Najlepszy Pracodawca 2009 dla Blue Media SA

#Nagroda dla Blue Media #Hewitt Associates #Pracodawca Roku 2009

16.04.2009
Udostępnij:

Przyznane wyróżnienie jest już drugim z kolei tytułem uzyskanym w konkursie organizowanym przez Hewitt Associates.

To wyjątkowe wyróżnienie i piąte miejsce na liście dużych przedsiębiorstw to zasługa całego zespołu i każdej osoby pracującej w Spółce – mówi Sebastian Ptak, Dyrektor zarządzający w Blue Media. 

"Najlepsi Pracodawcy” - jest badaniem, w którym Pracodawcę oceniają jego klienci wewnętrzni,
czyli pracownicy. O miejscu w rankingu decyduje wynik uzyskany na podstawie dwóch wskaźników: Zaangażowania Pracowników oraz Wskaźnika Company Score. W polskiej edycji badania może
wziąć udział każda firma, która zatrudnia co najmniej 50 pracowników i działa
na rynku polskim od minimum 2 lat.

- Otrzymanie po raz drugi tytułu Najlepszego Pracodawcy utwierdza nas w przekonaniu,
że przyjęty przez nas sposób budowania zespołu i atmosfery w pracy jest właściwy.
Jesteśmy młodą, zaledwie 10-letnią firmą, jednak od początku istnienia przykładamy dużą wagę do tego, aby pracownicy w Blue Media czuli się komfortowo. Aby mogli codzienną pracę wykonywać profesjonalnie przy równoczesnym poczuciu swobody działania – dodaje S. Ptak.

Tegoroczne badanie było już czwartą edycją konkursu przeprowadzonego przez firmę Hewitt Associates.

Przeczytaj także:

Raport

Młodzi Polacy na dobre pokochali szybkie cyfrowe płatności. Teraz czekają na szybkie inwestycje

Płacąc za zakupy online, młodzi najczęściej korzystają z BLIKa, szybkich płatności obsługiwanych przez operatorów i kart.

12.08.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Duże modele językowe pod lupą UE. Co zmienia AI Act? [Komentarz eksperta]

Na początku sierpnia wchodzi w życie kluczowa część unijnego rozporządzenia AI Act, regulująca wykorzystanie systemów sztucznej inteligencji w Polsce i w całej UE. Tym razem dotyczy ona szeroko stosowanych dużych modeli językowych

04.08.2025 Czytaj więcej

Raport

Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego

Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay

31.07.2025 Czytaj więcej