Najlepszy Pracodawca 2009 dla Blue Media SA

#Nagroda dla Blue Media #Hewitt Associates #Pracodawca Roku 2009

16.04.2009
Udostępnij:

Przyznane wyróżnienie jest już drugim z kolei tytułem uzyskanym w konkursie organizowanym przez Hewitt Associates.

To wyjątkowe wyróżnienie i piąte miejsce na liście dużych przedsiębiorstw to zasługa całego zespołu i każdej osoby pracującej w Spółce – mówi Sebastian Ptak, Dyrektor zarządzający w Blue Media. 

"Najlepsi Pracodawcy” - jest badaniem, w którym Pracodawcę oceniają jego klienci wewnętrzni,
czyli pracownicy. O miejscu w rankingu decyduje wynik uzyskany na podstawie dwóch wskaźników: Zaangażowania Pracowników oraz Wskaźnika Company Score. W polskiej edycji badania może
wziąć udział każda firma, która zatrudnia co najmniej 50 pracowników i działa
na rynku polskim od minimum 2 lat.

- Otrzymanie po raz drugi tytułu Najlepszego Pracodawcy utwierdza nas w przekonaniu,
że przyjęty przez nas sposób budowania zespołu i atmosfery w pracy jest właściwy.
Jesteśmy młodą, zaledwie 10-letnią firmą, jednak od początku istnienia przykładamy dużą wagę do tego, aby pracownicy w Blue Media czuli się komfortowo. Aby mogli codzienną pracę wykonywać profesjonalnie przy równoczesnym poczuciu swobody działania – dodaje S. Ptak.

Tegoroczne badanie było już czwartą edycją konkursu przeprowadzonego przez firmę Hewitt Associates.

Przeczytaj także:

Raport

Atom rośnie w oczach Polaków [BADANIE]

Jak wynika z badania Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024", aż 77 proc. z nas postrzega anomalie pogodowe jako poważne zagrożenie dla życia obecnych i przyszłych pokoleń.

03.02.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Zmiany w zarządzie Autopay. Wojciech Murawski obejmuje rolę co-CEO

Wojciech Murawski obejmuje nową rolę co-CEO w zarządzie Autopay. Andrzej Antoń, jako CEO, skupi się na projektowaniu przyszłości firmy, w tym na jej międzynarodowym rozwoju oraz innowacjach.

21.01.2025 Czytaj więcej

Artykuł

7 nowych trendów kształtujących płatności i e-commerce w 2025 r. [PROGNOZY EKSPERTÓW]

Eksperci Autopay wytypowali trendy, które lada moment wyjdą z cienia i mają szansę zmienić krajobraz e-zakupów w 2025 r.

10.01.2025 Czytaj więcej