Nina Wadowska PR Managerem Blue Media

30.12.2022
Udostępnij:

Nina Wadowska PR Managerem Blue Media

Od początku grudnia stanowisko PR Managera w Blue Media pełni Nina Wadowska, która w ramach swoich obowiązków będzie odpowiadała za działania public relations firmy, w tym strategię komunikacji i współpracę z mediami oraz wsparcie działu komunikacji wewnętrznej. To nowe stanowisko w ramach struktur Blue Media.

Nina Wadowska jest związana z branżą PR od ponad 7 lat. Przez ostatnie 3 lata pracowała w Havas PR Warsaw kierując pracami zespołów z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego, a także koordynując strategię komunikacji Havas Creative Group. Realizowała również wybrane projekty związane z CSR-em i edukacją klimatyczną. W 2021 roku za kampanię IKEA Retail Polska TAK! Dla edukacji klimatycznej, współrealizowanej między innymi z Młodzieżowym Strajkiem Klimatycznym, WWF Polska i UN Global Compact Network Poland, otrzymała dwie statuetki Złotych Spinaczy – złoto i srebro w kategoriach Advocacy i Public Affairs oraz Kampania społeczna.

Dotychczas pracowała dla takich marek jak: Spotify, IKEA, Ingka Centres, TIER, Canal+, Finish, Answear, Louis Vuitton, Moët Hennessy Polska, Raffles Europejski, czy polska marka modowa –Surf Inc.

O Blue Media:

Blue Media działa od 1999 r. i jest jedną z największych spółek technologiczno-finansowych w Polsce. Świadczy usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i ecommerce. Firma stale wprowadza nowe usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, od płacenia rachunków i doładowania telefonu, przez zrobienie zakupów przez internet po automatyczne opłacenie przejazdów autostradą.

Przeczytaj także:

Raport

Samochód niezbędnym elementem życia wielu Polaków - dlaczego i jak nim podróżujemy? [BADANIE]

Polki i Polacy nie wyobrażają sobie życia bez samochodu. Najczęściej wykorzystują go do załatwiania codziennych sprawunków i wyjazdów wakacyjnych. Na poziomie deklaracji uważamy, że podróżujemy ekonomicznie i bezpiecznie - wynika z badania Autopay.

21.10.2024 Czytaj więcej

Raport

Na co młodzi ludzie wydają pieniądze? [Raport]

Podczas gdy osoby ze starszych grup wiekowych wydają więcej pieniędzy na cele związane ze zdrowiem, młodzi chętniej inwestują w rozrywkę i czas wolny. Mężczyźni często przeznaczają środki finansowe na hobby i elektronikę, z kolei kobiety chętniej wybierają ubrania i kosmetyki - wynika z badania Autopay Finanse Młodych w czasach niepewności.

25.09.2024 Czytaj więcej

Raport

E-winiety do wszystkich krajów UE już wkrótce dostępne w Autopay

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Bułgarię, a wkrótce również o Rumunię. Tym samym firma umożliwi nabycie e-winiet we wszystkich krajach, w których obowiązuje ta forma opłat drogowych. Winiety można nabyć na stronie i w aplikacji Autopay Mobility.

24.09.2024 Czytaj więcej