Nina Wadowska PR Managerem Blue Media
Od początku grudnia stanowisko PR Managera w Blue Media pełni Nina Wadowska, która w ramach swoich obowiązków będzie odpowiadała za działania public relations firmy, w tym strategię komunikacji i współpracę z mediami oraz wsparcie działu komunikacji wewnętrznej. To nowe stanowisko w ramach struktur Blue Media.
Nina Wadowska jest związana z branżą PR od ponad 7 lat. Przez ostatnie 3 lata pracowała w Havas PR Warsaw kierując pracami zespołów z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego, a także koordynując strategię komunikacji Havas Creative Group. Realizowała również wybrane projekty związane z CSR-em i edukacją klimatyczną. W 2021 roku za kampanię IKEA Retail Polska TAK! Dla edukacji klimatycznej, współrealizowanej między innymi z Młodzieżowym Strajkiem Klimatycznym, WWF Polska i UN Global Compact Network Poland, otrzymała dwie statuetki Złotych Spinaczy – złoto i srebro w kategoriach Advocacy i Public Affairs oraz Kampania społeczna.
Dotychczas pracowała dla takich marek jak: Spotify, IKEA, Ingka Centres, TIER, Canal+, Finish, Answear, Louis Vuitton, Moët Hennessy Polska, Raffles Europejski, czy polska marka modowa –Surf Inc.
O Blue Media:
Blue Media działa od 1999 r. i jest jedną z największych spółek technologiczno-finansowych w Polsce. Świadczy usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i ecommerce. Firma stale wprowadza nowe usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, od płacenia rachunków i doładowania telefonu, przez zrobienie zakupów przez internet po automatyczne opłacenie przejazdów autostradą.