Nowa kampania promująca płatności automatyczne

#płatności online #płatności automatyczne #MasterCard

17.11.2017
Udostępnij:

Trwa druga edycja wspólnej kampanii firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska.

​Poprzednia edycja kampanii „Zyskaj nawet 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne kartą Mastercard za rachunki UPC Polska” cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego tym razem zwiększono maksymalną liczbę osób mogących skorzystać z promocji – z 2,6 tys. do 9 tys.

Do promocji może przystąpić każdy użytkownik będący klientem UPC Polska, który włączy płatność automatyczną podczas płacenia za rachunek w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta UPC Polska lub z poziomu linka do płatności online umieszczonego w wiadomości email wysłanej do klientów UPC Polska, a następnie zapisze do niej kartę Mastercard. W ramach promocji, za każdą fakturę opłaconą automatycznie, użytkownik otrzyma 5 zł zwrotu na podłączoną kartę płatniczą Mastercard. Maksymalna kwota zwrotu wynosi 30 zł i dotyczy 6 kolejnych rachunków.

Do akcji można przystąpić od 9 listopada 2017 r. do 8 lutego 2018 r. Natomiast promocyjne zwroty na kartę płatniczą będą obowiązywały do sierpnia 2018 r. Oferta jest limitowana – może z niej skorzystać maksymalnie 9 tys. klientów UPC Polska.

Klienci UPC Polska, za pośrednictwem serwisu bm.pl, mogą opłacać comiesięczne faktury za telewizję, telefon i internet bez potrzeby każdorazowego wprowadzania danych karty płatniczej. Po włączeniu usługi płatności automatycznych dane niezbędne do realizacji płatności są systemowo generowane i transferowane za zgodą klienta z eBOK UPC do serwisu bm.pl w czasie rzeczywistym, a klient jest na bieżąco informowany o kolejnych fakturach i nadchodzących terminach, w których nastąpi automatyczne obciążenie karty płatniczej. 

Przeczytaj także:

Artykuł

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów.

ZnanyLekarz wdrożył płatności online Autopay. Duże ułatwienia dla pacjentów i specjalistów

25.07.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Emilia Urich Chief People Officer w Autopay

Na początku lipca Emilia Urich objęła stanowisko Chief People Officera (CPO) w Autopay - jednej z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce w Polsce.

22.07.2024 Czytaj więcej

Raport

Co dla młodych oznacza sukces finansowy? [Raport]

Głównymi wyznacznikami sukcesu finansowego dla młodych osób jest posiadanie oszczędności i dobre zarobki. Młode kobiety uznają za najważniejsze odłożone oszczędności (69 proc.), z kolei mężczyźni - wysokie zarobki (55 proc.). Tylko 14 proc. młodych dorosłych uważa, że osiągnęło już sukces finansowy.

15.07.2024 Czytaj więcej