Nowa kampania promująca płatności automatyczne

#płatności online #płatności automatyczne #MasterCard

17.11.2017
Udostępnij:

Trwa druga edycja wspólnej kampanii firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska.

​Poprzednia edycja kampanii „Zyskaj nawet 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne kartą Mastercard za rachunki UPC Polska” cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego tym razem zwiększono maksymalną liczbę osób mogących skorzystać z promocji – z 2,6 tys. do 9 tys.

Do promocji może przystąpić każdy użytkownik będący klientem UPC Polska, który włączy płatność automatyczną podczas płacenia za rachunek w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta UPC Polska lub z poziomu linka do płatności online umieszczonego w wiadomości email wysłanej do klientów UPC Polska, a następnie zapisze do niej kartę Mastercard. W ramach promocji, za każdą fakturę opłaconą automatycznie, użytkownik otrzyma 5 zł zwrotu na podłączoną kartę płatniczą Mastercard. Maksymalna kwota zwrotu wynosi 30 zł i dotyczy 6 kolejnych rachunków.

Do akcji można przystąpić od 9 listopada 2017 r. do 8 lutego 2018 r. Natomiast promocyjne zwroty na kartę płatniczą będą obowiązywały do sierpnia 2018 r. Oferta jest limitowana – może z niej skorzystać maksymalnie 9 tys. klientów UPC Polska.

Klienci UPC Polska, za pośrednictwem serwisu bm.pl, mogą opłacać comiesięczne faktury za telewizję, telefon i internet bez potrzeby każdorazowego wprowadzania danych karty płatniczej. Po włączeniu usługi płatności automatycznych dane niezbędne do realizacji płatności są systemowo generowane i transferowane za zgodą klienta z eBOK UPC do serwisu bm.pl w czasie rzeczywistym, a klient jest na bieżąco informowany o kolejnych fakturach i nadchodzących terminach, w których nastąpi automatyczne obciążenie karty płatniczej. 

Przeczytaj także:

Artykuł

Cyfrowa przyszłość bez barier - rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery!

Rusza druga edycja programu UsuwaMY bariery! - stworzonego przez fundację Zwolnieni z Teorii i Autopay ze wsparciem SWPS Innowacje.

20.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy gotowi na zmiany, ale termin wprowadzenia systemu kaucyjnego czeka przesunięcie [BADANIE]

Według raportu Autopay "Postawy ekologiczne Polek i Polaków 2024" ponad trzy czwarte respondentów chętnie skorzystałoby z systemu kaucyjnego, gdyby był on wygodny i łatwo dostępny.

14.11.2024 Czytaj więcej

Raport

Finanse młodych w czasach niepewności. Edycja 2024 [RAPORT AUTOPAY]

Autopay realizuje badanie dotyczące podejścia Polek i Polaków do finansów nieprzerwanie od ośmiu lat. W tym roku po raz pierwszy do głównego raportu przygotowano suplement, w którym skupiono się na osobach młodych w wieku 18-34 lata.

13.11.2024 Czytaj więcej