankingu decyduje wynik uzyskany na podstawie dwóch wskaźników: Zaangażowania Pracowników oraz Wskaźnika Company Score. W polskiej edycji badania może
wziąć udział każda firma, która zatrudnia co najmniej 50 pracowników i działa
na rynku polskim od minimum 2 lat.

- Otrzymanie po raz drugi tytułu Najlepszego Pracodawcy utwierdza nas w przekonaniu,
że przyjęty przez nas sposób budowania zespołu i atmosfery w pracy jest właściwy.
Jesteśmy młodą, zaledwie 10-letnią firmą, jednak od początku istnienia przykładamy dużą wagę do tego, aby pracownicy w Blue Media czuli się komfortowo. Aby mogli codzienną pracę wykonywać profesjonalnie przy równoczesnym poczuciu swobody działania – dodaje S. Ptak.

Tegoroczne badanie było już czwartą edycją konkursu przeprowadzonego przez firmę Hewitt Associates.

Przeczytaj także:

Artykuł

Każde pokolenie inaczej wydaje swoje pieniądze. Raport “Finanse Polek i Polaków 2025”

Młodzi żyją chwilą - kupują ubrania, jedzenie poza domem i rozrywkę. Osoby w średnim wieku planują i wydają na podróże oraz przyjemności. Starsi natomiast skupiają się na dbaniu o stan zdrowia.

01.10.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Młodzi Polacy nie mają drogich hobby. Większość ich wydatków pochłaniają sprawunki, a wolne środki idą na restauracje i ubrania

Żywność i chemia domowa, rachunki oraz transport - produkty i usługi z tych kategorii bezdyskusyjnie okupują podium wydatków młodych dorosłych.

09.09.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Artur Turemka dołącza do Autopay jako Chief Global Growth Officer

Z początkiem sierpnia Artur Turemka objął stanowisko Chief Global Growth Officer (CGGO) w Autopay, czołowej polskiej spółce technologiczno-finansowej tworzącej ekosystem rozwiązań fintech dla firm i klientów indywidualnych. Artur Turemka będzie odpowiedzialny za ro...

25.08.2025 Czytaj więcej