Nowa kampania promująca płatności automatyczne

#płatności online #płatności automatyczne #MasterCard

17.11.2017
Udostępnij:

Trwa druga edycja wspólnej kampanii firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska.

​Poprzednia edycja kampanii „Zyskaj nawet 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne kartą Mastercard za rachunki UPC Polska” cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego tym razem zwiększono maksymalną liczbę osób mogących skorzystać z promocji – z 2,6 tys. do 9 tys.

Do promocji może przystąpić każdy użytkownik będący klientem UPC Polska, który włączy płatność automatyczną podczas płacenia za rachunek w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta UPC Polska lub z poziomu linka do płatności online umieszczonego w wiadomości email wysłanej do klientów UPC Polska, a następnie zapisze do niej kartę Mastercard. W ramach promocji, za każdą fakturę opłaconą automatycznie, użytkownik otrzyma 5 zł zwrotu na podłączoną kartę płatniczą Mastercard. Maksymalna kwota zwrotu wynosi 30 zł i dotyczy 6 kolejnych rachunków.

Do akcji można przystąpić od 9 listopada 2017 r. do 8 lutego 2018 r. Natomiast promocyjne zwroty na kartę płatniczą będą obowiązywały do sierpnia 2018 r. Oferta jest limitowana – może z niej skorzystać maksymalnie 9 tys. klientów UPC Polska.

Klienci UPC Polska, za pośrednictwem serwisu bm.pl, mogą opłacać comiesięczne faktury za telewizję, telefon i internet bez potrzeby każdorazowego wprowadzania danych karty płatniczej. Po włączeniu usługi płatności automatycznych dane niezbędne do realizacji płatności są systemowo generowane i transferowane za zgodą klienta z eBOK UPC do serwisu bm.pl w czasie rzeczywistym, a klient jest na bieżąco informowany o kolejnych fakturach i nadchodzących terminach, w których nastąpi automatyczne obciążenie karty płatniczej. 

Przeczytaj także:

Artykuł

Płatności Autopay za przejazdy A2 dostępne w Santander mobile

Dzięki współpracy z Autopay, w aplikacji mobilnej Santander Bank Polska S.A. pojawiła się możliwość automatycznych płatności za przejazdy odcinkiem autostrady A2.

30.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Joanna Pydo dołącza do Autopay jako Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu

Z początkiem marca do Grupy Autopay dołączyła Joanna Pydo, która objęła nowoutworzone stanowiska Chief Value Officer (CVO) oraz General Manager w regionie Bliskiego Wschodu.

10.04.2025 Czytaj więcej

Artykuł

Autopay wdraża płatności Visa Click to Pay

Autopay, jeden z czołowych polskich fintechów, wprowadza na swojej platformie nowe rozwiązania ułatwiające płatność kartą w internecie – Visa Click to Pay.

03.04.2025 Czytaj więcej